Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

piirros Iinan instassa

Vierailija
21.06.2014 |

Näyttääkö enemmän R vai T? Mä sanoisin R ja muutenkin oon sen kannalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:56"]Näyttääkö enemmän R vai T? Mä sanoisin R ja muutenkin oon sen kannalla.

[/quote]

Komppaan.

Vierailija
2/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiiiiiis mit?!

Vierailija
4/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edelleenkään miltä se T näyttää, ainoastaan R:n olen nähnyt FB:ssä. olen ollut ihan alusta alkaen sen kannalla, että Raikku on isä, koska heillä on Iinan kanssa "naimanaamat", eli samaa näköä. Plus R vaikuttaa vaatetyylin perusteella merkkitietoiselta (joka pitää valkoisesta) ja tällaiselta myös isä vaikutti silloin kun Iina kirjoitti lastenvaunujen valinnasta. Piirros täsmää R:n ulkonäköön.

Vierailija
5/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko väärin, vai oliko jossain kirjoituksessa että ensitapaamisella tuon isän suuntautuneisuus tuli kyseenalaistetuksi?

Joten kumman kohdalla tuo todennäköisyys on suurempi ja miksi?

Vierailija
6/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:16"]Muistanko väärin, vai oliko jossain kirjoituksessa että ensitapaamisella tuon isän suuntautuneisuus tuli kyseenalaistetuksi?

Joten kumman kohdalla tuo todennäköisyys on suurempi ja miksi?

[/quote]

Muistat oikein. En kyllä osaa sanoa kumpaa voisi homoksi epäillä.

Vierailija
7/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:12"]En tiedä edelleenkään miltä se T näyttää, ainoastaan R:n olen nähnyt FB:ssä. olen ollut ihan alusta alkaen sen kannalla, että Raikku on isä, koska heillä on Iinan kanssa "naimanaamat", eli samaa näköä. Plus R vaikuttaa vaatetyylin perusteella merkkitietoiselta (joka pitää valkoisesta) ja tällaiselta myös isä vaikutti silloin kun Iina kirjoitti lastenvaunujen valinnasta. Piirros täsmää R:n ulkonäköön.

[/quote]

T löytyy instagramista nimellä etunimisukunimi. R vaikuttaa joo täsmäävän paremmin.

R munkin mielestä todennäkösesti isä, ellei tää oo todella ovela juoni harhauttaa ;)

Vierailija
8/8 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa nii te puhutte moukusta ku luulin eka et voileivästä :D