Ulkomaalainen naisystävä
Puhun siis ihan normaaleista, ruotsalaisista, tanskalaisista, saksalaisista, hollantilaisista, ranskalaisista jne. naisista enkä mistään Thaimaasta haetuista eläteistä. onko teillä ollut länsimaalaista naisystävää? Minkälainen kokemus oli olla ulkomaisen naisen kanssa
Kommentit (25)
Mulla ranskalainen naisystävä ollut jo 10 vuotta. Ranskalainen temperamentti joskus vähän häiritsee kun itse olen rauhallisempi luonteeltani.
Yhden unkarilaisen kanssa heilastin kerran. Todella siisti ihminen, pinkat järjestyksessä ja muutenkin. Omasi aika voimakkaat mielipiteet, varsinkaan juutalaisista ei tykännyt yhtään.
Minulla oli aikoinaan hollantilainen tyttöystävä. Oli vähän turhan menevä kun joka viikonloppu olisi ollut kolmet synttärit mihin on aivan pakko aina mennä, itse halusin katsoa Valioliigaa televisiosta, tehdä pyöräreissun tai lukea kirjaa riippumatossa.
Oli muutenkin todella perhekeskeinen minuun verrattuna eikä voinut ymmärtää, että puhuin vanhemmille vain noin 4 kertaa vuodessa:D
Vierailija kirjoitti:
Yhden unkarilaisen kanssa heilastin kerran. Todella siisti ihminen, pinkat järjestyksessä ja muutenkin. Omasi aika voimakkaat mielipiteet, varsinkaan juutalaisista ei tykännyt yhtään.
Mistä a n t i s e m i t i s m i s s ä on oikein kyse? En ole koskaan ymmärtänyt? Miksi niin pieni väestö on niin ylivoimaisen vihan kohteena, varsinkin kun eivät ole yliedustettuina rikostilastoissa, enemmänkin menestyjiä? Ehkä se kateus menestymisestä nostaa vihan pintaan.
Miksi Thaimaasta haetut on elättejä ja muut normaaleja? Itselläni on vaimona Filippiineiltä Suomeen töihin tullut elätti. Kokemusta pidemmissä suhteissa on myös norjalaisesta naisesta. Suomalaisten lisäksi. Melko erikoinen ajattelutapa, että kansalaisuus vaikuttaisi mitenkään mihinkään. Tai että jotkut tietyt kansallisuudet olisivat tietynlaisia.
Minulla on suomalainen elätti. Omat bruttotulot on rapiat 9000 € / kk ja vaimolla 3000. Yksinkertaistettuna maksan siis seksistä. Ihan hyvin menee kuitenkin.
Mihin vedät länsimaiden rajat? Minulla on turkkilainen naisystävä, ja hän on kyllä länsimaisempi kuin monet suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä a n t i s e m i t i s m i s s ä on oikein kyse? En ole koskaan ymmärtänyt? Miksi niin pieni väestö on niin ylivoimaisen vihan kohteena, varsinkin kun eivät ole yliedustettuina rikostilastoissa, enemmänkin menestyjiä? Ehkä se kateus menestymisestä nostaa vihan pintaan.
No, Unkari on entinen itäblokin maa ja niissä korostuu muutenkin tällaiset ajattelutavat: homoja inhotaan, juutalaisia inhotaan, mustia inhotaan, sosialismilla on vielä kauan tuollaiset jäljet noissa vanhoissa itäblokin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin vedät länsimaiden rajat? Minulla on turkkilainen naisystävä, ja hän on kyllä länsimaisempi kuin monet suomalaiset.
Turkki on rajatapaus. Ei kuulu Eurooppaan, mutta on NATO-maa. Hyväksytään nyt tän kerran
Jenkkivaihtarille oli ensin lukiossa ihan käsittämätön ajatus, että Suomessa kaikki harrastaa seksiä ennen avioliittoa :D Sain ylipuhuttua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä ei saa ääneen sanoa.
Eihän kansalaisuuksien perusteella voi yleistää. Ihan yhtä montaa sorttia on kuin on ihmisiäkin.
Kokemukseni, unkarilainen nainen oli oikein ihana ja aktiivinen kaikin puolin.
Skotti, ihan mukava nainen, asuntonsa vaan oli kylmä, mutta nainen kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Thaimaasta haetut on elättejä ja muut normaaleja?
Niinpä. Mun thaimaalainen vaimo tienaa enemmän kuin minä.
Melkoista rasismia ap:lta.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkivaihtarille oli ensin lukiossa ihan käsittämätön ajatus, että Suomessa kaikki harrastaa seksiä ennen avioliittoa :D Sain ylipuhuttua.
Eihän tuo pidä paikkaansa.
Tänne suomeenhan tulee kaikenmaailman luuserit hakemaan naisia kun eivät muualta saa. Ei olisi varaa haukkua thaimaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen paikasta tuo oli kotoisin? Ei todellakaan ollut sellainen meininki kun olin jenkeissä vaihtarina. Tytöt toki kunnollisempia kuin suomalaiset eikä ihan heti niiltä yleensä irronnut. Itseasiassa pitivät suomalaistyttövaihtareita aika lort toina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Thaimaasta haetut on elättejä ja muut normaaleja?
Niinpä. Mun thaimaalainen vaimo tienaa enemmän kuin minä.
Melkoista rasismia ap:lta.
Samoin, vaimollani on kynsienhoito- / kauneussalonki Helsingissä. Vetää pelkkänä pääomatulona yli tuplat siihen verrattuna mitä itse tienaan. Aiempaa lainaten yksinkertaistettuna hän maksaa seksistä kanssani. Niin ja ihan hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo pidä paikkaansa.
Kumpi ei pidä paikkaansa? Se että juuri tämä kyseinen vaihtari ajatteli noin vaiko se, että tämän kirjoittanut sai ylipuhuttua? Mistä tiedät ettei kumpikaan näistä pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suomalainen elätti. Omat bruttotulot on rapiat 9000 € / kk ja vaimolla 3000. Yksinkertaistettuna maksan siis seksistä. Ihan hyvin menee kuitenkin.
Miksi tämäKIN tosiasia on saanut noin paljon alapeukkuja. Yleensäkin tosiasioiden alapeukuttaminen ihmetyttää tällä palstalla.
Espanjalaiset ovat parhaita. Todella mukavia ja intohimoisia. Ranskalaiset taas ovat todella ylimielisä ja mustasukkaisia.