Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet työksesi? Nautitko työstäsi?

Vierailija
20.06.2014 |

Ammatteja kehiin! 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana terveyskeskuksessa, enkä viihdy erityisen hyvin. Osaston asukkaat on pääosin tosi ihania ja kiitteleekin usein, mut kiire on jatkuvasti, eikä ehtis vaihtaa yhtäkään sanaa ikinä, valitettavasti. Aina pitää tehdä nopeemmin, nopeemmin ja huolellisemmin, paremmin. Jalat sattuu työpäivien jälkeen ja palkka ja arvostus sieltä mihin ei aurinko paista. 

Vierailija
22/74 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski. Joskus nautin, useimmiten enää en. Jatkuva stressi ja univelka rassaa, eikä palkkatasokaan päätä huimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenope, olen unelmatyössään. Sekä nyt että lukuvuoden aikana :) 

Vierailija
24/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:06"]

Pph. Tykkään työstäni paljon enemmän kuin aikaisemmasta akateemisesta ammatistani. Palkka on ainut miinuspuoli.

[/quote]

hahhhahhha, näille kommenteille ei voi muuta kuin nauraa. "aikaisempi akateeminen ammatti", yeah right! =D 

Vierailija
25/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:06"]

Pph. Tykkään työstäni paljon enemmän kuin aikaisemmasta akateemisesta ammatistani. Palkka on ainut miinuspuoli.

[/quote]

hahhhahhha, näille kommenteille ei voi muuta kuin nauraa. "aikaisempi akateeminen ammatti", yeah right! =D 

[/quote]

Selvennykseksi: akateeminen ammatti tarkoittaa ammattia, johon vaaditaan akateeminen koulutus. Saattaahan se vähän hupaisalta kuulostaa, että nautin enemmän pph:n työstä kuin akateemisesta työstä.

Vierailija
26/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaa opettajalla kyrsiä ammatti heinäkuun alussa?

Vierailija
27/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen ruokakaupan myyjä, tykkään kovasti työstäni ja olen jopa tyytyväinen palkkaani!

Vierailija
28/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisopettaja ja pidän työstäni, sillä nuorten kanssa työskentely on palkitsevaa. Välillä työ on raskasta, sillä monilla oppilailla on melkoisia ongelmia, joita selvitellään huoltajien, koulukuraattorin, sosiaalityöntekijöiden, psykologien ja mielenterveyshoitajien kanssa yhteistyössä.  Etenkin itsetuhoisten ja masentuneiden oppilaiden kanssa on rankkaa - ylivilkkaiden kanssa pärjää yleensä huumorilla. Näin kesällä tietysti aina onnittelen itseäni ammatinvalinnasta! Kateellisille sanon, että tervetuloa alalle - Suomessa on vapaus opiskella ihan miksi tahtoo... Palkka tosin ei ole työn vastuullisuuteen nähden kovin hyvä, mutta kyllä sillä toimeentulee kuitenkin.

Vierailija
29/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimittaja. Vilpittömästi voin sanoa, että nautin työstäni.

Vierailija
30/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. En pidä.

Vierailija
31/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph. Rakastan työtäni, mutta palkka ei tosiaan päätä huimaa.

Ehkä en loppuikääni tässä ole. Mutta vielä en haaveile pois :)

Ja paremmin minäkin viihdyn tässä kuin edellisessä liike-elämän hulinassa. Tuntuu ihan edelliseltä elämältä, niin muuttunut on elämäni työn vaihdoksen mukana.

Vierailija
32/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoidan. Liioittelisin, jos sanoisin että nautin koko ajan. Olen usein niin kauhean väsynyt, että meinaa askel alkaa laahata, kiukuttaa tai itkettää. Joskus mietin sitä miten pieneksi oma elämä on kutistunut, kun se kaikki mahtuu vain kodin seinien sisälle. Ystävät ovat kadonneet jo vuosia sitten. Mietin miten paljon uhraan toisten vuoksi: ihna koko oman elämäni.

Toisaalta kaiken käyttövoimana on rakkaus. Kyllä nautin siitä, että saan auttaa kaikkein kullasarvoisimpia ihmisiäni ja tehdä omilla käsilläni ja sielullani elämästä heille mahdollisimman hyvää. Olen tärkeä heille.

Kaipaan omaa ammattia etäisesti. Haaveilen, että olisin joskus töissä takaisin vaikka 2-3 päivänä viikossa. sh

Vierailija
33/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, yliopistossa luonnontieteellisellä alalla. En pidä suuremmin, työmäärä on valtava (10-12h päivässä kevyesti), lisäksi opintotuki aivan surkea. Ja kyllä, tämän on työtä minulle. Alanvaihto mielessä kyllä. Opiskelua kuitenkin seuraavat kuusi vuotta, minkä jälkeen oikeaan työelämään.

Vierailija
34/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkari neuvolassa.

Love it!!! Unelmatyötäni!

Vierailija
35/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjä. Useimmiten pidän työstäni. Asiakkaat ovat suurimmaksi osaksi mukavia ja vakkareita on paljon, muutamasta on tullut jopa ystävä. Palkka on työn vaativuuteen nähden ok.

Vierailija
36/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkari koulussa/opisk.terv.huollossa. Hate it!

Vierailija
37/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan verikokeita. En viihdy.

Vierailija
38/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistösihteeri. Tykkään. Tosin kevät on stressaavaa kiireisen työtahdin vuoksi. Palkka voisi olla parempi.

Vierailija
39/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskouluttaja. Tykkään. 

Vierailija
40/74 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointijohtaja. Pidän työstäni vaihtelevuuden ja kansainvälisyyden vuoksi, mutta se on ajoittain tosi stressaavaa. Tsekkailen parhaillaankin toisella silmällä meilejä (viinilasi kädessä tosin), voi olla että joudun vielä tänään yhteen puhelinkonffaan jenkkeihin päin. Näin on menty kymmenkunta vuotta, ei kai tätäkään jaksa ikuisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän