Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poltin juuri vanhat päiväkirjat

Vierailija
24.06.2021 |

Saunan pesässä paloi iloisesti. Tulipa huojentunut fiilis. Jos kuolen niin kukaan ei lue niitä. Suurin pelkoni on ollut että jos kuolen niin joku lukisi ne kauheat teiniangstini. Ovat ahdistavaa luettavaa jopa itselleni. Olen 40 v ja olisi pitänyt polttaa ne jo aiemmin. Pelkkiä ikäviä, ahdistavia muistoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa siivota nurkat, vanha toina on niin. Turhaa

Vierailija
2/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U are gonna miss ´em, sweet heart.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, olivat karmean noloa luettavaa. Nyt kolmisenkymmentä vuotta myöhemmin mietin että olisi siälyttäminen ehkä ollut antoisaakin, noin menneille hymähdellen.

Vierailija
4/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä noi hoitelematta. Pienen osan oon vasta polttanut. Oon kans 40 v.

Vierailija
5/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U are gonna miss ´em, sweet heart.

Se että sinä kaipaisit ei tarkoita että ap kaipaisi myös. En ole koskaan katunut minkään tavaran pois heittoa, en muodosta tunnesidettä esineisiin.

Vierailija
6/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä noi hoitelematta. Pienen osan oon vasta polttanut. Oon kans 40 v.

Mulla on siis vielä laatikollinen täynnä ☹️

Vierailija
7/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, mutten vielä edennyt toteutukseen. Sitäkin olen pyöritellyt, että koostaisin päiväkirjoista ne "julkaisukelpoiset" osat yhteen, jäisi vain yksi kirja, jossa olisi pääasiassa hyviä ja hauskoja muistoja.

Ongelma on se, että vaivuin viimeksi päiväkirjoja lukiessani niin syvään ahdistukseen, etten ole varma uskallanko niitä enää avata... Olen 31v ja vannottanut avomiestäni, että jos kuolen yhtäkkiä, hänen täytyy lukematta tuhota kirjat eikä missään tapauksessa antaa niitä lapsuudenperheeni haltuun.

Vierailija
8/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelematonta): Olisit kirjoittanut puhtaaksi ja lähettänyt kustantajalle!

Vierailija
9/9 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kande polttaa. Itse poltin muutaman, esim. 70-luvun opiskeluaikojeni päiväkirjat. Kyllä nyt harmittaa. Ne ovat autenttista historiaa, jota on tosi valaisevaa lukea monenkymmenen vuoden päästä.