Keskenjäänyt pano, ärsyttäisikö sinua?
Ryhdyimme aamulla tositoimiin, kunnes ukko jätti homman kesken ja paineli aamiaisen tekoon. Nyt on inhottava panetus päällä koko ajan, enkä saa enää ollenkaan huomiota mieheltäni. Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Mitä tekisit tilanteessani?
Kommentit (11)
Me ollaan välillä tehty sillai, et puuhataan suoraan aamusta jotain, mutten anna poikaystävän laueta ja keskeytetään jutut, sit vasta illalla jatketaan ku poikaystävää on panettanu koko päivän ;)
Eipä tuota vaikuta kauheasti panettavan. Illalla varmaan taas nukkuminen mielessä.
Ihan peruskauraa meillä.
Kesken jää ukon toimesta lähes aina.
Pläääh.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:57"]
Ryhdyimme aamulla tositoimiin, kunnes ukko jätti homman kesken ja paineli aamiaisen tekoon. Nyt on inhottava panetus päällä koko ajan, enkä saa enää ollenkaan huomiota mieheltäni. Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Mitä tekisit tilanteessani?
[/quote]
Se kiusaa sua. Exälläni oli joskus tapana jättää myös leikki kesken aamulla ja sitten lähetellä pitkin päivää töistä kiusoittelevia tekstareita tietäen että olin aivan armottoman panetuksen kourissa koko päivän. Ensin oli jännää, mutta pitemmän päälle alkoi suututtamaan ja jätin hänet. Eli kiusata saa, mutta ei koko ajan. Silloin iskee päälle ärtymys.
Ehdotan että lähdet kaupungille, niin coolina kuin pystyt. Illalla odota, että mies tekee aloitteen.
Kävisin sanomassa, että tulisitko hoitamaan homman loppuun.
Myöhemmin kyllä keskustelisin siitä,e ttä jos aloitetaan, niin lopetataan.
Onhan sulla toki myös terveet kädet.
Onpa outo tapa. Eipä oo tuollaista tilannetta koskaan tullut, tosin ei mulla niin kovin montaa vertailukohdettakaan ole. Keskeytynyt pano on mun kokemukseni mukaan johtunut liiallisesta humalatilasta tai erektion loppumisesta, mutta toki asialle on ensi tilassa tehty jotakin. Tuollaiseen huvikseen kesken lopettamiseen en oo ikinä törmännyt.
Outoa. Me voidaan panna sekä aamulla että illalla :) Ikinä ei jää kesken m
Mies sai ja sinä et? Ihan perus.