Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesusieni-infektio

Vierailija
20.06.2014 |

Apua. Mieheni haluaisi ostaa 5v:lleni pesusienen, mutta olen kuullut että pesusienet (etenkin kaupasta ostetut, värjätyt ) kantavat bakteereja. Luin myös että pesusienet keräävät kaiken saastan ihosta ja bakteerit pesiytyvät sen sisälle. En halua mitään tartuntatauteja, kuten norovirusta tai papilloomaa lapselleni. Pitäisikö minun jättää mieheni moisen ehdotuksen takia? Hän vaarantaa viisivuotiaani kirkkaan tulevaisuuden moisilla hävyttömillä ehdotuksilla!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää.

Vierailija
2/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita samankaltaisia kokemuksia? Pitäisikö minunkin hävittää pesusieneni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:45"]Onko muita samankaltaisia kokemuksia? Pitäisikö minunkin hävittää pesusieneni?

[/quote] olin pari päivää sitten flunssassa ja nyt tuli mieleen että juuri ennen sairastumista ostin pesusienen itselleni. Mahtoikohan olla pesusieni syynä sairastumiseen?

Vierailija
4/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yritti ostaa meidän lapselle hammasharjan! Tempasin sitä dunkkuun välittömästi.Siis Hammasharjan! Mikä sika.

Vierailija
5/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä anna miehesi ostaa pesusientä!!!!

Vierailija
6/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon koko elämäni käyttäny pesusientä enkä ole kuollut!!:DD te ootte naurettavia!!! Jätähän miehes vielä nii homma on hoidettu provo

Vierailija
7/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa erityisesti Paavo pesusieni. Onhan sekin nyt haitallista tuon ikäiselle! Jätä heti se perverssi!

Vierailija
8/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen jättänyt miehen samantapaisista syistä enkä ole katunut hetkeäkään!

Vierailija
9/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut ostaa tänään pesusienen, mutta pitää miettiä uudemman kerran.

Vierailija
10/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut ostaa tänään pesusienen, mutta pitää miettiä uudemman kerran.

Vierailija
11/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättäisi miestä, vaikka hän olisi ehdottanutkin pesusienen ostamista. Pidä miehellesi kunnon puhuttelu aiheesta, saastainen pesusieni 5veellä ei ole leikin asia!

Vierailija
12/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööö hyi

Vierailija
13/17 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot tää valjaat viisivuotiaalle tyyppi. Kirjoitustavan tuntee heti.

Vierailija
14/17 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin tuollaisen miehen. Hygienian laiminlyönti on yksi niistä asioista joita kenenkään ei tarvitse kestää!

Vierailija
15/17 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. En tiennytkään, että pesusienet ovat noin vaarallisia! Hävitin omat pesusieneni, koska en todellakaan halua tauteja!!

Vierailija
16/17 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan joku linkki tutkimukseen pesusienen vaarallisuudesta, koska en näin äkkiseltään löytänyt mitään. Olen itse käyttänyt kymmeniä vuosia pesusientä ja ei ole tauteja siitä tullut. Eli sanoisin olevan huuhaata juttusi.

Vierailija
17/17 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesusienet pitää muutenkin pestä ennen ensimmäistä käyttökertaa 60 asteessa. Sen jälkeen pestään viikoittain mieluiten 95 asteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi