Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen haluaa tehdä työkseen töitä ruokakaupassa?

Vierailija
24.06.2021 |

Työhän ei haasta tai kehitä millään tavalla..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri tyypillisen suomalaisen maitonaama teinin, keitä on kaupat täynnä vi**umainen virne naamalla. Ja juuri nuo saa**nan maitonaamat katsoo pitkin nenänvartta arvostellen maksavia asiakkaita. Tähän olen itse törmännyt itse todella usein ja aina mietin miten on noin saa**nan ärsyttävän oloinen kusip** teini päässyt kauppaan töihin.

Vierailija
42/47 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa työskentely nimenomaan on haastavaa. Jatkuvasti hirveä kiire, huonoja hetkiä ei saa asiakaspalvelussa olla, täytyy osata vaikka mitä, kaiken on oltava kunnossa koko ajan, tuhansista tuotteista on oltava perillä ja monenlaisesta oheispalvelusta. Ihmisiä ja tavaraa tulee ja menee jatkuvalla syötöllä. Virheitä ei saa tehdä, jos olet sairaana niin pakko saada tuuraaja jostain, narkkarit ym. jatkuvasti vaarana. Eli sellainen ihminen haluaa työskennellä ruokakaupassa, joka haluaa haasteita ja säpinää eikä pelästy pienistä.

Itse olen ollut joitakin vuosia ruokakaupassa töissä ja see kiire on lähinnä stressaavaa, ei mitenkään sellaista palkitsevan haastavaa. Mun mielestä se että saat hiki päässä vetää duunia kun työkaveri saikulla tai narkkareiden kanssa kanssakäyminen ei myöskään todellakaan ole asia, joka tekee työstä houkuttelevamman kuuloisen...  

Heh, Voisin kuvitella tämänkaltaisen työpaikkailmoituksen.... Tartu tähän loistavaan mahdollisuuteen ja hae myyjäksi H-Market Huttulaan. Työ on haastavaa kun voit kokeilla kuinka moneen paikka pystyt repeämään ja tekemään useamman työntekijän työt yhtäaikaa kun työkaverisi saikuttaa, sillä tuuraajia me emme palkkaa. Jännitystä työpäivään tuovat ennalta-arvaamattomat narkkarit ja myös vanhat iljettävät ukot ja känniläiset, jotka tekevät lähentely-yrityksiä ja avoimesti kommentoivat ulkonäköäsi. Oletamme, että olet yli-ihminen, joka ei koskaan tee virheitä  ja joka toimiin kuin kone kuin tavaraa tulee ja menee jatkuvalla syötöllä. Tämän kaiken teet tietysti Pepsodenttihymy huulillasi. 

Vierailija
44/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset, joille työ vain tuo elannon, muutenkin tyytyväisiä vähään? Koska se elanto, jonka kaupanalan hommista tienaa, on usein aika pieni ja ottaen huomioon, että työpäivät ja -matkat vievät noin kolmasosan päivästä, ei palkka-työaikasuhde ole kovin hyvä. Mä tykkään harrastaa ja kulutankin aika paljon rahaa harrastuksiin (kirjoja, liikuntakursseja ja käsityötarvikkeita) ja mua aina ärsyttää se, että huonon palkan ja töissäkäynnin takia mulla ei ole aikaa tai rahaa harrastaa niin paljon kuin haluaisin. Tai harrastaako pienipalkkaiset vaan jotain metsäkävelyitä ja kirjastoa? Mun palkkakaan ei päätä huimaa, kun netto on 1700 euroa kuussa enkä tajua miten joku, joka saa kokoaikatöistään vielä vähemmän, jaksaa tehdä mitään.

Vierailija
46/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei halua elää kelarahoilla?

Muutenkin miettikääs jos kukaan ei työstentelisi kaupoissa, mäkkäreissä siivojana yms.

Sillloin ei nää palvelut pyörisi

Noi hommat maalataan puheissa aina tosi tärkeiksi, mutta jotenkin se palkka pysyy aina paskana. Ymmärrän, ettei jokaiselle paskahomman tekijälle voi maksaa johtajien palkkoja, mutta on "hauska" aina huomata, miten irrallaan puheet ja palkanmaksu on toisistaan.

Vierailija
47/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset, joille työ vain tuo elannon, muutenkin tyytyväisiä vähään? Koska se elanto, jonka kaupanalan hommista tienaa, on usein aika pieni ja ottaen huomioon, että työpäivät ja -matkat vievät noin kolmasosan päivästä, ei palkka-työaikasuhde ole kovin hyvä. Mä tykkään harrastaa ja kulutankin aika paljon rahaa harrastuksiin (kirjoja, liikuntakursseja ja käsityötarvikkeita) ja mua aina ärsyttää se, että huonon palkan ja töissäkäynnin takia mulla ei ole aikaa tai rahaa harrastaa niin paljon kuin haluaisin. Tai harrastaako pienipalkkaiset vaan jotain metsäkävelyitä ja kirjastoa? Mun palkkakaan ei päätä huimaa, kun netto on 1700 euroa kuussa enkä tajua miten joku, joka saa kokoaikatöistään vielä vähemmän, jaksaa tehdä mitään.

Itse en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka sanovat, että työ on vain työ. Töissä joudut kuitenkin viettämään todella suuren aikamäärän elämästäsi, niin miksi ihmeessä olla työssä, josta ei nauti? Ja sitten vielä jos palkka on minimitasolla. Toki varmasti löytyy niitäkin ihmisiä, jotka pitävät kassantyöstä ja tykkäävät elää vaatimattomasti, mutta moni taitaa olla vain jämähtynyt sinne kassan duunin vaikka se ei pahemmin kiinnostakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan