Kuinka perua treffit, mutta säilyttää miehen kiinnostus?
Olen siis sopinut treffit erään tinder-miehen kanssa ensi viikoksi. Mua ei vaan nyt yhtään huvita treffata: olen ollut masentunut (mieli edelleen maassa) ja tunnesyöpötellyt niin, että pursuan. Olo on inhottava. Haluaisin nyt saada vain aikalisän, kuukauden tai kahden pituisen, jotta voisin mennä treffeille mukavana, iloisena ja hyvännäköisenä. Tarkoitus siis on nyt pistää itteni ja ulkokuoreni takaisin kuntoon tällä aika välillä. Tiedän, että siihen pystyn. Pelkään, että mies vain pettyy muhun, jos me nyt tavataan.... Välimatkaakin meillä on yli 300km, enkä halua, että turhan päiten ajelee pitkiä matkoja...
Kuitenkin mies vaikuttaa lupaavalta, joten en haluaisi kokonaankaan menettää häntä ja kiinnostustaan. Mikä siis avuksi? Mitä sanon hänelle?
Kommentit (58)
Mitä itse vastaisit jos osat olisivat toisin päin? (ei tarvi kertoa palstalle)
Maailman on suuri peili, joka heijastaa sinulle
vastaan vain sen, mitä sisimmässäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan mietit tätä nyt liikaa ja koet ahdistusta ja negatiivisia tunteita ja homma tuntuu hankalalta, just siks ku oot vähän alamaissa ja kaikki tuntuu kakalta.
Sit ku oot taas paremmassa mielentilassa niin jälkikäteen huomaat ettei se nyt niin tarkkaa ja tärkeetä oo miten sen sille miehelle ilmaisee. Järkevä ihminen ymmärtää ja antaa tilaa ja toi nyt ei oo mikään ongelma.
Äläkä liikaa silota maailmaa miehelle ja oo huolissas miten hän ottaa minkäkin asian. Ei muiden ihmisten pään sisään pääse. Sä voit olla täydellinen, ottaa kaiken huomioon ja tehdä kaiken oikein. Ja sit se dumppaa sut koska sulla om vääränväriset sukat, outo toinen nimi tai sun pikkuserkun kaiman koira kiusasi sitä koulussa. Elämä on. Parempi ku ei liikaa yritä miettiä miten joku suhtautuu mihinki. Elät vaan elämääs ja ne karsiutuu pois, jotka ei osaa suhtautua SINUUN ja halua sinua.
Kiitos, tulipa hyvä mieli viestistäsi :).
Mä tiedän, että olet aivan oikeassa. Mä paisuttelen tätä asiaa mielessäni kuin ilmapalloa. Kaikki meinaa nyt olla niin synkkää ja surkeaa ja tuntuu, ettei mistään tuu mitään. Oon nyt tehnyt tässä kärpäsestä härkäsen, eihän me olla vielä edes kertaakaan tavattu. Milla ei ole siis ole tässä mitään menetettävää.
Aion nyt siis ottaa härkää sarvista. Perun sen tapaamisen, kerron suurinpiirtein mistä kiikastaa ja kysyn, jos häntä kiinnostaa katsoa myöhemmin uudelleen, paremmalla ajalla. Vastaa mitä vastaa.
Ap
Emmä lähtis treffeille jos en oo valmis. On aikoja elämässä kun on parempi olla yksin. Ei tartte väkisin aina olla ukko kainalossa. Ja hyvän miehen tuhlaa siinä jos tapaa sen väärään aikaan masentuneena eikä edes pysty suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan mietit tätä nyt liikaa ja koet ahdistusta ja negatiivisia tunteita ja homma tuntuu hankalalta, just siks ku oot vähän alamaissa ja kaikki tuntuu kakalta.
