Paljonko olette syöneet tänään?
Minä kakkua kertaa kolme, oikeaa ruokaa, sipsejä ja irtokarkkeja. Nyt pidän tauon että jaksan illalla syödä grillisafkaa ja juoda muutaman lonkeron.
Kommentit (15)
En mitään. Kupin kahvia olen juonut. Broikan koipia olisi jääkaapissa, niistä pitää päivän safka tehdä.
En mitään. Paastoan koska vedin eilen hodareita, hampurilaisia ja mäkkärin suklaa-suklaa tuplamakupirtelön.
Syön ensi kerran huomenna klo 14.
2 lohkopottua, salaattia ja kanaa. Salmiakkia ja tuttifruttisuklaata pikkasen kahvin kaa. En juo holia tänään.
Kaurapuuroa ja mansikoita aamulla, muutama saksanpähkinä, kahvia. Lounaaksi 2 voileipää kalkkunaleikkeellä ja kevytjuustolla, pari kuppia kahvia. Iltapäiväkahvi ja ehkä n. 1 dl jäätelöä.
vasta aamupalan kaurapuuroa ja vadelmia (pakasteesta) ja kahvin. Heräsin myöhään, ei kyllä ole nälkäkään näin helteellä.
Kahvia, pari leipää, pinaattikeittoa, taas kahvia ja Profeel- suklaavälipalan. Lisäksi pari kulausta viskiä.
Broilerinkoipi, keitetty kanamuna, silliä ja tilliä ja pakasteherneitä.
Mansikoita, kermavaahtoa, kahvia ja yks jätski.
Ja ihan täysi olo.
400 grammaa grillimakkaraa. 4 olutta. 3 paahtoleipäsiivua. 6 sillipalaa. Ja litra minttujäätelöä.
Hieman perunamuusia, 3 kalapuikkoa, fetasalaattia ja palan valkosipulipatonkia.
Mä on vetäny tänään joulukinkkua ja perunalaaatikkoa ja sitten tajusin että ei vtu tänään mikään joulu olekkaan. pitäis avata verhot vähänn useammin.
Kaksi makkaravoileipää aamulla, nälkä alkaa olla lämmittäisinkö ryynimakkaraa vai tavallista lenkkiä, vai pitäiskö perunat keittää ja tehdä kastike?
Aamiaisella lautasellisen puuroa ja lounaaksi savulohisalaattia. Illemmalla vielä uusia perunoita ja savulohta sekä raparperipiirakkaa jälkkäriksi.
Kaks leipää kananmunalla, kahvi kauramaidolla, desin verran smoothieta ja puolikas omena aamupalalla. Äsken päiväruokana makkara, pottua ja salaattia, pala raparperipiirakka jälkkäriksi. Joskus 20 maissa syödään vieraiden luona kalaa ja grilliruokaa ja kakkua. Juomana vesi ja zero cola mulla.
Kaksi viipaletta leipää ingmariinilla ja mustapippurituorejuustolla. Lisäksi kaljaa, siksi ei ole tullut muuta syötyä.