Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: oletko puolustanut naisen kunniaa tappelemalla?

Vierailija
24.06.2021 |

Kerran oli tällainen tilanne nuorena, kun joku piripää alkoi huudella hooritella silloista tyttöystävääni. En uskaltanut puuttua, koska pelkäsin että saan turpaan tai puukosta, mistä exä suuttui. Tunnelma oli matalalla pitkän aikaa, vaikka yritin perustella. En ollutkaan Prinssi Uljas, vaan halusin elää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen mikään jääkiekko joukkue ole tai jalkapallo joukkue. Jos sitä itse muksii niin kaverille kans.

Vierailija
22/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunniakulttuuri kuuluu ymmärryskyvyltään lähempänä apinan tasoa oleville. Joihinkin naisiinkin tuollainenkin vetoaa, mutta hekin ovat sitten sitä hieman alemman tason porukkaa.

Niin, kun tämän voi nähdä kahdella tavalla. Ensimmäinen on kunniakysymys, ja toinen lähimmäisen puolustaminen.

Itse puolustan herkästi ihmistä (siis ei tarvitse olla tuttu ihminen) jos näen huonoa kohtelua. Tämä on yksi syy miksi en käy esim. ravintoloissa juurikaan. Muuallahan tuollaisia tilanteita harvemmin tulee kun ihmiset ovat selvin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kunniaa. Väkivallan uhkaa vastaan exää puolustin kerran, enkä päässyt hengestäni, vaikka veitsellä uhattiin. Jäänee ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.

Vierailija
24/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolustaa kunniaa. Leikata pää irti valkonaiselta. Meillä olla kunnia.

Vierailija
25/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin tappelemaan, eikös naiset pysty itse tekemään kaiken minkä mieskin, ottaisin naposteltavaa ja seuraisin matsia sivusta

Vierailija
26/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet useemmin ahdistelee ja huutelee itse kuin puolustaa naisia. :D

Vierailija
27/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tikkua ristiin laittaisi siihen että puolustaisin näitä läpeensä kieroja ja epärehellisyyden perikuvia eli tämän päivän femakkoämmiä.

Kunnioitus tulee ansaita, nykyiset naiset eivät sitä todellakaan ansaitse - muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Vierailija
28/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää MAPA koulutus, voitte ottaa tyypistä kiinni niin, että jumissa on, vaikkei yhtään käy kipeää.

Vierailija
29/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena istuttiin iltaa niin tuli kolme tyyppiä väkisin pöytään. Käskivät minua poistumaan samalla todeten, että nainen jää. En todellakaan olisi pärjännyt kolmelle itseni kokoiselle äijälle, mutta tajusin, että henkilökunta keskeyttää tappalun joka tapauksessa nopeasti.

Niinpä hivautin lähintä kaveria ja hyppäsin pöydän yli toisen päälle. Sitten olikin jo tarjoilijat ja ovimiehet paikalla ja ulos. Tytön mielestä olin vähintään kuin Terminator. Minä vaan harmittelin kun "homma jäi kesken" ja huokasin helpotuksesta :D

En usko tarinaasi.

Olisit käynyt nuorena enemmän radalla. Olen ollut kerran tappelussa myös siksi, että hattuni oli "ärsyttvä" enkä suostunut luopumaan siitä🤣

Onneksi on jo ikää ja viisautta.

Niinpä! Mieheni oli nuoren ihan normaalisti baarissa, ei mitenkään humalassa, vaan ihan hyvässä kunnossa. Toinen mies asiakas, hyvin humalainen oli ärsyyntynyt mieheni olemuksesta (!) siinä määrin että pyysi miestäni poistumaan paikalta. Mieheni sanoi että hän ei ole poistumassa mihinkään, eikä todellakaan ole baarissa häiritsemässä tätä ärsyyntyjää, vaan muista syistä. Sitten tämä mies valitti henkilökunnalle että mieheni on liian humalassa ja hänet tulee poistaa. Kyseinen herra oli itse todella tukevassa humalassa toisine kuin minun mieheni. Henkilökunta kiletäytyi poistamasta miestäni baarista ilman mitään syytä, ja sanoi tälle äryyntyjälle että hänen on nyt itsensä aika poistua. Tämä mies tuli yllättäen ja tönäisi mieheni takaa päin rajusti seinää vasten. Kun mieheni kääntyi, tämä ärsyyntyjä löi häntä tuopilla kasvoihin. Kuin ihmeen kaupalla silmät säästyivät, edelleen näkyy arvet jotka menevät silmän päältä ja silmänurkasta ihan parin millimetrin päästä silmästä.

Kyseinen tyyppi sa sitten aikoinaan tuomion, ja uhkaili vielä oikeussalin edessäkin miestäni olemaan hiljaa. 

Tuo tyyppi on jo kuollut viinaan vuosia sitten. 

Sitä vain että ei todellakaan tarvita mitään syytä lyömiseen.

Vierailija
30/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös puolustanut kavereitani teini-iässä ja saanut köniinikin siinä samalla. En oikein ikinä ole ollut mikään kummoinen katutappelija, mutta sisu ei antanut varsinkaan nuorempana periksi.

Itsen ja omien puolustaminen on ihmisoikeus.

Vierailija
31/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustin kerran fyysisesti ex-miestäni, kun känniääliö hyökkäsi hänen kimppuun. Miehilleni suutaan soittaneisiin olen suhtautunut heidän arvoisellaan tavalla eli ignoorannut.

Vastustan väkivaltaa kaikissa muissa tapauksissa, kuin itsensä tai kanssaihmisen puolustamiseksi.

Vierailija
32/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan sellaista naista jonka kunniaa pitäisi puolustaa. Kaamii ajatuskin muijasta joka käy aukomaan kilipäille ja sitten olettaa että miehensä pelastaa.

Vierailija
33/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran naiset naiset on yhtä hyviä kaikessa ja yleensä miehiä parempia missä vaan, niin tasa-arvon nimissä nyrkkeilkööt itse.

Niin, ja kun ovat nyrkitappeluissakin miehiä parempia niin eihän siinä sitten mitään.

Vierailija
34/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös puolustanut kavereitani teini-iässä ja saanut köniinikin siinä samalla. En oikein ikinä ole ollut mikään kummoinen katutappelija, mutta sisu ei antanut varsinkaan nuorempana periksi.

Itsen ja omien puolustaminen on ihmisoikeus.

Minäkin olen puolustanut kaveriani tällaisesa tilanteessa. Sain siinä tilanteesta tennaria päähän ja vertakin valui nenästä. Kun sitten tuli vastaava tilanne, jossa minä jouduin kohteeksi, tämä kaveri lähti karkuun ja jätti minut tilanteeseen yksin, vaikka olin aiemmin puolustanut häntä oman terveyteni uhalla.

Jotkut ihmiset vaan on pelkureita eikä ansaitse kunnioitusta. Ikävää että se piti oppia tällä tavalla.

Vierailija
35/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapelkoon naiset itse vaan, ei niiltä kuitenkaan pillua saa. Sitäpaitsi mitä kunniaa niillä nykyään on? Neitsyys annetaan 13-vuotiaana ja siideriä kuluu joka viikonloppu, puhumattakaan siitä vi ttuilusta mitä saa kuulla jos niitä erehtyy lähestymään.

Niin niin, ei kaikki naiset ja päläpälä mutta riittävän moni jotta maksatte kollektiivisesti.

Ja mustamaalaamisesta, jos et lähesty jotain naista joka olisi kiinnostunut. Tätäkin tapahtuu.

Vierailija
36/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran naiset naiset on yhtä hyviä kaikessa ja yleensä miehiä parempia missä vaan, niin tasa-arvon nimissä nyrkkeilkööt itse.

Niin, ja kun ovat nyrkitappeluissakin miehiä parempia niin eihän siinä sitten mitään.

Jos ette miehet vaan hyökkäisi naisia vastaan fyysisesti? Silloin ei oli tarvetta itsepuolustukselle tai ulkopuoliselle avulla.

Vierailija
37/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas normaaliin av-tyyliin noin puolet vastaajista ei ole osannut lukea aloitusta. Kyse ei ole toisen puolustamisesta väkivallalta eli oikeutetusta hätävarjelusta, vaan "kunnian" puolustamisesta väkivallalla, eli oikeudettomasta pahoinpitelystä tai sen yrityksestä.

Vierailija
38/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri alkoi kännissä ehdottelemaan kun mies oli toisessa huoneessa. 

Ehdottelu oli todella ahdistavaa, päällekäyvää ja oksettavaa. Itse kiusaantuneena vaan jähmetyin ja en saanut oikein mitään sanottua.

Mies tuli takaisin ja huomasi mikä tilanne oli. Veti mut taaksensa (mä ja se kaveri siis seisottiin) ja sanoi kaverilleen että " Annappa kuule olla viimenen kerta kun puhut tuommoisia".

Vierailija
39/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten tyttöystäväni oli ollut koko peruskoulun kiusattu. Oli lukiossa kun menimme yhteen ja kun olimme viihteellä yksi nuori mies ajatteli voivansa jatkaa paskan puhumista ihan siinä minun silmien edessä. Napakka suora poikaa käkättimeen ja kun se maasta jonkin ajan päästä nousi niin ei enää koskaan tullut hänelle eikä muillekaan entisille kiusaajille kiusausta jatkaa toimintaa.

Vierailija
40/42 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ravintolassa/kapakassa/pubissa varmasti yli 3000 kertaa elämässäni eikä koskaan ole tullut tilannetta, jossa olisin joutunut tappelemaan tai edes haastettu sellaiseen. Enkä ole mikään bodattu kaappi, en todellakaan. Ehkä tilanteisiin on vaikuttanut myös se, millaisessa seurassa ja millaisissa paikoissa itse kukin kulkee. Minulla ei ole koskaan ollut asiaa niihin paikkakunnan kurjimpiin kaljakuppiloihin.