Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri esitteli minut tosi tylsälle tyypille

Vierailija
24.06.2021 |

"Minusta olette jotenkin samanhenkisiä." Näin minulle sanottiin.

Todellisuus: Tyyppi ei puhu juuri mitään, ei kerro itsestään paljon mitään eikä kysykään oikein mitään. Kysyttäessä vastasi, että haluaisi joskus ehkä nähdä - sen verran sain hänestä irti. Vaikuttaa myös siltä, että alkoa kuluu reippaasti. Itse en juurikaan juo.

Samanhenkisiä my ass. Ilmeisesti kaverini ei tunne minua yhtään.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntö: aina kannattaa kieltäytyä kavereiden ja tuttujen naittamisyrityksistä ja sokkotreffiehdotuksista. Vastapuoli ei lähestulkoon ikinä ole fiksu ja oikeasti samanhenkinen. Yleensä pikemmin päinvastoin, eli esimerkiksi alko-ongelmainen, sosiaalisesti huomattavan kömpelö, huonokäytöksinen jne. Jostain syystä fiksuille sinkuille halutaan aina "esitellä" joku tämänkaltainen tyyppi. En ole vielä osannut päättää, onko kyse ajattelemattomuudesta vai kiusanteosta.

Moni kokee velvollisuudekseen pakkoparittaa sinkkukaverinsa, etenkin jos itse on läheisriippuvainen. Kaveri olisi muutama kuukausi sitten ollut järjestämässä treffejä tuttunsa kanssa (jonka satuin tuntemaan mutta en kertonut tästä). Osasin kieltäytyä jollain tekosyyllä. En ole millään tavalla mies, jota kyseinen nainen on hakemassa.

Vierailija
42/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ellei mahdoton tietää, millaisesta ihmisestä toinen pitää. Joskus kaukaisessa nuoruudessa porukka järjesti tuttavalleni sokkotreffit. Arvioimme heidän olevan samanhenkisiä, puheliaita, luovia ja huumorintajuisia. Pieleen meni. Tuttuni sanoi, että mies puhui liikaa ja vain itsestään ja oli täynnä itseään. Muut kokivat hänet toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaverisi ilmiselvästi kokee, että olette samalla lailla tylsiä.

Tämä kieltämättä kävi mielessä. Olen melko introvertti, ja minua pidetään yleisesti tylsänä. Nautin kuitenkin hyvistä keskusteluista ja mielipiteiden vaihdosta.

- ap

tuo on puoli, jota ei-introvertit eivät voi ymmärtää. Minäkin olen joidenkin kavereideni mielestä tylsä, koska ketä nyt kiinnostaisi mitään syvällisiä pohtia :D paljon mielenkiintoisempaa on puhua vaikka edellisistä bileistä ja suunnitella seuraavia XD

Nämä kaverit yleensä yrittävät parittaa minua miehille, jotka pelkäävät, ovat ujoja eivätkä uskalla tehdä itse aloitteita. Ihan vääränlaiset tyypit minulle.  Kaikenkaikkiaan kenenkään ei pitäisi parittaa ketään kenellekään, ellei sitten oikeasti ole kysynyt toiselta millaisesta tyypistä tykkää, mitä saa olla, mitä ei jne.

Juuri näin! Ekstrovertit luulevat, että kaksi porukassa hiljaista sopii automaattisesti toisilleen. Minä kuitenkin juttelen mielelläni kahden kesken. Tykkään myös vaihtaa ajatuksia kirjallisessa muodossa. Ujous ei minua haittaa (olen itsekin), mutta hieman ihmettelen sitä, ettei mies pysty kertomaan mitään itsestään edes viesteissä. Toisin sanoen hänestä ei saa mitään irti. Ja kuitenkin on ilmaissut, että voisi olla kiinnostunut.

- ap

Ehkä hän haluaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa tai entisajan salaperäistä miestä, joka ei lausu sanaakaan, mutta vie mukanaan kylän kauneimman naisen.

Vierailija
44/53 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla että mies vain jännitti ja meni puihin. Sitäkin sattuu. Kaikki eivät aina onnistu ensivaikutelman antamisessa, mutta se ei silti kerro ihmisestä koko totuutta.

En suhtaudu mitenkään tuomitsevasti ujouteen tai hermostuneisuuteen. Keskustelua ei vain tunnu syntyvän edes viesteissä.

- ap

olisi kiinnostavaa keskustella kanssasi ihan nenäkkäin eli kahden kesken.

Vierailija
45/53 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarvetta kriisiavulle?

Vierailija
46/53 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntö: aina kannattaa kieltäytyä kavereiden ja tuttujen naittamisyrityksistä ja sokkotreffiehdotuksista. Vastapuoli ei lähestulkoon ikinä ole fiksu ja oikeasti samanhenkinen. Yleensä pikemmin päinvastoin, eli esimerkiksi alko-ongelmainen, sosiaalisesti huomattavan kömpelö, huonokäytöksinen jne. Jostain syystä fiksuille sinkuille halutaan aina "esitellä" joku tämänkaltainen tyyppi. En ole vielä osannut päättää, onko kyse ajattelemattomuudesta vai kiusanteosta.

