Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan exääni

Vierailija
21.06.2014 |

En ole päässyt yli ensirakkaudestani. Erosimme kaksi vuotta sitten, ja nyt olemme olleet puoli vuotta yhteydessä (viestitellen). Ihan vaan miten päivä on mennyt yms. Kaipaan häntö todella, myös hän on sanonut rakastavansa ja ikävöivänsä minua.

Minulla on lapsia nykyisen mieheni kanssa, ja suhteemme on kaatumassa. Tahtoisin vielä yrittäö korjata tätä, mutta exä kummittelee aina mielessäni.

En kysy mitöön, halusin vain avautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosit kaksi vuotta sitten ja sulla on lapsia uuden kanssa? Olet toiminut aika vauhdilla, jos useamman ole jo ehtinyt saada. Sulla on tullut nykyisen kanssa arki eteen liian nopeasti. 

Vierailija
2/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia exän kanssa myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas tapaus "en osaa olla yksin ja perustan perheen heti kun vaan joku mies menee sänkyyn kanssani".

Vierailija
4/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä teillä oli se onnellinen jakso nykyisen miehesi kanssa...kaksi vuotta sitten erottu, puoli vuotta exän kanssa viestittelyä...puolitoista vuotta aikaa rakastua ja tehdä jotain kaksi lasta. Mitä ihmettä sä nyt sönkkäät ap??

Vierailija
5/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositteko siksi kun sinulla oli suhde nykyiseen mieheesi ja odotit hänelle lasta?

Vierailija
6/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, ap. Ja eihän se kaksi lasta kahteen vuoteen ole paha. Itselläni sama homma. Tulin raskaaksi miehelle johon olin ihastunut, päätin pitää lapsen ja katsoa mitrn miehen kanssa käy. Nyt yhdessä kaksi vuotta ja kaksosethan sieltä tuli.

Vierailija
7/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, ap. Ja eihän se kaksi lasta kahteen vuoteen ole paha. Itselläni sama homma. Tulin raskaaksi miehelle johon olin ihastunut, päätin pitää lapsen ja katsoa mitrn miehen kanssa käy. Nyt yhdessä kaksi vuotta ja kaksosethan sieltä tuli.

Vierailija
8/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori, erosimme 3 vuotta sitten. En muistanut miten aika on kulunut ja nykyisen mieheni kanssa olen ollut siis 2 vuotta yhdessä. Ja kaksoset meilläkin, melko sama tarina kuin nro 8

Ap.