Minun kokemukseni koronarokotteesta
Otin viikko sitten Modernan rokotteen.
Pelkäsin sivuvaikutuksia aivan järjettömän paljon, niin paljon että rokotus jäi melkein ottamatta.
Mutta mitään muuta ei tullut kuin pistoskohdan käteen pientä kipua pariksi päiväksi.
Nyt olen onnellinen että ehkä minulla on jo kohta suojaa koronaa vastaan.
Kirjoitin tämän siksi, että itse olisin halunnut tämän lukea ennen rokotteeseen menoa. Pelkäsin aivan kamalan paljon, hyvä että en pyörtynyt.
Kommentit (6)
Kivat sulle, mä sain kolmen päivän kuumeen ja haukut työnantajaltani.
Mä sain monta päivää kestäneen voimakkaan erektion. Olipa muuten hemmetin vaikeaa kusta.
Kiitos ap. Mua pelottaa ottaa rokotus, viestisi rohkaisee.
Itselleni tuli kyllä ekasta rokotuksesta muitakin oireita kuten kuume, päänsärky ja pahoinvointi.
Tuttavapiirissä ja sukulaisilla on vaihtelevia kokemuksia lähtien siitä, että ei mitään tuntemuksia ja ääripäässä sekavuutta.
Sekavuus voi mennä psyykkisen oireilun piikkiin, mutta ihmettelen, jos ihminen on ollut täysin tolkullinen ja vähemmän sekava koko entisen elämänsä ajan.
Mun arvaus on, että esimerkiksi käytössä oleva lääkitys vaikuttaa. Samoin sairaudet.
Mutta kyllä mä nyt sen toisenkin rokotuksen otan. Siedän kyllä lyhytaikaista epämukavuutta, jos lopputulos on se, että joko en saa koronatartuntaa ollenkaan tai tauti on lievä. On sitä nyt pahempaakin koettu kuin huonovointisuus yms.
T: Astmaatikko, jolla on sen kymmenen allergiaa
Vierailija kirjoitti:
Mä sain monta päivää kestäneen voimakkaan erektion. Olipa muuten hemmetin vaikeaa kusta.
Ruiskiko pitkin seiniä, niinkuin mulla?
Mutta ihmeellinen on tuo erektiosivuvaikutus. Panetti vielä aivan kauheasti.
Pelkäsin minäkin, oli jo edellisenä päivänä käsi kipeä :D. Onneksi Messukeskuksessa järjestelyt toimivat ja henkilökunta ohjasi mukavasti oikeaan paikkaan, ei ehtinyt paniikkikohtaus tulla.