Olenko snobi jos käytän n. 6500e käsilaukkuun?
Kommentit (29)
Kuka on kateellinen jostain kalliista laukusta? Minkälaisia ystäviä sinulla oikein on?
Ei sinusta tee snobia se, paljonko käytät laukkuusi. Se sen sijaan tekee, jos tuomitset muita siitä että heidön laukkunsa eivät ole yhtä kalliita.
Mikä laukku on kyseessä? Kuva kiitos. Ja aiot sitä Suomen sateissa ja loskassa käyttää? Saathan sinä rahoillasi tehdä mitä haluat, vaikka repiä torilla. Mitä tuota kadehtimaan.
Et. Turhamainen kai olisi parempi sana. Snobiuteen kuuluu jonkin sorttinen älyllisyys.
Et. Ainoastaan -ainakin omasta mielestäni-ihan h**vetin typerä.
Mikset käyttäisi sitä rahaa ihan oikean auton ostamiseen... ei tarvisi millään Fordin paskoilla ajella. Ai niin, eihän sulla Bentley:n olisi edes varaa...
Hermes-merkkinen laukku. Todella näyttävä
-ap
99,9 prosenttia Suomessa ei huomaa laukkuasi
Mihin tarvitset niin kallista laukkua ?
Laittaisin mielummin (designer) mittatilausvaatteisiin tuon summan. Kuten villakangastakkiin, housuihin ja jakkuun.
Merkkikäsilaukut ovat vähän päälleliimattua luksusta, usein.
6500€ laukkuinesi olisit vain naurettava. En ainakaan minä osaisi edes kadehtia moista älyttömyyttä.
Kyllä mä ennemmin laukkuun investoisin. Helpompi siitä saada rahansa takaisin, jos myydä haluaa.
Asun manner euroopassa ja naisystävälläni on pari Hermeksen Birkiniä. Ihan tavallista täällä jo keskiluokallakin. Itse on ostanut. Suomessa jos sulla on joku MK:n laukkua parempi niin heti on juntit ihmettelemässä. Jep, täällä Amsterdamissa miehetkin tietää jotain pintapuolista laukuista, ihan me heterotkin.
Ainakaan miehiä ei sinun kassisi kiinnosta minkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ennemmin laukkuun investoisin. Helpompi siitä saada rahansa takaisin, jos myydä haluaa.
Pitää paikkansa, Hermeksen laukuista saa melkein aina voittoa kun myy. Hyvä sijoituskohde.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi kuin mistä? Joka tapauksessa ihan mahdotonta on ”saada rahansa takaisin” laukkua myydessä. Oli mitä merkkiä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukku mahtuu vaikka lihoisikin.
Siis oikeestihan sä haluat, että sun kaverit on kateellisia. Eihän siinä muuten oo mitään järkeä.
Vaatii kyllä sitten myös paljon muulta pukeutumiselta.
Minusta olisi ihanaa jos omistaisi noin kalliin laukun. Mun paras ja kallein maksoi 200 e.
Kyllä jokanaisella pitäisi olla ainakin yksi arvokas käsilaukku.
Aikamoinen summa. Miksi haluat käyttää noin paljon käsilaukkuun? Kallein laukkuni on 250 €.
Tuolla summalla elää puoli vuotta.