Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuksen eka marttyyri ilmoittautuu!!!

Vierailija
24.06.2021 |

Mä olen kutsunut vieraat, suunnitellut sekä lasten että aikuisten menut, käynyt kaupassa sata kertaa, tänään valmistellut huomisen ruokia jo viisi tuntia eikä loppua näy. Vielä pitää perata 5 kg mansikoita, pestä sata koneellista pyykkiä ja tehdä perheelle tämän päivän ruoka. Kello on yli kuusi eikä kukaan ole saanut vielä mitään ruokaa. Sitten kun saan ruokashown eteenpäin, alan pestä vessoja ja keittiötä ja kylppäriä.
Onneksi eilen sain grillin kasattua, ei tarvinnut tänään.
Ja sitten huomenna pitää laittaa piha kuntoon, miettiä pöytäliinat ja kattaukset, servetit ja erilaiset astiat eri kattauksiin.
Mies sentään hoitaa muuten talon siivouksen, nurmikon leikkuun ym.
Ihan loppu jo nyt. I'm a martyr.... Kiillotan kruunuani kunhan vain ehdin, vaan kun en ehdi.
(Ja tämä tarina on tosi, vaikka luulisi että väritetty provo)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa olet langennut samaan? Kysyy riippumatossa loikoileva nörtti

Vierailija
2/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suunnitella ja valmistautua etukäteen, niin ei tartte sataa kertaa käydä kaupassa tai sataa koneellista pyykkiä pestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole ketään muuta aikuista? Sohvallako ne makaa?

Vierailija
4/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käynyt kaupassa SATA kertaa, mutta sua en usko.

Vierailija
5/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä saa itselleen järjestettyä juhannuksen kunniaksi sydänkohtauksen kun kasaa itselleen noin valtavat paineet.

Vierailija
6/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta.

Vierailija
7/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne mansikat pakko perata? Jos menossa pakkaseen, niin joo, mutta jos juhannusnaposteltavaksi, niin säilyyhän ne paremmin perkaamattomina.

Taidat ottaa liikoja paineita, tsemppiä kuitenkin.

Vierailija
8/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se mies ei siivoa myös vessoja, kylppäriä ja keittiötä?

Vierailija
9/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa aiot nimikoida lasten tarhavaatteet?

Vierailija
10/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tehnyt oikein mitään. No kävin mä kaupassa ja sit tein pikalasagnen. Mies on ajanut nurmikon, lämmittänyt paljun ja saunan, tehnyt vihdat, grillannut. Mutta jokainen valitsee itse osansa.

Vierailija
11/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa en alkaisi vielä tälle illalle ruokaa tekemään. Tilaa pizzat.

Vierailija
12/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käydä vielä yhden kerran kaupassa?

Vierailija
13/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat ne töitään luettelee.

Vierailija
14/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et ole vain tyytyväinen, että jaksat ja viitsit? Ihmiset haluavat tulla teille kylään, eikä keksiä tekosyitä olla tulematta. Elät sellaista elämän aikaa, jolloin kaikki touhuamisesi tuntuu  selvästikin tärkeältä ja olet motivoitunut valmistamaan vieraillesi (perheellesikin?) ainakin herkulliset juhannustarjoilut.

´En tiedä onko sinua tarpeeksi kannustettu ja kiitetty lapsena, mutta hyvä emäntä vaikutat olevan. Tekemisistään saa iloita ja kertoa niistä muille sen enempää mietitmättä onko kyse marttyyriudesta.

PÄäasia, ettet kaada tätä samaa marttyyritarinaa vieraillesi. 

Vierailija
15/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kurjaa olla juhannuksena yksin, mutta enpä vaihtais myöskään ap:n kanssa osia. Mulla on yhden kauppareissun jälkeen kaappi täynnä herkkuja, talo tyhjänä ja vapaus nauttia olosta.

Vierailija
16/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä katselen MasterCheffiä ja mainostauoilla siivoan. Rennolla otteella. Exä = paras kaveri tulee huomenna juhannusta viettämään. 

Samalla tässä teen asunto-osakkeen kauppakirjaa, jotta saisin sen huomenna lähetettyä pankkiin. Työhommia.

Ei elämä niin vakavaa ole. Yritän tätä lausetta noudattaa itsekin

F, asianajaja

Vierailija
17/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tehny mitään. En edes käynyt kaupassa. Sohvalla makoillut ja aioin jatkaa samaan malliin koko juhannuksen.

Vierailija
18/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi tehdä pikku hiljaa eri päivinä nuo, eikä aina samalla kertaa. Ettei tule liian väsyneeksi. Ellei ole kone tai superihminen.

Vierailija
19/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilasin woltista ja relaan. huomenna nukun pitkään. ihana juhannus 😍

Vierailija
20/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole vain tyytyväinen, että jaksat ja viitsit? Ihmiset haluavat tulla teille kylään, eikä keksiä tekosyitä olla tulematta. Elät sellaista elämän aikaa, jolloin kaikki touhuamisesi tuntuu  selvästikin tärkeältä ja olet motivoitunut valmistamaan vieraillesi (perheellesikin?) ainakin herkulliset juhannustarjoilut.

´En tiedä onko sinua tarpeeksi kannustettu ja kiitetty lapsena, mutta hyvä emäntä vaikutat olevan. Tekemisistään saa iloita ja kertoa niistä muille sen enempää mietitmättä onko kyse marttyyriudesta.

PÄäasia, ettet kaada tätä samaa marttyyritarinaa vieraillesi. 

No tuossahan se totuuden siemen tuli! Olemme eläneet hiljaiseloa koko korona-ajan, ennen kävi paljonkin ystäviä kylässä. Ja ihan itse kutsuin vieraat, ja nautin siitä, että kaikki on tiptop ja ruuat todella hyviä. Nautin emännöimisestä, mitä sitä kieltämään :). Mutta tuleehan tässä sellainen marttyyrifiilis jos (laiska) töitään luettelee. Ja onhan tässä hommaa, ihan helkutisti. Kynnetkin pitäisi ehtiä lakata jossain välissä :O . 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi