Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: oletko puolustanut naisen kunniaa tappelemalla?

Vierailija
24.06.2021 |

Kerran oli tällainen tilanne nuorena, kun joku piripää alkoi huudella hooritella silloista tyttöystävääni. En uskaltanut puuttua, koska pelkäsin että saan turpaan tai puukosta, mistä exä suuttui. Tunnelma oli matalalla pitkän aikaa, vaikka yritin perustella. En ollutkaan Prinssi Uljas, vaan halusin elää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut tappeluun juuri tästä syystä, kun tyttöystäväni provosoi jotakin tyyppiä angsteissaan. En olisi halunnut, mutta pahempaa olisi seurannut jos en olisi tehnyt mitään. Löin sitten heijarin silmään ja sain itse huulen halki. Tyttöni oli tyytyväinen. 

Kukaan ei oppinut tai hyötynyt tästä mitään. 

Vierailija
2/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappeleminen on typerää. Teit oikein . Puolustus vasta sitten kun toinen hyökkää oikeasti päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit tappelee, oikea mies ei välitä muiden mielipiteitä mitään ja lähtee naisen kanssa tilanteesta pois. Agressiivisuus yms johtuu huonosta itsetunnosta.

Vierailija
4/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi kerran yhden tyypin kaulaan kiinni, joka lähinnä vaan pilaili mulle jotain.

Se oli jotenkin äärimmäisen noloa mun mielestä.

Vierailija
5/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toki puolustanut mutta oli jo ehtinyt vetää kunniansa viemäristä alas ihan itse.

Vierailija
6/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkoon naiset itse vaan, ei niiltä kuitenkaan pillua saa. Sitäpaitsi mitä kunniaa niillä nykyään on? Neitsyys annetaan 13-vuotiaana ja siideriä kuluu joka viikonloppu, puhumattakaan siitä vi ttuilusta mitä saa kuulla jos niitä erehtyy lähestymään.

Niin niin, ei kaikki naiset ja päläpälä mutta riittävän moni jotta maksatte kollektiivisesti.

Vierailija
7/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata väkivaltaa.

Vierailija
8/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tasa-arvoon, joten en ylläpidä mitään vanhoja sukupuolirooleja.

Vierailija
9/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen pitäisi oikeasti olla sellainen että joko minä tai mies olemme selkeässä vaarassa kuolla tai vammautua pahoin, ennen kuin fyysistä kanssakäymistä lähtee kumpikaan suorittamaan toisen  vuoksi. 

Mieheni on minulle liian tärkeä uhrattavaksi suunsoiton vuoksi.

Vierailija
10/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit tappelee, oikea mies ei välitä muiden mielipiteitä mitään ja lähtee naisen kanssa tilanteesta pois. Agressiivisuus yms johtuu huonosta itsetunnosta.

Tämä on täyttä paskaa. Mies ei ole eheä ilman kunniaa. Häviäjät nostavat kädet ilmaan ja lähtevät pois. Naiseltakin lähtee kiinnostus pois kun mies on nössö. Ei tietenkään pidä mennä turhaa tappeluihin, mutta maailmassa on kusipäitä ja väkivalta on yksi vallankäytön muoto. Sille ei pidä alistua ja pelolle ei pidä antaa valtaa.

Vierailija
11/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo päättänyt, että jos uussuomalaiset joukkoihastuu johonkin naiseen niin kuvaan koko jutun ja laitan nettiin. Poliisit saavat sitten käyttää sitä vapaasti omissa selvityksissään.

Vierailija
12/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska en ole väkivaltainen sovinistiääliö.

Vierailija
13/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse naisena miestä puolustamaan itseäni. Osaan sen ihan itse.

Vierailija
14/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappeleminen on typerää. Teit oikein . Puolustus vasta sitten kun toinen hyökkää oikeasti päälle.

En enkä tule. En jaksa. Ei kiinnosta.

Vierailija
15/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko äidin puolustaminen naisen kunnian puolustamiseksi? Jos, niin olen hakannut 13-vuotiaana pesäpallomailalla äitiäni pahoinpidelleen ison miehen.

Vierailija
16/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena istuttiin iltaa niin tuli kolme tyyppiä väkisin pöytään. Käskivät minua poistumaan samalla todeten, että nainen jää. En todellakaan olisi pärjännyt kolmelle itseni kokoiselle äijälle, mutta tajusin, että henkilökunta keskeyttää tappalun joka tapauksessa nopeasti.

Niinpä hivautin lähintä kaveria ja hyppäsin pöydän yli toisen päälle. Sitten olikin jo tarjoilijat ja ovimiehet paikalla ja ulos. Tytön mielestä olin vähintään kuin Terminator. Minä vaan harmittelin kun "homma jäi kesken" ja huokasin helpotuksesta :D

Vierailija
17/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniakulttuuri kuuluu ymmärryskyvyltään lähempänä apinan tasoa oleville. Joihinkin naisiinkin tuollainenkin vetoaa, mutta hekin ovat sitten sitä hieman alemman tason porukkaa.

Vierailija
18/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en kuulu kunniaväkivaltakulttuurien piiriin.

Vierailija
19/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena istuttiin iltaa niin tuli kolme tyyppiä väkisin pöytään. Käskivät minua poistumaan samalla todeten, että nainen jää. En todellakaan olisi pärjännyt kolmelle itseni kokoiselle äijälle, mutta tajusin, että henkilökunta keskeyttää tappalun joka tapauksessa nopeasti.

Niinpä hivautin lähintä kaveria ja hyppäsin pöydän yli toisen päälle. Sitten olikin jo tarjoilijat ja ovimiehet paikalla ja ulos. Tytön mielestä olin vähintään kuin Terminator. Minä vaan harmittelin kun "homma jäi kesken" ja huokasin helpotuksesta :D

En usko tarinaasi.

Vierailija
20/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tarinaasi.

Olisit käynyt nuorena enemmän radalla. Olen ollut kerran tappelussa myös siksi, että hattuni oli "ärsyttvä" enkä suostunut luopumaan siitä🤣

Onneksi on jo ikää ja viisautta.