Kaveri esitteli minut tosi tylsälle tyypille
"Minusta olette jotenkin samanhenkisiä." Näin minulle sanottiin.
Todellisuus: Tyyppi ei puhu juuri mitään, ei kerro itsestään paljon mitään eikä kysykään oikein mitään. Kysyttäessä vastasi, että haluaisi joskus ehkä nähdä - sen verran sain hänestä irti. Vaikuttaa myös siltä, että alkoa kuluu reippaasti. Itse en juurikaan juo.
Samanhenkisiä my ass. Ilmeisesti kaverini ei tunne minua yhtään.
Kommentit (53)
En voi lakata miehenä ihmettelemästä, miten pienistä asioista naiset kehittävät ongelman. Minulle tuo olisi toisesta korvasta sisään, toisesta ulos -tyyppinen juttu. Ehkä kaverisi oli pikkuisen tilannetajuton, mutta ihmisiähän me kaikki ollaan. Jos vielä toistuu, niin saattaisin hienovaraisesti vihjata, muuten jättäisin omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaverisi ilmiselvästi kokee, että olette samalla lailla tylsiä.
Tämä kieltämättä kävi mielessä. Olen melko introvertti, ja minua pidetään yleisesti tylsänä. Nautin kuitenkin hyvistä keskusteluista ja mielipiteiden vaihdosta.
- ap
tuo on puoli, jota ei-introvertit eivät voi ymmärtää. Minäkin olen joidenkin kavereideni mielestä tylsä, koska ketä nyt kiinnostaisi mitään syvällisiä pohtia :D paljon mielenkiintoisempaa on puhua vaikka edellisistä bileistä ja suunnitella seuraavia XD
Nämä kaverit yleensä yrittävät parittaa minua miehille, jotka pelkäävät, ovat ujoja eivätkä uskalla tehdä itse aloitteita. Ihan vääränlaiset tyypit minulle. Kaikenkaikkiaan kenenkään ei pitäisi parittaa ketään kenellekään, ellei sitten oikeasti ole kysynyt toiselta millaisesta tyypistä tykkää, mitä saa olla, mitä ei jne.
Juuri näin! Ekstrovertit luulevat, että kaksi porukassa hiljaista sopii automaattisesti toisilleen. Minä kuitenkin juttelen mielelläni kahden kesken. Tykkään myös vaihtaa ajatuksia kirjallisessa muodossa. Ujous ei minua haittaa (olen itsekin), mutta hieman ihmettelen sitä, ettei mies pysty kertomaan mitään itsestään edes viesteissä. Toisin sanoen hänestä ei saa mitään irti. Ja kuitenkin on ilmaissut, että voisi olla kiinnostunut.
- ap
Vierailija kirjoitti:
En voi lakata miehenä ihmettelemästä, miten pienistä asioista naiset kehittävät ongelman. Minulle tuo olisi toisesta korvasta sisään, toisesta ulos -tyyppinen juttu. Ehkä kaverisi oli pikkuisen tilannetajuton, mutta ihmisiähän me kaikki ollaan. Jos vielä toistuu, niin saattaisin hienovaraisesti vihjata, muuten jättäisin omaan arvoonsa.
Tiedostan kyllä, miten outoa loukkaantumiseni on. Tässä on nyt monta asiaa vaikuttamassa. Jossain toisessa elämäntilanteessa en ehkä miettisi asiaa sen kummemmin.
Tämähän on keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella vähän hölmöistäkin ongelmista.
- ap
Ehkä miestä ei kiinnosta tarpeeksi, koska ei edes viesteissä vaikuta innostuneelta tai juttele enemmän. Next.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miestä ei kiinnosta tarpeeksi, koska ei edes viesteissä vaikuta innostuneelta tai juttele enemmän. Next.
Niinhän minä asian tulkitsisin. Kuitenkin kysyttäessä mies sanoo, että voisi olla kiinnostunut. Onko tämä jokin miesten juttu, ettei tehdä mitään asioiden edistämiseksi?
Alkoholihomma on kyllä sitten niin iso turn-off, että todellakin "Next!"
- ap
Vähän sama kun kaverit sanoo, että tää on just sun tyylinen. Ja tyrkyttävät ottamaan jotain karseaa vaatettaan, mielellään pitäisi vielä maksaakin.
Tyylini on kyllä tiedossa ja näkyvissä, mutta itseni on tosi vaikea löytää sitä "oikeaa" mekkoa. Kun näen sen, löydän sen. - Kukaan muu ei sitä löydä, todellakaan.