Minä en tiedä. Ehkä kaverini ajatteli, että kaksi introverttia sopisi hyvin yhteen. Mutta kun introverteissakin on erilaisia ihmisiä...

- ap

Kaikkia introverttejä vain yhdistää se että he ovat vaan tylsiä ihmisiä. Ne omat erikoiset kiinnostuksenkohteet ei kiinnosta ketään muita kuin niitä muita marginaaliharrastajia. Deal with it.

Vierailija
47/53 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt sama juttu, en pitänyt miehestä juurikaan. Mutta ainakin kaverit yritti, mikä on kiva juttu.

Vierailija
48/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Ehkä kaverini ajatteli, että kaksi introverttia sopisi hyvin yhteen. Mutta kun introverteissakin on erilaisia ihmisiä...

- ap

Kaikkia introverttejä vain yhdistää se että he ovat vaan tylsiä ihmisiä. Ne omat erikoiset kiinnostuksenkohteet ei kiinnosta ketään muita kuin niitä muita marginaaliharrastajia. Deal with it.

Selvä. Et kyllä taida edes tietää, mitä introversio tarkoittaa.

- ap

Vierailija
49/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kaverit yritti järjestää sokkotreffejä ties millasten miesten kanssa. Lopulta pääsyin sanomaan, että lähden kyllä, mutta miesten keiden kanssa nämä treffit järjestävät, heidän tulee olla sellaisia, joiden kanssa nämä kaverit itse olisivat kiinnostuneet menemään sänkyyn. 

Ei kuulunut enää ehdotuksia :)

Vierailija
50/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla että mies vain jännitti ja meni puihin. Sitäkin sattuu. Kaikki eivät aina onnistu ensivaikutelman antamisessa, mutta se ei silti kerro ihmisestä koko totuutta.

En suhtaudu mitenkään tuomitsevasti ujouteen tai hermostuneisuuteen. Keskustelua ei vain tunnu syntyvän edes viesteissä.

- ap

olisi kiinnostavaa keskustella kanssasi ihan nenäkkäin eli kahden kesken.

Luuletko? Kiitos.

- ap

Vierailija
51/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaverisi ilmiselvästi kokee, että olette samalla lailla tylsiä.

Tämä kieltämättä kävi mielessä. Olen melko introvertti, ja minua pidetään yleisesti tylsänä. Nautin kuitenkin hyvistä keskusteluista ja mielipiteiden vaihdosta.

- ap

tuo on puoli, jota ei-introvertit eivät voi ymmärtää. Minäkin olen joidenkin kavereideni mielestä tylsä, koska ketä nyt kiinnostaisi mitään syvällisiä pohtia :D paljon mielenkiintoisempaa on puhua vaikka edellisistä bileistä ja suunnitella seuraavia XD

Nämä kaverit yleensä yrittävät parittaa minua miehille, jotka pelkäävät, ovat ujoja eivätkä uskalla tehdä itse aloitteita. Ihan vääränlaiset tyypit minulle.  Kaikenkaikkiaan kenenkään ei pitäisi parittaa ketään kenellekään, ellei sitten oikeasti ole kysynyt toiselta millaisesta tyypistä tykkää, mitä saa olla, mitä ei jne.

Juuri näin! Ekstrovertit luulevat, että kaksi porukassa hiljaista sopii automaattisesti toisilleen. Minä kuitenkin juttelen mielelläni kahden kesken. Tykkään myös vaihtaa ajatuksia kirjallisessa muodossa. Ujous ei minua haittaa (olen itsekin), mutta hieman ihmettelen sitä, ettei mies pysty kertomaan mitään itsestään edes viesteissä. Toisin sanoen hänestä ei saa mitään irti. Ja kuitenkin on ilmaissut, että voisi olla kiinnostunut.

- ap

Ehkä hän haluaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa tai entisajan salaperäistä miestä, joka ei lausu sanaakaan, mutta vie mukanaan kylän kauneimman naisen.

Salaperäinen vai persoonaton. Siinäpä kysymys.

- ap

Vierailija
52/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kaverit yritti järjestää sokkotreffejä ties millasten miesten kanssa. Lopulta pääsyin sanomaan, että lähden kyllä, mutta miesten keiden kanssa nämä treffit järjestävät, heidän tulee olla sellaisia, joiden kanssa nämä kaverit itse olisivat kiinnostuneet menemään sänkyyn. 

Eli naisilla on sittenkin yhtenäinen miesmaku?

Vierailija
53/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisilla on sittenkin yhtenäinen miesmaku?

Eihän tuossa niin sanottu.