Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"uhkausviesti" Miehen veljelle, kun ei maksa velkaansa?

Vierailija
24.06.2021 |

Miehen veli on velkaa meille yli tonnin. Mies lainasi puolisen vuotta sitten ja takaisin lupasi maksaa viimeistään kesäkuussa. Emme ole nähneet senttiäkään rahoista. Miehen veljensä selityksiä riittää. Odotan vauvaa ja todella tarvitsisimme sen rahan,

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa sanoisit sille miehellesi, että hoitaa asian veljensä kanssa. 

Vierailija
2/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille "Hei Erkki, olet aika herkku. Minä niin sinua halajan, pikkarini tuntuu palavan. Tule huomenna mun kullaksi, hinta vain tonnin tai kaksi. Tässä mun tilini xxxxxxxxxx, älä jätä mua kylmäksi."

Profit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kesäkuuta jäljellä.

Vierailija
4/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin asiallisen ja asiattoman vastauksen, vain asiaton julkaistiin LOL.

Eipä ole ikinä mitään julkaistu "tarkistuksen" jälkeen.

Vierailija
5/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaaminen on rikos, josta voi saada 2 vuotta ehdotonta.

Lähetä lasku, maksumuistutus ja sitten anna asia perintätoimistolle.

Tai hoidat sen velkomushaasteena käräjäoikeuteen. Tonnista ei paljon jää, mutta oppiipahan.

Vierailija
6/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lakikirjasta "laiton uhkaus".

Vierailija
7/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän se meille kuuluu????

Vierailija
8/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uhata ainoastaan laillisilla seuraamuksilla. Velan voi laittaa perintään ja viime kädessä oikeuden kautta ulosottoon. Toki se maksaa hieman rahaa ja vaivaa mutta useimmiten pelote on riittävä ja ongelma ratkeaa ennen noihin turvautumista.

Vierailija
9/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mukuloita tehdä jos talous kaatuu tonniin. Eikä valita isäksi tuollaista urpoa. Tai äidiksi emakkoa, joka tunkee nenänsä muiden asioihin.

Vierailija
10/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi rahoja, ei sinun.

pitäskö päästä ostamaan vähän turhaa paskaa miehen rahoilla? 

Vierailija
11/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus pummilta velan takasin kun sanoin joutuvani myymään sen velan eteenpäin oman rahapulan takia. Välitin viestin sen kaverin kautta.

Vierailija
12/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla älkääkä lainatko enää koskaan. Ehkä maksaa joskus takaisin, ehkä ei. Teitte virheen lainatessanne.

Vierailija
13/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veljellä ei ole rahaa maksaa sitä kerralla, niin tehkää maksusuunnitelma, niin että maksaa joka kuuakusi erissä, jotain.  Näin  se tulee varememmin maksettua ja on helpompaa maksajalle,

Jos et tehteet velkakirjaa lainatusta summasta, niin oikeuden sitä ei pysty saamaan maksuun.

Vierailija
14/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja lankomiehen pihalle, riisu alaruumiisi paljaaksi, istu konepellille ja leyhytä jaloilla römppääsi talon suuntaan. Soitata auton torvea samaan tahtiin ja huuda välillä että lopetat vasta kun rahat ovat kourassa.

Vierailija
15/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkaisin vastaavassa tilanteessa välit kokonaan viestillä, jossa toivoin summan olevan sen arvoinen. Neuvoin myös yhteisiä tuttuja olemaan lainaamatta tälle mitään koska takaisin ei saa.

Vierailija
16/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos veljellä ei ole rahaa maksaa sitä kerralla, niin tehkää maksusuunnitelma, niin että maksaa joka kuuakusi erissä, jotain.  Näin  se tulee varememmin maksettua ja on helpompaa maksajalle,

Jos et tehteet velkakirjaa lainatusta summasta, niin oikeuden sitä ei pysty saamaan maksuun.

Höpö höpö. Suullinen sopimus on tismalleen yhtä pätevä kuin kirjallinen. Sana sanaa vastaan pelkästään on tietenkin ongelma, mutta jos on esimerkiksi todistaja tai dokumentti tonnin tilisiirrosta, eikä vastaaja/puolustus pysty osoittamaan summan maksamista takaisin, oikeus todennäköisesti toteaa velan olevan todellinen.

Vierailija
17/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla älkääkä lainatko enää koskaan. Ehkä maksaa joskus takaisin, ehkä ei. Teitte virheen lainatessanne.

MIES lainasi. MIEHEN rahoja. Aloittaja on persaukinen osaton asiassa 

Vierailija
18/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katkaisin vastaavassa tilanteessa välit kokonaan viestillä, jossa toivoin summan olevan sen arvoinen. Neuvoin myös yhteisiä tuttuja olemaan lainaamatta tälle mitään koska takaisin ei saa.

rahat ei ole aloittajan, eikä edes se veli 

Vierailija
19/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata lainata rahaa kenellekään, eikä varsinkaan enempää kuin on valmis menettämään. Suullinen sopimus on sitova. Oliko siinä läsnä muita todistajia? Mikäli ei, hän voi väittää, ettei ole koskan saanut mitään rahasummaa teiltä, eikä ole mitään velkaa. Mitäs teet, jos se kieltää kaiken? Mitä todisteita sinulla on?

Vierailija
20/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei kannata lainata koskaan. Ei edes sukulaisille tai ystäville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän