Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtaudut randomeihin kehuihin

Vierailija
24.06.2021 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehutaan ulkonäköä, en usko enkä tykkää. Jos kehutaan jotain tekemääni, niin kiitän.

Vierailija
2/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on että kehutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mikä tahansa ulkonäköön liittyvä kehu, en tykkää.

Siksi koska katson sen pinnalliseksi reaktioksi. Pinnallisuus on normaalia, mutta ei sitä tarvitse toitottaa ympäriinsä.

Vierailija
4/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa mikä tahansa ulkonäköön liittyvä kehu, en tykkää.

Siksi koska katson sen pinnalliseksi reaktioksi. Pinnallisuus on normaalia, mutta ei sitä tarvitse toitottaa ympäriinsä.

Minusta se ei kerro onko ihminen pohjimmiltaan pinnallinen tai ei. Se on vaan yksi kommentti. 

Vierailija
5/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kehuista. Ajattelen varmaan, että toinen halusi olla kohtelias ja sanoa jotain kivaa. Mutta en suhtaudu sen kummemmin.

Vierailija
6/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, olen erittäin pahoillani, että olen itsekin sortunut joskus kehumaan ulkonäöllisiä asioita. Rakastan esimerkiksi upeita tatuointeja ja olen joskus siitä sanonutkin tuntemattomille ihmisille. Sama koskee kampauksia ja hiuksia, joita olen joskus kehunut. Mutta tiedostan nykyään tämän olevan väärin ja osaan pitää suuni supussa. 

Vierailija
7/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurisidonnainen juttu. Suomessa kehu näytetään palkan kautta ja joskus hymyllä. Ruotsissa tullaan iholle kehumaan.

Liittyy historiaan.

Vierailija
8/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin normaali suomalainen suhtautuu, eli vaivaantuu ja ei tiedä mitä sanoa, vähättelee.

Vierailija
9/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehutaan ulkonäköä, en usko enkä tykkää. Jos kehutaan jotain tekemääni, niin kiitän.

Onko pinnallista myös kehua kuinka kauniita kukkia kasvaa puutarhassa? Kuinka kaunis ilta-aurinko tai järvenranta? Joutsen joka uiskentelee vedessä?

Vai onko vain ihmisen kauneus pinnallista?

Vierailija
10/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok juttu. Mutta jos pyllyä tai tissejä kehutaan, niin se ei ole mukavaa. Se tuntuu hyvältä, kun oma mies kehuu pyllyä ja tissejä. Jos olen tehnyt jotain hyvää töissä tai onnistunut jossain, niin ne kehut on kivoja. 2 viikkoa sitten vedin läpi yhden projektin töissä ja kun oli valmis, niin kaksi mies kolleegaa kiitti minua ja sanoi, että ilman minua tämä ei olisi onnistunut. Se tuntui hyvältä ja sain myös molemmilta kukkapuskat. Kaikki kolme panostettiin juttuun täysillä ja päätettiin pohdintojen jälkeen, että viedään asia minun tavalla pöydälle. Läpi meni ja olen ylpeä siitä ja kiitollinen näille kahdelle kollegalle. Olen pitänyt itseäni aina vähempiarvoisena miespainoitteessa alassa juuri miesten takia. Nyt ymmärsin, että minut todella otetaan tosissaan ja se tuntuu hyvältä. Omat luulot karisi.

Vierailija
11/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok juttu. Mutta jos pyllyä tai tissejä kehutaan, niin se ei ole mukavaa. Se tuntuu hyvältä, kun oma mies kehuu pyllyä ja tissejä. Jos olen tehnyt jotain hyvää töissä tai onnistunut jossain, niin ne kehut on kivoja. 2 viikkoa sitten vedin läpi yhden projektin töissä ja kun oli valmis, niin kaksi mies kolleegaa kiitti minua ja sanoi, että ilman minua tämä ei olisi onnistunut. Se tuntui hyvältä ja sain myös molemmilta kukkapuskat. Kaikki kolme panostettiin juttuun täysillä ja päätettiin pohdintojen jälkeen, että viedään asia minun tavalla pöydälle. Läpi meni ja olen ylpeä siitä ja kiitollinen näille kahdelle kollegalle. Olen pitänyt itseäni aina vähempiarvoisena miespainoitteessa alassa juuri miesten takia. Nyt ymmärsin, että minut todella otetaan tosissaan ja se tuntuu hyvältä. Omat luulot karisi.

Ymmärrettävää, että tissejä ja pyllyä ei saa kehua. T:mies 

Vierailija
12/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäköä (fyysisia ominaisuuksia) kehutaan niin en tykkää. Jos ylläni olevaa vaatetta tai asustetta kehutaan, kiitän. Jos sanomistani tai tekemistäni kehutaan niin kiitän.

Vierailija
13/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka kehuu ja mitä. Tuntemattomilta miehiltä ulkonäkökehujen saaminen on pitkälti aina vastenmielistä, jos tässä sitä haettiin. Tutuilta ulkonäkökehut on kivoja sukupuoleen katsomatta, jos ne eivät ole seksuaalisia. Seksuaalisia kommentteja haluan vain, jos tyypin kanssa on jo jotain säpinää.

Taidoista tai teoista kehujen saaminen on mukavaa.

Vierailija
14/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanon vaan "kiitos", jos kehutaan jotain pikku juttua.

Jos saan jotain kunnon tunnustusta esim. tekemästäni kovasta työstä, saatan jopa liikuttua.

Sitten jos kehuminen yltyy sellaiseksi maaniseksi lovebombingiksi, tulee vaan kiusallinen olo. Tällaista harjoittavat lähinnä epätoivoiset miehet internetissä. Sanon silloin kiitos ja näkemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi