Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäneet!

Vierailija
20.06.2014 |

Synnytyksestä mulla nyt pari kuukautta. Ongelmana on, että yhdynnän jälkeen tulee verta. Esikoisen jälkeen tällaista ei ollut. Onko jollain muulla ollut samaa? Johtuiko vain kuivista limakalvoista vai jostain muusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tuttu vaiva mulle. sattuuko, oletko liian kuiva? tosin jälkivuotokin hädin tuskin loppunut, joten aktivoisko se peenis jotain roippeita ulosvuotamaan vielä?

Vierailija
2/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, ajattelinkin että kuukautiset alkoivat. Täytyy seurata tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin ekalla kerralla synnytyksen jälkeen (mulla on vaan yksi lapsi). Ei tuntunut missään (siis ei sattunut :D) ja vasta aamulla huomasin että oli veritahroja lakanoissa. Kannattaa varmaan kokeilla liukkaria jos ei toi lopu. Mulla tosiaan tuli vaan sen kerran

Vierailija
4/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin kuivat limakalvot, yhdyntä ihan sattuu ilman liukastetta. Verta ei ole tullut, mutta siis ihan rutikuiva alapää. Jälkutarkastuksessa sanottiin sen olevan normaalia ja siellä suositeltiin liukkarin käyttöä. Minullakin 2kk synnytyksestä.

Vierailija
5/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi supistaa kohtua ja voi tuoda verta ulos. Siis jos ei kerran satu.

Vierailija
6/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Ollaan käytetty liukkaria, ilman sitä sattuu liikaa. Verta on tullut useammalla kerralla. Luultavasti johtuu kuivista limakalvoista, mutta mietin että voiko olla jotain muuta. Ei ehkä ole enää jälkivuotoa kuitenkaan, koska on ihan kirkkaanpunaista.

Ap

Vierailija
7/7 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy gynekologilla kysymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi