Sukulaiset eivät kutsu käymään juhannuksena
Olen monta juhannusta viettänyt yksin.
Istun yksin juhannuksen.
Tänä vuonna eräs sukulainen on jonkun aikaa kun on joutunut yksinäisyyteen.
Aika erikoista ettei sukulaisperhe kutsu käymään.
Ehkä en enää käy täällä juhannuksena.
Kommentit (14)
En mäkään kutsunut ketään. Olen väsynyt työvuoden rasitteista, eli en jaksa emännöidä.
Miks vitussa nuo yksinäiset ihmiset kitisee aina, oli joulu tai juhannus, kun ei kukaan kutsu kotiinsa. Äly ymmärrys hoi, kutsukaa itse joku luoksenne, vai oletteko niin v-mäisiä ihmisiä ,ettei kukaan tahdo tulla luoksenne.
Jos on erakkoluonne , asia on ihan ok. Jos kaipaa seuraa , niin kyllä siinä on aina vuosi aikaa olla ystävällinen jollekin
,joka haluaa tulla viettämään sitä juhannusta.
Eri asia on tietysti se, jos haluatte vaan mennä valmiille, ettekä koskaan itse halua nähdä mitään vaivaa vaivaa asioiden eteen.
Sukulaiset on yleensä niin ärsyttäviä, että en halua nähdä omiani koskaan. Hanki kavereita.
Mitä erikoista siinä? Ei ole mitään lakiin kirjattua velvoitetta kutsua tylsää sukulaista juhannuksenviettoon. hanki ap elämä ja kavereita. Ei sua kotoa haeta.
Miksi sukulaisten pitäisi kutsua sinut käymään? En ymmärrä. Jos et ole heidän kanssaan läheinen, niin miksi kutsuisivat?
Vierailija kirjoitti:
Miks vitussa nuo yksinäiset ihmiset kitisee aina, oli joulu tai juhannus, kun ei kukaan kutsu kotiinsa. Äly ymmärrys hoi, kutsukaa itse joku luoksenne, vai oletteko niin v-mäisiä ihmisiä ,ettei kukaan tahdo tulla luoksenne.
Jos on erakkoluonne , asia on ihan ok. Jos kaipaa seuraa , niin kyllä siinä on aina vuosi aikaa olla ystävällinen jollekin
,joka haluaa tulla viettämään sitä juhannusta.Eri asia on tietysti se, jos haluatte vaan mennä valmiille, ettekä koskaan itse halua nähdä mitään vaivaa vaivaa asioiden eteen.
Ihmiset eivät tule. Heillä on omat juhlaperinteet, joihin kuuluu oma perhe/suku. Jotkut ovat vähän radikaalimpia ja perinteisiin voi kuulua tuttavapariskuntia. Yksin oleva ei mukaan pääse.
Ihan sanon tämän omasta kokemuksesta. Parisuhteessa ollessa kutsuja tuli, sinkkuna ollessa ei. Lähipiirissä ei ole muita sinkkuja. Oletko nähnyt joskus esim. ulkomaan matkalla pariskunnan sinkkukaveri mukanaan? Et. Kaksi pariskuntaa sen sijaan olet.
Jos sinä haluat tarjota ilmaisen ja valmiin juhlaviikonlopun jollekin voit odottaa myös itse kutsua heidän mökilleen. Kun se kesämökki ja viikonlopun ruuat ja juomat maksavat niille toisille yhtä paljon kuin sinulle. Palju maksaa, laituri maksaa, kahvi maksaa. Auto maksaa ,bensa maksaa. Sama järjestää ,Yeensä menee niin että samat ihmiset maksaa ja tarjoo, mutta ei sitten ole vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukulaisten pitäisi kutsua sinut käymään? En ymmärrä. Jos et ole heidän kanssaan läheinen, niin miksi kutsuisivat?
Olen läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat tarjota ilmaisen ja valmiin juhlaviikonlopun jollekin voit odottaa myös itse kutsua heidän mökilleen. Kun se kesämökki ja viikonlopun ruuat ja juomat maksavat niille toisille yhtä paljon kuin sinulle. Palju maksaa, laituri maksaa, kahvi maksaa. Auto maksaa ,bensa maksaa. Sama järjestää ,Yeensä menee niin että samat ihmiset maksaa ja tarjoo, mutta ei sitten ole vastavuoroisuutta.
Kerroinko että heillä on kesämökki? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin yksin.
Et ole ainoa, yksin tääläkin ollaan.
Mutta ompa rauhallista ilman kännisiä sukulaisia.