Laituri viikon pesemättä ja vieraat tulossa illalla. Mies lähti soutelemaan radion ja kaljakopan kanssa
On tämä juhannus kohta pilalla. Mieheni alkoi kiukuttelemaan kun pyysin häntä pesemään laiturin. Työnsi soutuveneen järvelle, otti radion ja kaljakopan mukaan ja istuu nyt tuolla 100 metrin päässä järvellä.
Ja ennenkuin alatte sanomaan, että pese itse niin minä olen tehnyt koko aamun valmisteluja jo ja kohta alan tekemään salaatteja ja dippejä vieraille. Miehen olisi pitänyt vain pestä laituri ja sitten "grillata" lihat eli seisoa kaljansa kanssa grillin äärellä. Kohta tulee itku.
Kommentit (64)
Minkä takia mies otti radion? Miksi ei MP 3-soitinta?
Laita päreiksi ja sano, että kävi kutenen Kaillialan Aaaken laiturille aikoinaan. Piisamit söivät.
Kiinnostaa tietää kumman suvun porukkaa on tulossa kylään…
Juhlapyhät on naisihmisille rankkoja. Tee ruokaa, tiskaa, siivoo, leivo jne.
Mies istuu sohvalla ja odottaa koska vieraat tulee.
Mielikuva tästä tilanteesta on huvittava
AP, älä stressaa. Ei pesemätön laituri voi juhannusta pilata.
On toki väärin että vain sinä olet joutunut hommiin mutta ethän sinä koko juhannusta kokkaa.
Ota rennosti ja toivo että se ukko ajautuu kauemmas.
Ihana mies . Itsekin tekisin noin. 🥳🥳🥳
Laituri pesemättä? 🤦♀️ En yhtään ihmettele, että ukkos lähti järvelle.
Miten se nurmikko, joko mies sen leikkasi? Onko uudet dipit tuloillaan?
Ap, nyt kun lopetat palstailun, niin ehdit tehdä ne salaatit ja dipit. Sitten lähdet reippaasti laiturin pesuun. Kun laituri on pesty, on ihanaa pulahtaa uimaan puhtaalta laiturilta. Mieskin varmaan jo sitten rantautunut järveltä ja saat hänet kanssasi uimaan. Mökkielämä on parhautta oman rakkaan kanssa.
Mies ja kaljakoppa ja radio viikon pesemättä ja vieraat kohta tulossa. Lähdin soutelemaan.
Onneksi piisamit eivät syöneet laituria
Uuh mikä flashback. Mun äiti oli juuri tuollainen!
Täysin järjetöntä puurtamista olisi aina pitänyt tehdä. Vaikka olisi tehnyt, ei sekään olisi riittänyt, sillä mikään ei riittänyt.
Niinpä pyrimme aina katomaan rauhanomaisesti.
Apua minullekin on tulossa vieraita, ja ikkunat ovat olleet jo tunnin pesemättä!
Mikä pakko se laituri on pestä juuri juhannuksena? Vuodessa on 364 muutakin päivää, jolloin sen kanssa voi riehua. Älä stressaa. Ota rennosti.
Vieraat juoksevat suoraan rantaan katsomaan laituria...
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia mies otti radion? Miksi ei MP 3-soitinta?
Mies on varmaan sitä ikäluokkaa jolla on muistoja radiosta.
Etkö voi lopettaa jo?