Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevatko aikuiset lapsenne luoksenne juhannuksena?

Vierailija
24.06.2021 |

Siis jos on vain omakotitalo, ei mökkiä? Meidän toinen tyttö ei ymmärtänyt, miksi pitäisi tulla, kun ei ole mökki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun lapseni on armeijassa juhannuksen kiinni.

Vierailija
2/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tekosyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, menevät isänsä kanssa mökille ja minä jään kotiin.

Vierailija
4/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu. Kerrostaloasunto. Asuvat muutaman kilsan päässä.

Vierailija
5/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tule. Ovat vuokramökillä/festareilla/töissä. Tuossa kaikkien kolmen juhannussuunnitelmat. Ei kiinnosta juhannuksena vanhempien seura, jouluisin tulevat, jos eivät ole töissä. Omakotitalossa maalla asumme.

Vierailija
6/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu. Kerrostaloasunto. Asuvat muutaman kilsan päässä.

Onpa surullista.

Vierailija
7/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niillä on elämä.

Vierailija
8/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tule. Ovat vuokramökillä/festareilla/töissä. Tuossa kaikkien kolmen juhannussuunnitelmat. Ei kiinnosta juhannuksena vanhempien seura, jouluisin tulevat, jos eivät ole töissä. Omakotitalossa maalla asumme.

Missä festareilla?

Vierailija
9/16 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee

Vierailija
10/16 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla (suuret ikäluokat) on kaksi mökkiä ja omakotitalo. Yhteenkään noista ei saa omat lapset tulla. Ei juhannuksena, ei jouluna, ei muulloinkaan, PAITSI jos on kulissijuhla eli esim 70v juhla niin silloin saa pariksi tunniksi mennä sinne, teeskentelemään että on niin läheiset välit.

Syy miksei saa mennä on se että mökki on HEIDÄN ja vain heitä varten. Sinne ei saa siis mennä silloinkaan kun vanhemmat on siellä, saati silloin kun ne ei ole siellä.

Omituiset narsistiset vanhemmat, esim lapsenlpset ei kiinnosta heitä ollenkaan. Eivät käy eikä soittele.

Vierailija
11/16 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä festareilla?

Olisiko Himoksella, onko muita festerita käynnissä?

Vierailija
12/16 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikuisena lapsena vastaan että en mennyt, koska nyt on niin hyvät ilmat ja autiossa kaupungissa on ihanaa. Maalla tylsistyisin, koska siellä kylällä ole edes vesistöjä missä uida ja helle tukahduttaa. Täällä cityssä riittää ihania rantoja ja lenkkipolkuja. Jouluna olen ollut yleensä 2-3 yötä porukoilla, pari joulua jäi välistä kun asuin silloisen miehen kanssa. 

Vierailija
13/16 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/16 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä aikuiset lapseni puolisoineen viettävät mielellään jouluja ja juhannuksia, vappuja ja vaikka mitä juhlapyhiä minun ja mieheni kanssa. Meillä on tilava kaupunkiasunto ja lisäksi mökki, joten tilaa on.

Saavat tulla jos haluavat mutta herne ei mene nenään vaikka menisivät muualle. Tänä juhannuksena olemme kaksistaan mökillä, mutta ensi viikonloppuna tulevat taas kaikki mieheni syntymäpäiviä viettämään.

Ehkä tämä yhteen kokoontuminen on peruja lapsuudesta, silloin vietimme monet viikonloput mummoloissa yhdessä setien, tätien ja serkkujen kanssa. Vieläkin kerran kesässä on ollut tapana pitää iso kokoontuminen.

Vierailija
15/16 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan vanhempien kanssa mökillä :) Mutta en tietenkään menisi heille jos eivät menisi mökille, mentäisiin sitten vaikka miehen vanhempien kanssa, tai kavereiden kanssa vuokramökille. Juhannuksena pitää olla mökillä.

Teininä olin usein kaverin tai poikakaverin mukana mökillä, joskus myös festareilla. Nyt olen kolmekymppinen ja juhannus mun vanhempien kanssa sopii hyvin mulle ja miehellenikin.

Vierailija
16/16 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat tänään syömään tänne, mutta menevät illalla omiin koteihinsa (tai minne nyt menevätkään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi