Mieheni on ihastunut 20 vuotta vanhempaan
Olemme 25-vuotiaita ja seurustelleet n. 3 vuotta. Eilen mies paljasti, että on ihastunut kaverinsa kaveriin, joka on 45-vuotias nainen. Olivat tavanneet kuulemma baarissa. Ihastumista on kestänyt parin kuukauden ajan ja miehen kertoman mukaan nainenkin on jollain tapaa kiinnostunut hänestä, mutta sanomansa mukaan he eivät ole tehneet muuta kuin jutelleet ja katselleet toisiaan (mutta mistäs sitä tietää). Olen jotenkin ihan hukassa, tuo uutinen tuli ihan yllättäen. En ymmärrä, miksi mies haluaa noin paljon itseään vanhempaa naista, ei hän käsittääkseni ennen ole ollut puumien perään. En tiedä yhtään mitä tehdä, ajattelen vain koko ajan, että mies haluaisi mieluummin olla sen akan seurassa, sängyssä varmaan kuvittelee sen minun tilalleni jne. Pitäisikö mun odottaa että se ihastus menee ohi vai varautua siihen, että suhde on päättymässä? Kaipaisin muidenkin mietteitä tästä, en tiedä yhtään mitä ajatella tai tehdä.
Kommentit (5)
jätä se sika ennen kun ehtii pettää sua sen puuman kans
Hankala antaa mitään neuvoja, koska voi olla, että ihastuminen menee ohi tai sitten ei mene. Aika näyttää. Sitä en ymmärrä, miksi miehen piti paljastaa ihastuneensa toiseen, varsinkin pitkissä suhteissa lähes kaikille käy jossain vaiheessa niin.
Jos on hyvin säilynyt ja nätti niin ymmärrän. Jos ei niin en tajua.
Et voi asialle oikein mitään eikä miehesikään :/ Koita kestää.