Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: oletko puolustanut naisen kunniaa tappelemalla?

Vierailija
24.06.2021 |

Kerran oli tällainen tilanne nuorena, kun joku piripää alkoi huudella hooritella silloista tyttöystävääni. En uskaltanut puuttua, koska pelkäsin että saan turpaan tai puukosta, mistä exä suuttui. Tunnelma oli matalalla pitkän aikaa, vaikka yritin perustella. En ollutkaan Prinssi Uljas, vaan halusin elää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaveri alkoi kännissä ehdottelemaan kun mies oli toisessa huoneessa. 

Ehdottelu oli todella ahdistavaa, päällekäyvää ja oksettavaa. Itse kiusaantuneena vaan jähmetyin ja en saanut oikein mitään sanottua.

Mies tuli takaisin ja huomasi mikä tilanne oli. Veti mut taaksensa (mä ja se kaveri siis seisottiin) ja sanoi kaverilleen että " Annappa kuule olla viimenen kerta kun puhut tuommoisia".

Kyllä, kyllä, ja persettä olisit antanut heti jos miehesi ei olisi ollut paikalla.

Kyllä me teidät naiset jo tunnetaan, turha esittää siveellistä.

Vierailija
42/42 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Olen käynyt ravintolassa/kapakassa/pubissa varmasti yli 3000 kertaa elämässäni eikä koskaan ole tullut tilannetta, jossa olisin joutunut tappelemaan tai edes haastettu sellaiseen. Enkä ole mikään bodattu kaappi, en todellakaan. Ehkä tilanteisiin on vaikuttanut myös se, millaisessa seurassa ja millaisissa paikoissa itse kukin kulkee. Minulla ei ole koskaan ollut asiaa niihin paikkakunnan kurjimpiin kaljakuppiloihin.

Sinulal on vain käynyt tuuri, plus että olet varmaan aika seinäruusu. Juuri isoille miehille monesti tullaan haastamaan  riitaa. Halutaan mitellä voimainsa tunnossa isointa kaveria vastaan, vaikka se isoin kaveri olisi mitä lempein ja syrjäänvetäytyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla