Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi he, joilla on paljon seksiä ja läheisyyttä, näyttävät haluttavilta?

Vierailija
24.06.2021 |

Sellaiset ihmiset, joilla on seksin- ja läheisyydentäyteinen suhde, ovat huomattavasti p*nettavamman näköisiä kuin ikisinkut. Heillä on parempi vartalo ja he ovat itsevarmempia ja liikkuvat kauniisti. Sinänsä todella epäreilua.

T. Haaveileva ikisinkku

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän seksi (hyvä sellainen) tuo hyvää mieltä muuhunkin elämään. Seksi on yksi ihmisen perustarpeista. Se ei ole kuitenkaan helposti täytettävissä varsinkaan naisena. Siihen tarvitaan hyvä ja huomaavainen kumppani. Itse heräsin seksuaalisuuteeni vasta nelikymppisenä. Sitä ennen ei ollut hyvää, empaattista seksikumppania, vaikka pitkiä ja hyviä parisuhteita olikin. Miehen tulee ensinnäkin omata niin hyvä itsetunto, että kestää sen ettei nainen saa orgasmia noin vaan kuten miehet. Moni nainen ei saa ollenkaan. Eikä se silti tarkoita etteikö seksistä nauti ollenkaan.

Vierailija
22/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tähän ketjuun myötämasentumaan hetkeksi. Masennuksen yläpuolella tai takana on toinen maailma, josta käsin katsottuna masennuksen syyt näyttävät harhalta.

Tätä on jatkunut monta vuotta, eikä itsellåni ole voimia rämpiä tästä ylös. Jo avioliittoni oli kamala ja toimimaton, mutta eroamalla menin ojasta allikkoon. En ole löytänyt enää ketään. Yhteen ihmiseen ihastuin syvästi, mutta sain pakit, enkä vieläkään ole selvinnyt niistä (monta vuotta on mennyt ja ikävöin häntä edelleen). Vuodet kuluvat ja olen vain yksin. Katkeruus vain vahvistuu. Jne. Ei ole herkkua elämäni. Kiitos, kun välitit ja kommentoit lohduttavasti.

T. Ap

No ei eron jälkeen välttämättä löydykään koskaan ketään, vaikka nämä ulimiehet väittää että kaikilla naisilla on jonoissa miehiä joista voi vain "valita". Siksi sitä eroa tuleekin mietittyä ja sinniteltyä jopa huonossa suhteessa liian pitkään. Kyllä itsekin tiesin erotessani, että tuskin enää koskaan uutta miestä löydän ja niinhän se on mennytkin. Kun en mikään suosittu tyttö ollut edes silloin nuorena ja nättinäkään.

Mutta onko sillä sitten väliä? Itselläni on olot vaihdellut todella paljon tämän asian kanssa. Välillä olen ollut ihan itsemurhan kourissa, välillä on tuntunut siltä, että lähes kuka tahansa kadulla kävelevä mies kelpaisi, jos vain uskaltaisin liehitellä heitä.

Nykyään mulla on oikeastaan sellainen täysin luovuttanut olo. Jonkun väittämän mukaan juuri silloin se oikea kävelee vastaan, kun on täysin luovuttanut. No mulla on nyt mennyt tässä tilassa 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ollut rakastunut ja saanut lähipiiriltäsi kommentteja kuinka "hehkut", vaikka et vielä edes ole  kertonut kenellekään olevasi rakastunut? Hyvä olo näkyy ulospäin. 

Vierailija
24/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, olenko kovin haluttaman näköinen monenkaan mielestä.

Menninkäistä muistutan.

Paljon läheisyyttä ja seksiä kuitenkin on

Vierailija
25/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä muuten hyvässä parisuhteessani ei ehtinyt olla seksiä ja juuri siitä suhteesta tuli valtavasti kommentteja kuinka oikein hehkuimme, enemmän kuin mistään koskaan. Ei se teoria tämänkään kokemuksen valossa tunnu oikealta.

Vierailija
26/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä muka tiedät kaikkien yksityiselämän? Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdalla.

Vierailija
27/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviesti taisi olla tämän päivän aivopieru, onnea!!

Vierailija
28/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läheisyys, hellyys ja hyvä seksi saa ihmisen hohtamaan ja hymyilemään. Intohimoinen suhde tekee onnelliseksi ja se näkyy.