Sit ku oot taas paremmassa mielentilassa niin jälkikäteen huomaat ettei se nyt niin tarkkaa ja tärkeetä oo miten sen sille miehelle ilmaisee. Järkevä ihminen ymmärtää ja antaa tilaa ja toi nyt ei oo mikään ongelma.
Äläkä liikaa silota maailmaa miehelle ja oo huolissas miten hän ottaa minkäkin asian. Ei muiden ihmisten pään sisään pääse. Sä voit olla täydellinen, ottaa kaiken huomioon ja tehdä kaiken oikein. Ja sit se dumppaa sut koska sulla om vääränväriset sukat, outo toinen nimi tai sun pikkuserkun kaiman koira kiusasi sitä koulussa. Elämä on. Parempi ku ei liikaa yritä miettiä miten joku suhtautuu mihinki. Elät vaan elämääs ja ne karsiutuu pois, jotka ei osaa suhtautua SINUUN ja halua sinua.
Mä tiedän, että olet aivan oikeassa. Mä paisuttelen tätä asiaa mielessäni kuin ilmapalloa. Kaikki meinaa nyt olla niin synkkää ja surkeaa ja tuntuu, ettei mistään tuu mitään. Oon nyt tehnyt tässä kärpäsestä härkäsen, eihän me olla vielä edes kertaakaan tavattu. Milla ei ole siis ole tässä mitään menetettävää.Aion nyt siis ottaa härkää sarvista. Perun sen tapaamisen, kerron suurinpiirtein mistä kiikastaa ja kysyn, jos häntä kiinnostaa katsoa myöhemmin uudelleen, paremmalla ajalla. Vastaa mitä vastaa.
Ap
Jee, hyvältä kuulostaa, hyvä sinä! Tsemppiä tulevaan ja kaunista kesää.
En varmaan miettisi syitä sille, miksi joku nainen ei halua tavata minua.
Halu ymmärtää naisten syitä on ihan sama asiaa kuin halu saada mitä tahansa muutakin suhteelta.
( seksi, arvostus, hyvä ystävyys... )
Parempi kuin haluta ja vaatia näitä, on tulla sellaiseksi, joka vetää näitä asioita puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että olet aivan oikeassa. Mä paisuttelen tätä asiaa mielessäni kuin ilmapalloa. Kaikki meinaa nyt olla niin synkkää ja surkeaa ja tuntuu, ettei mistään tuu mitään. Oon nyt tehnyt tässä kärpäsestä härkäsen, eihän me olla vielä edes kertaakaan tavattu. Milla ei ole siis ole tässä mitään menetettävää.Aion nyt siis ottaa härkää sarvista. Perun sen tapaamisen, kerron suurinpiirtein mistä kiikastaa ja kysyn, jos häntä kiinnostaa katsoa myöhemmin uudelleen, paremmalla ajalla. Vastaa mitä vastaa.
ApJee, hyvältä kuulostaa, hyvä sinä! Tsemppiä tulevaan ja kaunista kesää.
Kiitos :), ja hyvää kesää sinullekin! Samoin kaikille teille asiallisesti vastanneille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jäisi odottelemaan miehenä
Siis mitä "odottelemaan"? Jos tekstailet jonkun kivan tyypin kaa ja se ehdottaa treffejä syyskuussa, niin sä et suostu, koska et halua odottaa sinne asti? En tajua mitä siinä voittaa, että ois tavattava heti tai ei ikinä.
Vai meinaako odottaminen tässä nyt sitä, ettei ois muita kumppaneita? Tietenki ois, ei kai kukaan sitoudu mihinkään kun on laittanu pari viestiä eikä ees tunne sitä ihmistä :D
Näin juuri itse tekisin. Eli tapailisin muita tällä välillä. Jos sitten syksyyn mennessä olisi joku toinen kiinnostava löytynyt, voisin miettiä uudelleen, haluanko vielä tavata ap:tä. Melko todennäköisesti en.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kehiin.
