piirros Iinan instassa
Näyttääkö enemmän R vai T? Mä sanoisin R ja muutenkin oon sen kannalla.
Kommentit (8)
En tiedä edelleenkään miltä se T näyttää, ainoastaan R:n olen nähnyt FB:ssä. olen ollut ihan alusta alkaen sen kannalla, että Raikku on isä, koska heillä on Iinan kanssa "naimanaamat", eli samaa näköä. Plus R vaikuttaa vaatetyylin perusteella merkkitietoiselta (joka pitää valkoisesta) ja tällaiselta myös isä vaikutti silloin kun Iina kirjoitti lastenvaunujen valinnasta. Piirros täsmää R:n ulkonäköön.
Muistanko väärin, vai oliko jossain kirjoituksessa että ensitapaamisella tuon isän suuntautuneisuus tuli kyseenalaistetuksi?
Joten kumman kohdalla tuo todennäköisyys on suurempi ja miksi?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:16"]Muistanko väärin, vai oliko jossain kirjoituksessa että ensitapaamisella tuon isän suuntautuneisuus tuli kyseenalaistetuksi?
Joten kumman kohdalla tuo todennäköisyys on suurempi ja miksi?
[/quote]
Muistat oikein. En kyllä osaa sanoa kumpaa voisi homoksi epäillä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:12"]En tiedä edelleenkään miltä se T näyttää, ainoastaan R:n olen nähnyt FB:ssä. olen ollut ihan alusta alkaen sen kannalla, että Raikku on isä, koska heillä on Iinan kanssa "naimanaamat", eli samaa näköä. Plus R vaikuttaa vaatetyylin perusteella merkkitietoiselta (joka pitää valkoisesta) ja tällaiselta myös isä vaikutti silloin kun Iina kirjoitti lastenvaunujen valinnasta. Piirros täsmää R:n ulkonäköön.
[/quote]
T löytyy instagramista nimellä etunimisukunimi. R vaikuttaa joo täsmäävän paremmin.
R munkin mielestä todennäkösesti isä, ellei tää oo todella ovela juoni harhauttaa ;)
Aa nii te puhutte moukusta ku luulin eka et voileivästä :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:56"]Näyttääkö enemmän R vai T? Mä sanoisin R ja muutenkin oon sen kannalla.
[/quote]
Komppaan.