Ihmiset huomaavat tällaisen alitajuisesti ja haluavat saman tunteen itselleen, siksi tällaista ihmistä lähestytään

Vierailija
29/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vielä olin sellainen aina parisuhteessa, ett kaipasin ihan valtavasti kosketusta, olin cuddly ja tosi hellä. En kieltäytynyt seksistä oikeastaan ikinä. Mutta viimeisin exäni pihtasi, inhosi kosketusta ja oli todella ilkeä minua kohtaan sekä haukkui ulkonäköäni. Nyt olen ollut sen jälkeen noin kahdeksan vuotta selibaatissa. Ei kelpaa mun välittämiseni kenellekään. 😢 En ole riittävän kaunis parisuhteeseen kasvoiltani, kroppani on aina ollut ihan ok ja olen hoikka. Vaan ei se riitä.

T. Ap

Olen pahoillani puolestasi. Minulle ei tulisi mielenkään haukkua kenenkään ulkonäköä ja ylipäätänsä oloni on todella kurja jos olen ollut ilkeä muille ihmisille.

Vierailija
30/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen afterglow ja onnellisuus hormoonit vaikuttaa kasvojen ulkonäköön. Kiltti mies joka on ollut yksin 10v niin hänen kasvot muuttuvat ''ontoksi'' (hollow) ja silmänalut tummenevat. Iho myös kalpeutuu. Johtuu siitä kun aivoista puuttuu ne rakkaus hormoonit kun ei ole naista. Henkilö voi siis olla muuten suht onnellinen ja liikunnallinen mutta kasvoissa näkyy ne rakkaushormoonien puutteet.

Vierailija
31/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ku viimeks seurustelin nii ihmiset oletti että oon joku seksihullu, saattoi alkaa puhumaan että kuinka paljon harrasta nseksiä jne. Mun mielestä se oli kai luonnollista ja niinhän me harrastettiinkin. Ja joo, kyllä sain paljon kehuja myös ulkonäöstä ja iho loisti ja säteili..

Urheilusta kyl myös tulee se kropan liikkeiden sulavuus, enemmänkin kun pelkästä seksistä joka on ihan erilaista , kömpelömpää jos suoraan sanotaan kun on 2 ihmistä :DDD

Mutjoo, se on totta että jos joku kiinnostuu ja seurustelee, niin sillon taas enempi muutkin, mut ei se ero nyt mikään VVALTAVA ole.

Vierailija
32/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä muuten hyvässä parisuhteessani ei ehtinyt olla seksiä ja juuri siitä suhteesta tuli valtavasti kommentteja kuinka oikein hehkuimme, enemmän kuin mistään koskaan. Ei se teoria tämänkään kokemuksen valossa tunnu oikealta.

On mullakin vastaava kokemus. Johtui varmaan siitä, että olin itse ihan umpirakastunut ja leijuin siinä rakkaus pöllyssäni kuin mikäkin järjen jättöinen. Lopulta selvisi, että ei se mies tuntenut samoin vaikka väitti niin. Tai lähinnä että hän "tunsi" samoin monia muitakin naisia kohtaan.

Ja nyt on sitten turha tulla valittamaan, että mitäs valitsit liian korkeatasoisen miehen. Olen itse työssä käyvä nainen ja se mies oli mua 18 vuotta vanhempi, varaton, ruma sairaseläkeläinen. Minä rakastuin häneen ihmisenä. Kuten ne kaikki muutkin hänen monet naiset. Hänellä on niitä ihastuneita naisia pitkin maailmaa, varmaan sadoittain. Kaikkia ei tapaa.

Vierailija
33/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hyvävartaloisuudesta en olisi kyllä samaa mieltä. Usein sinkuilla on enemmän aikaa huolehtia kropastaan kuin perheellisillä.

Mutta kyllä se jokin säteily ihmisessä on, jos hän saa paljon seksiä.

Vierailija
35/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen tietynlainen liikkeiden sulavuus ei harjoitu juuri muissa "harrasteissa" kuin seksissä.

Sohvalla tumputtamalla ei selkä norjistu eikä rintakehää tule ojennettua.

Toki jos joogaa, monet joogaharrastajat selibaatista huolimatta vastaavat otsikon kuvausta.

Tanssissa esimerkiksi on vaikka minkälaista ojentelua. En koe kehittyneeni erityisen sulavaliikkeiseksi seksistä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä