Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiset eivät kutsu käymään juhannuksena

Vierailija
25.06.2021 |

Olen monta juhannusta viettänyt yksin.
Istun yksin juhannuksen.
Tänä vuonna eräs sukulainen on jonkun aikaa kun on joutunut yksinäisyyteen.
Aika erikoista ettei sukulaisperhe kutsu käymään.
Ehkä en enää käy täällä juhannuksena.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, yksin tääläkin ollaan.

Mutta ompa rauhallista ilman kännisiä sukulaisia.

Vierailija
2/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

modernia runoutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kutsunut ketään. Olen väsynyt työvuoden rasitteista, eli en jaksa emännöidä. 

Vierailija
4/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vitussa nuo yksinäiset ihmiset kitisee aina, oli joulu tai juhannus, kun ei kukaan kutsu kotiinsa. Äly ymmärrys hoi, kutsukaa itse joku luoksenne, vai oletteko niin v-mäisiä ihmisiä ,ettei kukaan tahdo tulla luoksenne.

Jos on erakkoluonne , asia on ihan ok. Jos kaipaa seuraa , niin kyllä siinä on aina vuosi aikaa olla ystävällinen jollekin

,joka haluaa tulla viettämään sitä juhannusta.

Eri asia on tietysti se, jos haluatte vaan mennä valmiille, ettekä koskaan itse halua nähdä mitään vaivaa vaivaa asioiden eteen.

Vierailija
5/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset on yleensä niin  ärsyttäviä, että en halua nähdä omiani koskaan. Hanki kavereita.

Vierailija
6/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erikoista siinä? Ei ole mitään lakiin kirjattua velvoitetta kutsua tylsää sukulaista juhannuksenviettoon. hanki ap elämä ja kavereita. Ei sua kotoa haeta.

Vierailija
7/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukulaisten pitäisi kutsua sinut käymään? En ymmärrä. Jos et ole heidän kanssaan läheinen, niin miksi kutsuisivat?

Vierailija
8/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks vitussa nuo yksinäiset ihmiset kitisee aina, oli joulu tai juhannus, kun ei kukaan kutsu kotiinsa. Äly ymmärrys hoi, kutsukaa itse joku luoksenne, vai oletteko niin v-mäisiä ihmisiä ,ettei kukaan tahdo tulla luoksenne.

Jos on erakkoluonne , asia on ihan ok. Jos kaipaa seuraa , niin kyllä siinä on aina vuosi aikaa olla ystävällinen jollekin

,joka haluaa tulla viettämään sitä juhannusta.

Eri asia on tietysti se, jos haluatte vaan mennä valmiille, ettekä koskaan itse halua nähdä mitään vaivaa vaivaa asioiden eteen.

Ihmiset eivät tule. Heillä on omat juhlaperinteet, joihin kuuluu oma perhe/suku. Jotkut ovat vähän radikaalimpia ja perinteisiin voi kuulua tuttavapariskuntia. Yksin oleva ei mukaan pääse.

Ihan sanon tämän omasta kokemuksesta. Parisuhteessa ollessa kutsuja tuli, sinkkuna ollessa ei. Lähipiirissä ei ole muita sinkkuja. Oletko nähnyt joskus esim. ulkomaan matkalla pariskunnan sinkkukaveri mukanaan? Et. Kaksi pariskuntaa sen sijaan olet.

Vierailija
9/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat tarjota ilmaisen    ja valmiin   juhlaviikonlopun jollekin   voit odottaa myös itse   kutsua heidän     mökilleen.   Kun se kesämökki  ja viikonlopun  ruuat ja juomat  maksavat   niille toisille yhtä paljon   kuin  sinulle.  Palju  maksaa,  laituri   maksaa, kahvi  maksaa.  Auto  maksaa   ,bensa  maksaa.  Sama    järjestää ,Yeensä menee   niin  että samat  ihmiset maksaa  ja  tarjoo,  mutta  ei sitten ole  vastavuoroisuutta.

Vierailija
10/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos eivät kutsuneet!

Vierailija
11/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona! 

Vierailija
12/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukulaisten pitäisi kutsua sinut käymään? En ymmärrä. Jos et ole heidän kanssaan läheinen, niin miksi kutsuisivat?

Olen läheinen.

Vierailija
13/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä haluat tarjota ilmaisen    ja valmiin   juhlaviikonlopun jollekin   voit odottaa myös itse   kutsua heidän     mökilleen.   Kun se kesämökki  ja viikonlopun  ruuat ja juomat  maksavat   niille toisille yhtä paljon   kuin  sinulle.  Palju  maksaa,  laituri   maksaa, kahvi  maksaa.  Auto  maksaa   ,bensa  maksaa.  Sama    järjestää ,Yeensä menee   niin  että samat  ihmiset maksaa  ja  tarjoo,  mutta  ei sitten ole  vastavuoroisuutta.

Kerroinko että heillä on kesämökki? Ei ole.

Vierailija
14/14 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin yksin.