Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti jo aikaisin kauppaan, vaikka ajattelin itse hoitaa ostokset

Vierailija
25.06.2021 |

Otti kyllä tekemäni listan mukaan, mutta nyt pelottaa minkälaisen lihavuoren kanssa hän tulee sieltä kotiin. Eilen jo höpötti kyllästymiseen asti ribseistä ja marinaadeista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin

Vierailija
2/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se saa ostaa lihaa jos haluaa. Ootko sinä ruokapihtari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ne itse osaa myös tehdä?

Vierailija
4/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole, olen kasvissyöjä, joka syö joskus kalaa. aina pitää vain olla sitä lihaa, lihaa ja vielä lisää lihaa pöydässä. ribsit ovat niin ällön näköisiäkin eikä niissä ole mitään syömistä, 75% hinnasta on pelkkää luuta. 

ap

Vierailija
5/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n tarvitse sitä lihaa syödä, syö itse sitä mistä tykkää. Meillä mies syö enemmän liha-kana-painotteisesti ja minä kasvis-kalapainotteisesti ja eipä tuo mikään ongelma ole.

Vierailija
6/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat ankealta. Ehkä olo helpottaa kun alat pohtia jotain muuta. Kun mies tulee kaupasta kiitä kauniisti että hoiti homman ja yritä iloita miehen ilosta. Jos yrität vaikuttaa miehen syömisiin teet ison haitat parisuhteeseen.

Vierailija
7/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo AP:n mies on kyllä tavan tumpelo! Ei tunnu osaavan mitään.

🤣

Palstalta luettu...

Vierailija
8/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikutat ankealta. Ehkä olo helpottaa kun alat pohtia jotain muuta. Kun mies tulee kaupasta kiitä kauniisti että hoiti homman ja yritä iloita miehen ilosta. Jos yrität vaikuttaa miehen syömisiin teet ison haitat parisuhteeseen.

Lässynlässyn

Vierailija
9/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas mies pilasi juhannuksen menemällä kauppaan. Sika!

Vierailija
10/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole, olen kasvissyöjä, joka syö joskus kalaa. aina pitää vain olla sitä lihaa, lihaa ja vielä lisää lihaa pöydässä. ribsit ovat niin ällön näköisiäkin eikä niissä ole mitään syömistä, 75% hinnasta on pelkkää luuta. 

ap

Ethän sinä niitä syö, joten ällötyksesi on turha. Niistä luista tietenkin keitetään ravitseva luuliemi, jossa on myös kollageenia. Tekis  muuten hyvää sinunkin ihollesi.

Vierailija
11/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit etsinyt kasvissyöjän mieheksesi, jos noin paljon ahdistaa. Ribsit ovat edullisia ja todella hyviä, mutta toki niitä pitää ostaa iso määrä luiden vuoksi.

Vierailija
12/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies lähti itse kauppaan, koska halusi varmistaa että juhannuspöydässä on lihaa. Kuulostat niin ankealta ihmiseltä, että tarjoaisit juhlan kunniaksi vain soijanakkeja ja porkkanaa, vaikka tiedät miehesi rakastavan lihaa.

Ihme nillitystä sulta, anna miehen grillata niitä ribsejä jos haluaa. Ei sun niitä ole pakko syödä eikä ne ribsit ole mitenkään sulta pois.

Vierailija
13/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tämä tilanne olisi toisinpäin?

Ap olisi lähtenyt kauppaan ja mies kirjoittelisi täällä, että "kyllä pelottaa mitä hiton ituja sieltä tulee kassikaupalla. Ne on niin kanin ruuan näköisiäkin". 

Jos mies tuo kaupasta sinun tilaamasi ruuat ja ostaa sen lisäksi itselleen haluamaansa juhannusruokaa, miten ihmeessä se sinuun vaikuttaa? 

Vierailija
14/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, mies ei tuo sulle sopivia eväitä, menet itse tietysti kauppaan myöhemmin. Näin molemmat saavat täsmälleen, mitä haluavat.

Itse olen ollut pari vuotta vegaanina, muttei tulisi mieleenkään näyttää miehelle, kuinka paljon hänen hankkimansa liha mua ällöttää.

Vierailija
15/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia se sinne kauppaan lähti. Että saa sitä mitä itse haluaa eikä sitä mitä vaimo pyrkii määräämään.

Olen toipuva alkoholisti ja siinä pisteessä, ettei muiden perheenjäsenten viinit ja saunakaljat haittaa. Ne on esillä ja niitä voi juoda minun seurassa. Tähän pisteeseen pääseminen on kyllä vaatinut työtä ja tuskaakin, mutta työ on kannattanut. Sun kannattais työstää päätäsi myös. Teillä kun on kysr vaan lihasta ja sun päänsisäisestä ongelmasta asian suhteen. Usko pois, elämä on helpompaa kun ei anna muisen elämän vaikuttaa omaansa. Mä olen 43 ja myönnän täysin, että meni monta vuotta elämässä hukkaan toisenlaisen ajatusmaailman kanssa. En tiedä ikääsi, mutta jos olet nuorempi, niin älä ole niinkuin minä olin. Usko pois, kaikki on onnellisempia kun saat pääsi pokeille rattaille. Erityisesti sinä.

Vierailija
16/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kasvissyöjä ei syö kalaa. 

Vierailija
17/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on että hössötetään joulun ja juhannuksen ruuista?

Onko meillä niin köyhä kansa että parempaa ruokaa, joidenkin mielestä lihaa, saadaan pöytään vain juhlapyhinä?

Mitä te sitten oikein syötte muina päivinä?

No ei tartte vastata, senhän näkee kauppojen tarjouksista, makkaraa ja jauhenlihaa ;)

Vierailija
18/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kasvissyöjä ei syö kalaa. 

Juu sehän tämän aloituksen pointti oli. Ärsyttäviä ihmiset jotka takertuu epäolennaisuuksiin.

No joko se mies tuli pois kaupasta herkullisen ribsikuorman kanssa?

Vierailija
19/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
20/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa mahdollisuus uhriutua käytetään hyväksi ja lisäksi ne joissa ei ole edes mahdollisuutta. Sukupuolista en nyt jaksa mainita, koska joku uhriutuu siitäkin. Oksettava maailma.