Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat juhannusseksistä!

Vierailija
25.06.2021 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä kesäaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia kesästä, lukemalla, viinillä ja ihanalla auringonotolla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko lomamielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pitkän viikonlopun kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on alkukesän odottanut ihan kun lapset huvipuistoreissuaan.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko nuo "ollaan vain kämppiksiä"- parisuhteet oikeasti niin hyviä, että joku jaksaa tuollaisessa roikkua? Vai enkö ole vielä vain tarpeeksi vanha tai mammautunut, etten ymmärrä tuollaista seksitöntä parisuhdetta? -N33 ja 3 lasta

Et ole vielä tarpeeksi vanha.

m42

Vierailija
22/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Minulla oli samat fiilikset ex-miestäni kohtaan. Pariin viimeiseen vuoteen ei ollut minkäänlaista himoa häneen ja se aiheutti parisuhteeseen isot ongelmat. Erottiin minun toimestani, ja sain yllätys kyllä himot takaisin. Tämän uuden miehen kanssa emme saa näppejä irti toisistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko miehiä? Te voisitte elää seksitöntä elämää ja me n.ussia kuin kanit.

Vierailija
24/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelläsi ole vielä Fleshlightiä?

Mies, joka on kokeillut sitä kerran, ei halua oikeaa naista enää ikinä.

🔦

Vierailija
25/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesi perusteella sanoisin, että kannattaa joko mennä pariterapiaan tai erota.

Vierailija
26/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse olen saanut mennä jo parikymmentä vuotta mökille ihan yksin. Ei tarvitse olla kenenkään panopatja.

Minunkaan ei olisi varmaan koskaan pitänyt edes seurustella, mutta en nuorena kokemattomana tiennyt että seksi alkaakin ällöttää mua. Oli se alussa ihan jännää, kun se oli jotain uutta ja ihmeellistä. Mutta aika nopeasti tajusin että en tarvitse tätä, suostun vaan miehen mieliksi. Lopulta alkoi ahdistaa juuri tuo, että mies yrittää jotenkin virittää mua tunnelmaan. Tajuamatta että ei sellaista tapahdu koskaan! Minä vain suostun seksiin, en halua sitä itse. No, lopulta erosin miehestä. Uutta en ole kiusattavakseni ottanut.

Vierailija
27/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pihtariämmän setit. Itse en voisi olla seksittömässä parisuhteessa. Seksi kuuluu minusta hyvään parisuhteeseen

Vierailija
28/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pihtariämmän setit. Itse en voisi olla seksittömässä parisuhteessa. Seksi kuuluu minusta hyvään parisuhteeseen

Sinusta.

Sinunko mielipiteesi on se OikeaVirallinenTotuus?

Vierailija
29/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti varmaan viinit?

On yksi hyvä $yy olla mi€$t€n kanssa.

Vierailija
30/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa täällä, mutta meillä on talonmies "matti", joka tekee "putkiremppaa" aina tarpeen tullen meille hiukan kyllästyneille kotirouville, kun ne saamattomat aviomiehet takoo kirstuun lisää täytettä.

Nämä juhlapyhät ovatkin välillä hiukan rasittavia, kun täytyy alistua kaikenlaisiin fantasialeikkeihin oman "kullan" kanssa. Matti on sentään kunnon miehekäs mies ja auttaa aina tarvittaessa, sen avulla jaksaa...

Vierailija
31/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä Juhannuksena?

Vierailija
32/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi moniavioisuus, niin vois delegoida asioita sille toiselle vaimolle.

Vierailija
33/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap. Minulla oli samat fiilikset ex-miestäni kohtaan. Pariin viimeiseen vuoteen ei ollut minkäänlaista himoa häneen ja se aiheutti parisuhteeseen isot ongelmat. Erottiin minun toimestani, ja sain yllätys kyllä himot takaisin. Tämän uuden miehen kanssa emme saa näppejä irti toisistamme.

Ihan sama! Luulin että yli nelikymppisenä olen vanha ja siksi haluton, mutta uuden miehen kanssa halut on samaa luokkaa kuin nuorena. Olen kuulemma kostea kuin sademetsä... 

Vierailija
34/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että jätä se pihtariakka

Vierailija
35/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että moni ihminen tuntuu olevan parisuhteessa tarpeiltaan täysin eriparisen kumppanin kanssa? Ja miksi siinä pysytään sen sijaan, että etsittäisiin samanhenkinen kumppani? Läheisriippuvuus, yhteiskunnan normit, parisuhdestatus? Aseksuaalin pitäisi olla parisuhteessa ainoastaan toisen aseksuaalin kanssa. Käy mies sääliksi, hän ansaitsee kumppanin, joka haluaa ja myös nauttii seksistä.

Ehkä tää on vanhanaikaista ajattelua, mutta suhteessa (etenkin pitkässä sellaisessa) voi olla kyse niin paljon muustakin kuin pelkästä seksuaalisesta yhteensopivuudesta. Kumppania voi rakastaa ja yhdessä rakennettua elämää voi haluta jatkaa, vaikka seksihalut ajan myötä lopahtaisivat. Aika harvassa on ne parit (oli sitten heteroita, homoja tai lesboja), joiden halut pysyy tasapuolisen kiihkeinä koko pitkän suhteen ajan.

Omasta mielestä on jopa aika kylmä ajatus, että kumppania pitäisi vaihtaa seksuaalisesti innostavampaan heti jos fyysiset halut laantuvat. Rakkaus on niin paljon muutakin.

Kurjaa ja haastavaahan se toki on kummallekin osapuolelle, jos halut eivät enää kohtaa.

Vierailija
36/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä olisi tuollaisen naisen kanssa jolle joku helvetin viinin pämppääminen olisi niin tärkeää ettei edes kerran vuodessa voitaisi seksiä harrastaa.

Vierailija
37/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama! Luulin että yli nelikymppisenä olen vanha ja siksi haluton, mutta uuden miehen kanssa halut on samaa luokkaa kuin nuorena. Olen kuulemma kostea kuin sademetsä... 

Ja haisetkin kuin sademetsä.

Vierailija
38/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja haisetkin kuin sademetsä.

Sademetsä ei ole kovin paha... Floridassa kunnon alligaattori-suo haisi aivan järkyttävältä

Vierailija
39/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla kopio vuosien takaisesta jouluseksialoituksesta?

Vierailija
40/76 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa täällä, mutta meillä on talonmies "matti", joka tekee "putkiremppaa" aina tarpeen tullen meille hiukan kyllästyneille kotirouville, kun ne saamattomat aviomiehet takoo kirstuun lisää täytettä.

Nämä juhlapyhät ovatkin välillä hiukan rasittavia, kun täytyy alistua kaikenlaisiin fantasialeikkeihin oman "kullan" kanssa. Matti on sentään kunnon miehekäs mies ja auttaa aina tarvittaessa, sen avulla jaksaa...

Hienoja naisia tällä palstalla.