Tekis mieli kysyä neuvoa keskustelupalstalta, muttei voi kun tunnistettais...
Onko muilla usein tätä ongelmaa?
Mun tekis mieli kysyä neuvoa ainakin kahteen asiaan, mutta kumpikaan ei käy, kun tulisin heti tunnistetuksi. Toinen kysymys liittyis opiskelualan valintaan, joutuis kertomaan taustoja ja nykyisen opiskelupaikan ja vaihtoehdot, iän ja tarkasti omista kyvyistä. Toinen liittyis nimen vaihtamiseen ja joutuis kertomaan molemmat suht harvinaiset etunimensä, jotta vois kysyä mielipidettä ottaisko toisen niistä, vai kokonaan uuden.
Oispa olemassa joku hyvämaineinen keskustelupalsta, jossa kehtais kysellä ihan omana itsenään asioita ilman että kukaan ajattelis että "onpa noloa kun tuo käy täällä.."
Kommentit (9)
Luulenpa, ettei täällä ole nyt jussinaattona kuin me kolme ap, kakkonen ja minä, ja emme varmastikaan tunne toisiamme, joten anna tulla. Nopeasti nyt. Me vastataan kakkosen kanssa.
Joo vähän sama asia mulla, en tosissaankaan kehtaa kellekkään kertoa että roikun täällä, suorastaan olen riippuvainen tästä palstasta. Kumma juttu.
Ja vielä yksi, ja tosi hyviä neuvoja osaan antaa juuri koulutuksesta :-)
Mä oon myös täällä, mutta lupaan etten voi tuntea ap; tä.
Nyt kysyt ja sitten se jännitys on ohi. Me vastataan pikapikaa ja sitten annetaan ketjun valua unholaan.
oikeesti ei kukaan sua tunne täällä! ja jos tuntee niin mitä sitten?
Muuta pieni yksityiskohta kuten jos nimesi on Esteri Kyllikki niin kysy, että kumpi on parempi, Alli vai Nyyrikki. Ja esitä se toinen kysymys eri ketjussa ja muura jokin oleellinen kohta. Kuten, että olet kotoisin Posiolta ( vaikka olet Ranualta).
täällä vielä yksi, joka ei viitsi pukea lasta toppatakkiin ja lähteä etsimään juhannuskokkoa
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:14"]
Oispa olemassa joku hyvämaineinen keskustelupalsta, jossa kehtais kysellä ihan omana itsenään asioita ilman että kukaan ajattelis että "onpa noloa kun tuo käy täällä.."
[/quote]
siis vihjaatko nyt, että av muka ei olisi hyvämaineinen keskustelupalsta? :D