Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan rakastunut 40+ ikäisenä kuin teini konsanaan?

Vierailija
21.06.2014 |

Kestikö suhde?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan ja viel 5kymppisenäkin..mikä siinä niin nolottaa. No onneks ollu yksipuolista..

Vierailija
2/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en ole toistaiseksi tehnyt mitään. Kunhan kärvistelen. Ei ole helppoa näin aikuisena tehdä aloitetta. Mutta ajatukset pyörii hänessä koko ajan. 

V*ttu! Suututtaa oma rakastuminen. Olen idiootti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Miten kävi? Naimisiin pärräytettiin.

Vierailija
4/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä hetkellä tilanne on se että en tiedä mitä tämä on. Varattuja molemmat mutta olemme vallmiita näkemään...nyt on vaan kuva ja ääni;)

Vierailija
5/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, miksi ei rakastuisi?? Mun isä oli 74 v kun rakastui palavasti viimeisen kerran:D Oli kuin pahaiset teinit ystävättärensä kanssa - ihana seurata:D

Vierailija
6/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulenpalavasti ja platonisesti rakastunut nuorempaan miehen vielä näin viiskymppisenä. Olin hulluna häneen mutta hän ei ollut minuun! Katkeria kyyneleitä ja ptkät sydänsurut siitä sain. Nyyyh!!!

Vierailija
7/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastua voi palavasti ja iättömästi. Upeaa. T:Vanhainkodin työntekijä

Vierailija
8/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein vähän aikaa juuri avauksen ihastumisestani. Minä ja toinen osapuoli molemmat naimisissa eikä tällä ihastumiseni kohteella ole tietoakaan tunteistani.

Muutaman kerra aiemminkin ihastunut yksipuolisesti kohteeen tietämättä tunteistani, mutta tällä kertaa ihastuminen (rakastuminen) voimakkaampaa kuin aiemmin. Nähdessäni hänen vatsassa muljahtaa ja lähes joka yö näen hänestä unta :) Niin ja ikää mulla 40+

Vierailija
9/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä just nyt. 46-v nainen ja yli 50 v mies. Tapaillaan ja olen ihan kipee kun en näe häntä.

Vierailija
10/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut, ei kai tätä rakastumiseksi voi sanoa.

Mutta kyllä, mietin häntä koko ajan, mitä sanonut, tehnyt, miten katsonut, hymyillyt, hipaissut.. Kuvittelen millaista olisi olla hänen lähellä, suukottaa niskaa, halailla, harrastaa seksiä, elää perusarkea jossa läheisyys mukana.

Todennäköisesti sellaista onnea mulle koskaan suoda. Mutta aina voi haaveilla.

Vierailija
11/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia, mistä 11 kirjoittaa. Jään miettimään jotain pientä kosketusta/hipaisua viikoksi. Tunnen itseni ihan hulluksi. Mietin, pitäiskö hakea apua :( Ainiin, en ole vielä 40, mutta lähempänä sitä, kuin 30.

Vierailija
12/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies. Tuli viestejä väärään numeroon. Arki alkaa tulla vastaan...

Vierailija
13/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella voi olla. Mies muuttui teiniksi, kun otti 22 vuotta nuoremman naisen. Kyllä kuulkaa järki pakeni pöksyihin lähes 50 -vuotiaana, kuin finnisellä teinillä.

Vierailija
14/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipaisuista tuli mieleen.. Jos mies usein pyrkii koskettamaan esim käsivarteen, olkapäähän, voiko siitä päätellä kiinnostusta?

Vierailija
15/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipaisuista, en osaa sanoa, voiko niistä päätellä kiinnostusta. Mielellään sitä ajattelee, että jossain lyhyessä kosketuksessa olisi isompikin merkitys. Toisaalta, en ainakaan itse koskettele ihmisiä muuten vaan. Läheisiä tietysti halaan. Mutta yhden tietyn ihmisen läheisyydessä jotenkin vaistomaisesti hakeudun välillä vähän liian lähelle häntä.

Vierailija
16/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin ihan päättömasti 39-vuotiaana, suhde kesti 8 vuotta eikä loppunut minun aloitteestani.

Vierailija
17/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Taidetaan olla ystäviä. Suhdetta ei tullut siinä välissäkään. Olisin kyllä halunnut, mutta aina (ikinä) ei saa mitä haluaa :D

Rakastuminen 40-vuotiaana oli minulle suurimpia tunteita ikinä. Siinä ne tunteet oikein vasta avautuivatkin. Todella mahtavaa. Rakastan myös ko ihmistä, en vain ollut rakastunut. 

Vierailija
18/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähenpänä viittäkymppiä ja aivan järjettömän rakastunut nuoreen varattuun perheelliseen työkaveriin. Mies oon, lyökää mua, kuin vierasta sikaa!

Vierailija
19/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:36"]Kestikö suhde?

[/quote]

Jep. Aloin suhteeseen, kun olin 45, tyttö oli juuri 16 täyttänyt. Nyt olemme yhä naimisissa, aikaa tuosta 20 vuotta.

Vierailija
20/20 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:36"]Kestikö suhde?

[/quote]

Jep. Aloin suhteeseen, kun olin 45, tyttö oli juuri 16 täyttänyt. Nyt olemme yhä naimisissa, aikaa tuosta 20 vuotta.

[/quote] 

Tuskinpa vain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi