Olenko snobi jos käytän n. 6500e käsilaukkuun?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ennemmin laukkuun investoisin. Helpompi siitä saada rahansa takaisin, jos myydä haluaa.
Helpompi kuin mistä? Joka tapauksessa ihan mahdotonta on ”saada rahansa takaisin” laukkua myydessä. Oli mitä merkkiä hyvänsä.
Hermeksen laukuista maksetaan enemmän kuin mitä maksaisi kaupassa, koska niitä valmistetaan tarkoituksella pieniä määriä. Älä puhu asioista joista et tiedä mitään.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ennemmin laukkuun investoisin. Helpompi siitä saada rahansa takaisin, jos myydä haluaa.
Helpompi kuin mistä? Joka tapauksessa ihan mahdotonta on ”saada rahansa takaisin” laukkua myydessä. Oli mitä merkkiä hyvänsä.
Kun joku suositteli ennemmin ostamaan design housuja.
Mutta miten käyttäisit sitä? Arkena? Pelkäisit naarmuja yms. että menettää arvonsa? Pidät sen vaatekaapissa suurimman osan ajasta, kuten muutkin laukkuharrastajat? Hankit sen jollekin fantasiaminällesi, joksi muutut kun saat laukun ja sitten alkaa luksuselämäsi? Muutut the naiseksi, jolla on Hermes-laukku?
Vierailija kirjoitti:
Hermes-merkkinen laukku. Todella näyttävä
-ap
No aika perus Hermèsin tuolla summalla saa ja klassisimmat mallit käytettynä. mitään erityisen näyttävää blingiä ei, niihin tarvitaan useampi kymppitonni lisää.
Onko kiva kun kaverit on kateellisia ja puhuu sinusta takanapäin Kassi-Almana?
Vierailija kirjoitti:
Et. Ainoastaan -ainakin omasta mielestäni-ihan h**vetin typerä.
nimim helvetin kade
Jessus että minä en sitten ymmärrä. Kalliit laukut, timantit, kengät, kellot... En tajua mikä idis on pistää näihin monta tonnia.
Eikö Hermes ole aika basic bitch -kamaa nykyään? Kannattaisi investoida johonkin erikoisempaan.
Ei sulla niin paljon rahaa oo. Älä huijaa.