Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei sitten kutsuttu luokkakokoukseen, koska olen kuulemma "kiusattu nörtti"

Vierailija
21.06.2014 |

Muu porukka oli tästä syystä päättänyt, etteivät kutsu minua, koska en varmasti kuitenkaan tulisi... Kuulin asiasta yhdeltä harvalta ystävältä, joita minulla koulussa oli :( Sellaista luokkahenkeä ylläpitävät kolmekymppiset aikuiset. Mieluummin huvittelevat haukkumalla minua selän takana ihan niin kuin yläasteella - sen sijaan, että osoittaisivat aikuistuneensa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:53"]Muu porukka oli tästä syystä päättänyt, etteivät kutsu minua, koska en varmasti kuitenkaan tulisi... Kuulin asiasta yhdeltä harvalta ystävältä, joita minulla koulussa oli :( Sellaista luokkahenkeä ylläpitävät kolmekymppiset aikuiset. Mieluummin huvittelevat haukkumalla minua selän takana ihan niin kuin yläasteella - sen sijaan, että osoittaisivat aikuistuneensa.

[/quote]

Miksipä tuollaisten mulkkujen kanssa haluaisitkaan luokkakokoukseen?

Vierailija
2/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Tosin hyvä etteivät kutsuneet. Ei tarvinnut miettiä menisikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut minullekaan kutsua yläasteen luokkakokoukseen. Ehkä hyväkin.

Vierailija
4/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:53"]Muu porukka oli tästä syystä päättänyt, etteivät kutsu minua, koska en varmasti kuitenkaan tulisi... Kuulin asiasta yhdeltä harvalta ystävältä, joita minulla koulussa oli :( Sellaista luokkahenkeä ylläpitävät kolmekymppiset aikuiset. Mieluummin huvittelevat haukkumalla minua selän takana ihan niin kuin yläasteella - sen sijaan, että osoittaisivat aikuistuneensa.

[/quote]

[/quote]

Osoittaisi jonkinlaista inhimillisyyttä, että edes kutsuttaisiin. Ei ole kiusaajieni tehtävä päättää pääni yli, tulenko vai en.

-ap

Vierailija
5/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:54"]

[/quote]

[/quote]

Osoittaisi jonkinlaista inhimillisyyttä, että edes kutsuttaisiin. Ei ole kiusaajieni tehtävä päättää pääni yli, tulenko vai en.

-ap

[/quote]

Eivät ole vielä kasvaneet aikuisiksi. Joillakin siihen prosessiin menee kymmeniä vuosia eikä se aina tapahdu ennen eläköitymistä.

Vierailija
6/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit niitä hävetti niin etteivät kehdanneet kutsua?

Moukkamaista joka tapauksessa.

Vierailija
7/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt luokkakokouksissa enkä mene. En myöskään fb-kavereiksi entisiä luokkakavereita. Minua ei kiusattu, mutta en ole millään tasolla kiinnostunut ihmisistä, joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä lähes neljäkymmrntä vuotta sitten.

Yhteen luokkskokoukseen sain kutsun, jätin väliin. Varmaan muitakin on ollut, ei ole kutsuttu enkä olisi mennyt.

Ap, miksi ihmeessä olisit halunnut kutsun? Olisitko muka halunnut viettää iltaa ikävien tyyppien kanssa?

Vierailija
8/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen, että ne häpeävät kiusaamistaan eivätkä oikein tietäisi, mitä heidän sinut kohdatessaan pitäisi sanoa tai miten käyttäytyä. Helppo tekosyy: "ei kutsuta, kun ei se kuitenkaan tulisi!". Selkärangatonta porukkaa.

Vierailija
9/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kusipäitähän nimenomaan olis kiva mennä tapaamaan ja ottamaan revanssia koetuista vääryyksistä. Ite ainakaan en aio jättää tilaisuutta käyttämättä, jos kutsu luokkakokoukseen joskus tulee. Varokaa vaan :)

Vierailija
10/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ne nyt 20 vuoden jälkeen enää sinusta kovin paljon puhuvat, jos ette ole tässä välillä olleet missään tekemisissä.

Vierailija
11/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulu? 

Kiinnostaisi tietää missä päin Suomea kolmikymppisetkin jäävät noin keskenkasvuisiksi mieleltään?

Kyllä kaikki ansaitsevat tulla kutsutuiksi, riippumatta siitä onko oletettavaa että henkilö sitten saapuisi tai jättäisi saapumatta. Ei osata käytöstapoja näköjään vieläkään.

Vierailija
12/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:11"]

Niitä kusipäitähän nimenomaan olis kiva mennä tapaamaan ja ottamaan revanssia koetuista vääryyksistä. Ite ainakaan en aio jättää tilaisuutta käyttämättä, jos kutsu luokkakokoukseen joskus tulee. Varokaa vaan :)

[/quote]

Tuo taktiikka edellyttää toimiakseen, että sinun pitäisi olla jollain tavoin menestynyt koulun jälkeisessä elämässäsi, jotta voit mennä "näyttämään kaapin paikan". Jos menet sinne mt-ongelman takia työkyvyttömyyseläkkeen saaneena, tai iisalmelaisena r-kioskin myyjänä, joka haaveilee muutosta Vantaalle, niin he saavat vain lisää todistusaineistoa että olivat oikeassa jo aikoinaan.

Vierailija
13/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan aikoinaan noteerattu. Ajankohtaa säädettiin, jotta se olisi "kaikille sopiva", mutta kummasti se oli juuri silloin, kun minulle ei sopinut. Lähetin kaverin välityksellä terveisiä, mutta ei niitäkään kuulemma oikein noteerattu. Parempi olla murehtimatta, koska olen koulusta päästyäni viettänyt hauskaa ja monipuolista elämää. Yläasteen luokalta pidän yhteyttä tasan yhteen luokkakaveriin. Lukioajoilta on kuusi vanhaa tuttua fb-kavereina, mutta en ole nähnyt heistä ketään moneen vuoteen.

Vierailija
14/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatuista nörteistä usein kuitenkin tulee niitä, jotka muuttavat maailmaa...

Vierailija
15/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun yläasteen luokkakokoukseen, jossa aktiivisin järjestäjä on luokan suosituin ja samalla pahin kiusaaja, ensimmäinen ilmoittautunut oli se luokan pahiten kiusattu. Ihailen tämän kiusatun henkistä rohkeutta. Itse vielä mietin, että menenkö, kestänkö sitä henkistä palaamista siihen epävarmaan 14-vuotiaan sieluun.

Vierailija
16/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mullekaan kutsua, olin luokan arka ja kiusattu hiirulainen. En olisi mennytkään, toivottavasti saivat ruokamyrkytyksen.

Vierailija
17/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se suosituin onkaan niin usein myös pahin kiusaaja? Siksikö, että muut hännystelevät kiusaajaa kiusaamisen pelossa? Ani harva muuten esim. näissä keskusteluissa myöntää olleensa se kiusaaja.

Vierailija
18/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei kutsuttu yläasteen luokkakokoukseen :(

Vierailija
19/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:54"]

[/quote]

[/quote]

-ap

[/quote]

Minäkin olin kiusattu eikä voisi vähempää kiinnostaa, koska jotkut luokkakokoukset ovat.

Vierailija
20/58 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsuttiin ala-aste aikaisen luokan tapaamiseen. En mennyt vaikka mut pariin otteeseen kutsuttiin. En halua olla kiusaajien kans missään tekemisissä, vaikka he olisivat aikuistuneet ja unohtaneet, en kuitenkaan sitä usko. Oltiin kuitenki vasta parikymppisiä