T: anoreksiaa sairastavan kanssa seurusteleva
Vastaa sä tähän rehellisesti: jos sun nainen olisikin anoreksian sijaan sairastunut ahmimishäiriöön ja lihonut sen takia pyöreäksi, niin olisitko vielä parisuhteessa? Niin. Et. Täällä vinkuisit miten muija on lihonut muodottomaksi porsaaksi, vaikka taustalla olisi syömishäiriö kuten anoreksiakin on. Jostain syystä anorektisesta naisestasi sinä saat täällä sympatiapisteitä. Kyllä sua sun naisessa sen laihuus kiinnostaa ja nimenomaan se saa sut pysymään suhteessa.
Miehet haluaa anorektisen laihan aina, vaikka eihän ne nälän ja hormonitoiminnan häiriintymisen seurauksena halua ikinä edes seksiä. Värkki ei toimi eikä oikein mikään muukaan. Iho on punertava tai jopa sinertävä elimien olessa kovilla, mutta ei kun se laihuus nyt vaan on tärkeintä naisessa! Sitten kun nainen sattuu olemaan normaalipainon ylärajoilla, noin suunnilleen 23 kohdalla miehet haukkuvat sinua vaikka millä kuvottavilla nimityksillä mitä ikinä keksivätkään. Vaikka toisaalta ei itseään rääkkävillä naisilla on parempi itsetunto ja korkea libido. Mutta ei kun v*ttu naisen on pakko painaa 43kg!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kehiin.
T: anoreksiaa sairastavan kanssa seurusteleva
Vastaa sä tähän rehellisesti: jos sun nainen olisikin anoreksian sijaan sairastunut ahmimishäiriöön ja lihonut sen takia pyöreäksi, niin olisitko vielä parisuhteessa? Niin. Et. Täällä vinkuisit miten muija on lihonut muodottomaksi porsaaksi, vaikka taustalla olisi syömishäiriö kuten anoreksiakin on. Jostain syystä anorektisesta naisestasi sinä saat täällä sympatiapisteitä. Kyllä sua sun naisessa sen laihuus kiinnostaa ja nimenomaan se saa sut pysymään suhteessa.
Miehet haluaa anorektisen laihan aina, vaikka eihän ne nälän ja hormonitoiminnan häiriintymisen seurauksena halua ikinä edes seksiä. Värkki ei toimi eikä oikein mikään muukaan. Iho on punertava tai jopa sinertävä elimien olessa kovilla, mutta ei kun se laihuus nyt vaan on tärkeintä naisessa! Sitten kun nainen sattuu olemaan normaalipainon ylärajoilla, noin suunnilleen 23 kohdalla miehet haukkuvat sinua vaikka millä kuvottavilla nimityksillä mitä ikinä keksivätkään. Vaikka toisaalta ei itseään rääkkävillä naisilla on parempi itsetunto ja korkea libido. Mutta ei kun v*ttu naisen on pakko painaa 43kg!
Sinä olet maailmankatsomuksesi valinnut. "Onnea" valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi olen pahoillani sun puolesta. Toivottavasti pian jo olo paranee ja masennus lievenee.
Kertoisin sille miehelle aika lailla just noin kun laitoitkin. Että oot kiinnostunut, mutta haluat saada elämää ja itteäs eka kasaan. Ja tapaisit mielellään parin kk päästä. Mä laittaisin ehkä syynkin (masentaa, huono fiilis) ettei kuvittele et mul on joku outo muu salasyy.Kiitos viestistäsi ja tsempeistäsi :).
Tää tuli itselle niin yllätyksenä tämmöinen romahdus. Olin tässä alkukeväästä lähtien kasaillut itseäni, kun pääsin eroon yhdestä myrkyllisestä ihmisestä, ja oloni oli jo oikeasti hyvä. Sitten se laittoi viestiä ja kaikki asiat taas vyöryi päälle. Muistin niin elävästi taas kaikki ne ikävät ja satuttavat sanat musta ym. Mutta eiköhän tää tästä :).
