Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla tällä hetkellä salarakas

Vierailija
22.06.2014 |

...miten menee..Millon näette.mitä hän tuo elämääsi.

Sinun ikä, hänen ikä?

Mikä ajoi tilanteeseen?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi, mutta eipä heistä sen enempää.

Vierailija
22/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:36"]

Pitäkää salarakasta, en välitä. Mutta älkää hyvänen aika viekö niitä kotiinne!!! Jos mun miehellä ois salarakas niin sitten olis mut jos se meidän kotiin sen tois niin kuolisin :( Ihan oikeesti!!

Hotellit ym on keksitty.

[/quote]

No jos kakkosen salamies vaikka on sinkku ja asuu yksin, niin miksi heidän pitäisi mennä hotelliin maksamaan siitä, että saavat olla yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:00"]Ei ole, eikä tule koskaan olemaan.

[/quote]

Never say nevet

Vierailija
24/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:10"]

Pitäkää salarakasta, en välitä. Mutta älkää hyvänen aika viekö niitä kotiinne!!! Jos mun miehellä ois salarakas niin sitten olis mut jos se meidän kotiin sen tois niin kuolisin :( Ihan oikeesti!!

Hotellit ym on keksitty.

[/quote]

No jos kakkosen salamies vaikka on sinkku ja asuu yksin, niin miksi heidän pitäisi mennä hotelliin maksamaan siitä, että saavat olla yhdessä?

[/quote]

Haloo! PERHEELLISEN kotiin!!!

Vierailija
25/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällä hetkellä eikä ole tämän avioliiton aikana ollut. Aiemmin kyllä.

Nyt seitsemän aviovuoden jälkeen voisi olla jo sen aika.

Vierailija
26/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs samassa firmassa työskentelevä mies on osoittanut mielenkiintoa minua kohtaan jo jonkin aikaa. En ole oikein uskaltanut ajatella salasuhteen mahdollisuutta, mutta nyt, kun kotona on ollut jotenkin nihkeä tunnelma, voisin harkita mieheen paremmin tutustumista.

Antaisi kivasti sisältöä elämään ja etenkin kiireisiin työpäiviin.

Vierailija
27/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se salarakas. Olen 40-v mies ja nainen 43. Minä en saa mitään. Pelkkää tyhjyyden tunnetta...

Vierailija
28/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis "antaisi kivasti sisältöä pimpulaan" tarkoitit

Vierailija
29/66 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/66 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai, vai onko vielä? vastaa mulkku!!!!!

Vierailija
31/66 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/66 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit ym on keksitty.

[/quote]Mikä siinä kodissa on niin jännää? Se on paikka, jossa syödään ja nukutaan. Asunto on myös kauppatavaraa, niitä ostetaan ja myydään.

Vierailija
33/66 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:47"]On. Ollut jo yli 20 vuotta. Halu ja ystävyys, mutta ei tarvetta tai tahtoa parisuhteeseen. Minä 47 ja mies 51.
[/quote]

20 vuotta???

Vierailija
34/66 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:10"]

Mulla on salasuhde, ollut nyt puolitoista vuotta. Mies on kymmenisen vuotta vanhempi ja sinänsä muuten hyvässä liitossa, paitsi että vaimo ei enää halua seksiä, ja on tämän tehnyt miehelle erittäin selväksi. Eivät halua erota, mutta mies kokee tarvitsevansa ajoittain seksiä. Hän ei halua loukata vaimoaan, joten vaimo ei tiedä minusta.

Itse olen juuri päättänyt pitkäaikaisen suhteen. Suhde päättyi katkerasti, enkä halua (ainakaan vielä,jos koskaan) sitoutua vakavammin. Salamieheltäni saan kaipaamaani hellyyttä noin kerran viikossa, ilman pelkoa ja painetta, että siitä kehkeytyisi jotain enemmän. Meillä on toista kunnioittava suhde, hyvä ilmapiiri ja selkeä, rehellinen diili. Jutellaan maat ja taivaat ja nauretaan paljon. Vaikka mut tästä hyvästä lynkataankin alapeukkuryöpyllä, en näe suhteessamme kummoistakaan moraalisen paheksunnan aihetta.

[/quote]

Sä osallistut sen vaimon loukkaamiseen. Mikäli miehen puheet olisivat totta, he olisivat joko eronneet tai miehellä olisi vaimon lupa. Sala"rakkaasi" on ihan tavallinen petturimies ja sinä olet huora.

Vierailija
35/66 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole salarakasta vaikka siihen on ollut mahdollisuus. Yksi kaveri johon olin ihastunut ehdotti. En halunnut sellaista salailun tuomaa stressiä elämääni. Olen kuitenkin äiti ja minulla on vastuu perheestäni ja vastuu aviomiehelleni vaikka meillä ei ina niin hyvin menekään. En haluaisi mieheni tekevän noin minulle, eli en tee noin hänelle.

Vierailija
36/66 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita pettureita av-mammat. Hyii hyii..

Vierailija
37/66 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:58"]On, olimme melkein vuoden erossa välissä... Koska olin raskaana.

Nyt kun vauva on syntynyt ja arki lähtenyt rullaamaan, on ollut ihanaa palata salarakkaani luo. Ikävä oli molemmilla eron aikana valtava!

Aviomieheni on myös ihana, mutta aika hissukka ja sängyssä aina samaa, ei mitään kokeiluhalua ja vähäiset halut muutenkin. Salarakkaani tuo elämääni iloa, virtaa ja jaksamista pitkiin päiviin kotona.:)
[/quote]
KUMPA ON LAPSEN ISÄ? TIEDÄTKÖ ITSEKÄÄN? TEITTELÖ DNA-TESTIT? HÄPEÄ.

Vierailija
38/66 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:29"]Minä olen se salarakas. Olen 40-v mies ja nainen 43. Minä en saa mitään. Pelkkää tyhjyyden tunnetta...
[/quote]

Miksi sitten olet tuossa suhteessa,jos et itse saa siitä MITÄÄN?

Vierailija
39/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
40/66 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.Oma mies jäänyt pettämisestä kiinni joten kosto elää ja on suloinen.Kolme vuotta olen tapaillut ja sekstaillut entisen poikaystävän kanssa.Hyvältä tuntuu.