Ulkomaalainen naisystävä
Puhun siis ihan normaaleista, ruotsalaisista, tanskalaisista, saksalaisista, hollantilaisista, ranskalaisista jne. naisista enkä mistään Thaimaasta haetuista eläteistä. onko teillä ollut länsimaalaista naisystävää? Minkälainen kokemus oli olla ulkomaisen naisen kanssa
Kommentit (25)
Ihan tavallinen ihminen. Ehkä normaalia suomalaista naista kohteliaampi ja käyttäytyi noin yleisesti ottaen paremmin. Kaunis ja terävä tapaus.Se mikä kyllä pisti silmään, oli toisten ihmisten ulkonäön ja vaatetuksen arvostelu, etenkin naisporukassa ja tietenkin takanapäin. Ihan muuten huippu tyyppi. No jokatapauksessa en halunnut turkkilaiseksi keski-eurooppaan (koulu kesken), joten se oli soronnoo..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suomalainen elätti. Omat bruttotulot on rapiat 9000 € / kk ja vaimolla 3000. Yksinkertaistettuna maksan siis seksistä. Ihan hyvin menee kuitenkin.
Selvennyksenä tätä on alapeukutettu siksi, että kateellisia paskiaisia kyrsii kun tienaat noin paljon. Itse viestin sisällössä ei ole mitään vikaa. Olisitte käyneet koulut kunnolla niin ei tarvitsisi alapeukuttaa. Vieläkin ehditte, yläikärajaa ei ole. Tietysti jos ei kyvyt riitä niin sitten pitää vaan sopeutua ja suvaita meitä hyvätuloisia.
heikko ymmärrys- ja tulkintakyky sulla, vaikka kuvittelet varmaan olevasi tosi älykäs. egosi vasta hauras onkin, kun joudut vakuuttelemaan omaa paremmuuttasi tuntemattomille nettikirjoittelijoille, joita ei kiinnosta tippaakaan jonkun trollin misogynistiset ulostulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suomalainen elätti. Omat bruttotulot on rapiat 9000 € / kk ja vaimolla 3000. Yksinkertaistettuna maksan siis seksistä. Ihan hyvin menee kuitenkin.
Selvennyksenä tätä on alapeukutettu siksi, että kateellisia paskiaisia kyrsii kun tienaat noin paljon. Itse viestin sisällössä ei ole mitään vikaa. Olisitte käyneet koulut kunnolla niin ei tarvitsisi alapeukuttaa. Vieläkin ehditte, yläikärajaa ei ole. Tietysti jos ei kyvyt riitä niin sitten pitää vaan sopeutua ja suvaita meitä hyvätuloisia.
heikko ymmärrys- ja tulkintakyky sulla, vaikka kuvittelet varmaan olevasi tosi älykäs. egosi vasta hauras onkin, kun joudut vakuuttelemaan omaa paremmuuttasi tuntemattomille nettikirjoittelijoille, joita ei kiinnosta tippaakaan jonkun trollin misogynistiset ulostulot.
Misogynia ilmenee kykynä kertoa tosiasioita suomalaisista naisista.
Lienee meetoilla elintaso portaasta kyse. Huonosti tienaava suomalainen tavismies ei yleensä kauniihkoa kotimaista naista pystyisi saamaan. Eli ei-jännä- kun pitäisi olla hyvän palkan päälle joukkuelaji-aktiivi tai muusikko tai taiteilija.
Työn arvostaminen palkan perusteella mitaten on johtanut siihen että töitä joista saa tolkuttomasti kk-nettoa arvostetaan paljon vaikkei ehkä sellaisen työn tekemättä jättämistä edes lyhyellä aikavälillä huomaa. En tarkoita lääkäriä tai juristia vaan jotain kaupan välipomoja yms.