Ap
Itsekin tiedostat, että tuo reaktiosi on luonnollinen reaktio, kun olet juuri epäkiitollisessa suhteesta päässyt.
Käsittelet hienosti.
Kerro kiinnostuksesi tälle ja ole avoin.
Mitä haluat kertoa?
Ole siinä suora.
Rehellisesti sanoen en itse jäisi naisena odottelemaan miestä, jolla on pakka sekaisin ja työskenneltävää itsensä kanssa ennen kuin voi tavata. En kerjää vaikeuksia elämääni vaan lähtisin toiseen suuntaan. Ongelmattomampiakin ensitreffejä varmaan olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi olen pahoillani sun puolesta. Toivottavasti pian jo olo paranee ja masennus lievenee.
Kertoisin sille miehelle aika lailla just noin kun laitoitkin. Että oot kiinnostunut, mutta haluat saada elämää ja itteäs eka kasaan. Ja tapaisit mielellään parin kk päästä. Mä laittaisin ehkä syynkin (masentaa, huono fiilis) ettei kuvittele et mul on joku outo muu salasyy.Kiitos viestistäsi ja tsempeistäsi :).
Tää tuli itselle niin yllätyksenä tämmöinen romahdus. Olin tässä alkukeväästä lähtien kasaillut itseäni, kun pääsin eroon yhdestä myrkyllisestä ihmisestä, ja oloni oli jo oikeasti hyvä. Sitten se laittoi viestiä ja kaikki asiat taas vyöryi päälle. Muistin niin elävästi taas kaikki ne ikävät ja satuttavat sanat musta ym. Mutta eiköhän tää tästä :).
Ap
Laita puhelimeesi esto tälle hankalalle ihmiselle, ettei käy uudestaan samalla tavalla. Äläkä muutenkaan pidä häneen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLaita puhelimeesi esto tälle hankalalle ihmiselle, ettei käy uudestaan samalla tavalla. Äläkä muutenkaan pidä häneen yhteyttä.
Pitänee vielä tähän vastata.
Joo, en ole laittanut estoa. En myöskään vastannut viestiin. Tiedostan nykyään hänen tapansa toimia. Seuraavaksi hän aivan varmasti soittaa ja puhuu ummet ja lammet, että oltaisiin taas yhteyksissä. Nyt tässä kesän aikana silmäni ovat vihdoin auenneet, enkä aio enää taipua vaan sanon sitten suorat sanat. Siihen olen jo valmistautunut ja tiedän mitä sanoa. Hän ei ole minulle hyväksi. Tiedän myös sen, että jos hän ei saa muhun puhelimitse yhteyttä, ilmestyy hän oven taakse, ja sitä en halua.
Ap
Kuulostaa todella tutulle. Minulla anoreksia ja ahmiminen vuorottelee kokoajan. Juuri tapasin tinderissä kivan miehen mutta repsahdin ahmimaan jotenka en sitten kehdannut tavata häntä. Poistin tinderin, en todellakaan ole kunnossa miesten tapailuun.
Vierailija kirjoitti:
Samaistuin.
Varsinkin silloin kun sairasti syömishäiriötä ja en halunnut tavata ketään.
Oli vain keksittävä joku tekosyy. No, miehet pitää vaikeastitavoiteltavista.
N
Ei pidä
M
Kyllä on kauheita mammoja täällä palstalla seassa. Yritetään tukea anoreksiaa sairastavan uskoa seurustelemisen onnistumiseen, niin te nillitätte jostakin "miehen fiksaatiosta" sairaalloisen alipainoiseen kehoon. Ootteko oikeasti noin katkeroituneita?
Olisin.
Edelleen. Onko rakkaus sinulle noin outo käsite? Elämäsi vaikuttaa katkeralta. Toivon kaikkea hyvää sinulle, ymmärtämättömyytesi sai kiivastumaan.