Annetaan tylsäksi käynyt mies hyvään kotiin...
On 182/100 eli ei ihan keijukainen, eikä kaikki valitettavasti lihasta... ei tykkää urheilusta, mutta historiasta, kulttuurista ja taiteista kyllä... viinistä myös, toisinaan. Tienaa hyvin, (300k€+/vuosi). Mutta kun se ei ole rock...
Kommentit (53)
Ei mikään, vaiva on ehkä enemmän minussa. Kaipuu opiskeluaikojen vauhdikkaaseen ystäväpiiriin jne... (ap)
Mahtaneeko hän sopeutua meidän boheemitalouteemme?
Ei Pena vaan Pasi. Ajan myötä saattaa sopeutua boheemitalouteenkin, jos myös hänen mielipiteensä otetaan huomioon.
Voi Pasia, olen ihmisrakas, mutta joku tolkku täytyy olla, ettäkö taidetta..
No, vain kuvataidetta, ei muuta. Sitähän minäkin, että ei tuo helposti dumpattava ole.
Eiköhän noilla tienesteillä Pasille löydy joku toinenkin vitunkantoteline, joka ei välitä siitä onko Pasi "rock".
Mihin me nyt Pasi sijotettais, onko kellään vinkkejä, mua vähän huolettaa ettei ap tee siitä kesäpasia.
Tunnustan, Tuomas on, mutta kylläkin Marko-Tuomas, joten tuskin olemme saman miehen "äärellä".
(ap)
Siis mikä tämän hylättävän miehen nimi on?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 05:32"]
Ei Pena vaan Pasi. Ajan myötä saattaa sopeutua boheemitalouteenkin, jos myös hänen mielipiteensä otetaan huomioon.
[/quote]
Sitä en voi luvata koska olen kolmen teinin yksinhuoltaja sekä kuvataiteilija.
Miksi pitäisi olla "rock"? Pop-Pena tai Iskelmä-Pena kuulostavat myös ihan varteenotettavilta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 05:41"]Eiköhän noilla tienesteillä Pasille löydy joku toinenkin vitunkantoteline, joka ei välitä siitä onko Pasi "rock".
[/quote]
se koira älähtää...
Ei kiitos.