- Paritus ei tosiaan toimi. Paitsi kulttuureissa, joissa paritettavan mielipide ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun kaverit sanoo, että tää on just sun tyylinen. Ja tyrkyttävät ottamaan jotain karseaa vaatettaan, mielellään pitäisi vielä maksaakin.
Tyylini on kyllä tiedossa ja näkyvissä, mutta itseni on tosi vaikea löytää sitä "oikeaa" mekkoa. Kun näen sen, löydän sen. - Kukaan muu ei sitä löydä, todellakaan.
- Paritus ei tosiaan toimi. Paitsi kulttuureissa, joissa paritettavan mielipide ei vaikuta.
Juuri näin! Kiitos!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä asian tulkitsisin. Kuitenkin kysyttäessä mies sanoo, että voisi olla kiinnostunut. Onko tämä jokin miesten juttu, ettei tehdä mitään asioiden edistämiseksi?
Alkoholihomma on kyllä sitten niin iso turn-off, että todellakin "Next!"
- ap
Voisi olla? Mitä hemmettiä tuo edes tarkoittaa. Poista numero ja unohda. Kaverille sano että ei enää paritusta kiitos.
Ja kohta kilttimies tulee valittamaan, että pitäis silti kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan kyllä, miten outoa loukkaantumiseni on. Tässä on nyt monta asiaa vaikuttamassa. Jossain toisessa elämäntilanteessa en ehkä miettisi asiaa sen kummemmin.
Tämähän on keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella vähän hölmöistäkin ongelmista.
- ap
Tottakai saa keskustella, ja pitääkin. Mutta se, että suhteellisen neutraali viestinikin provosoi sinussa vastareaktion, herättää vähän ajatuksia, millainen mahdat olla ihmisenä... Lyötkö jokaiseen vastapuolen ajatukseen vastapallon suoraan, annatko hänelle tilaa olla oma itsensä?
Itsellä aivan samanlainen kokemus. Siinä alkaa epäillä, että onko itsellä täysin vääristynyt kuva itsestään... Ajattelen nimittäin olevani melko heittäytyvä ja sosiaalinen niin sen puolesta jonkun todella vetäytyvän ihmisen parittaminen minulle tuntuu epäloogiselta. Toisaalta olen myös miettinyt, että jos tällainen "tylsä" tyyppi olisi jotenkin kaverieni mielestä varma ja vakaa vaihtoehto, joten parittavat mieluummin hänelle kuin jollekin hulttiolle pelurille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Tottakai saa keskustella, ja pitääkin. Mutta se, että suhteellisen neutraali viestinikin provosoi sinussa vastareaktion, herättää vähän ajatuksia, millainen mahdat olla ihmisenä... Lyötkö jokaiseen vastapuolen ajatukseen vastapallon suoraan, annatko hänelle tilaa olla oma itsensä?
Mielestäni en kyllä erityisemmin provosoitunut. Ihan rauhallisesti vastasin sinulle.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mielestäni en kyllä erityisemmin provosoitunut. Ihan rauhallisesti vastasin sinulle.
- ap
Täällä pyörii tietty ihmistyyppi, jonka mielestä kaikki heidän kanssaan eri mieltä oleminen on provosoitumista, loukkaantumista tai ärsyyntymistä. Minusta vaikutat tämän ketjun perusteella kaikkea muuta kuin herkästi provosoituvalta. Itse olisin tilanteessasi todennäköisesti kiehunut raivosta ja tullut tänne reuhaamaan, että "MITEN SE KEHTAAKIN NAITTAA MUA TOLLASELLE V***U STANA!!!" :D
Vierailija kirjoitti:
Itsellä aivan samanlainen kokemus. Siinä alkaa epäillä, että onko itsellä täysin vääristynyt kuva itsestään... Ajattelen nimittäin olevani melko heittäytyvä ja sosiaalinen niin sen puolesta jonkun todella vetäytyvän ihmisen parittaminen minulle tuntuu epäloogiselta. Toisaalta olen myös miettinyt, että jos tällainen "tylsä" tyyppi olisi jotenkin kaverieni mielestä varma ja vakaa vaihtoehto, joten parittavat mieluummin hänelle kuin jollekin hulttiolle pelurille.
Tyyppi on voinut sanoa, että haluaa sosiaalisen puolison, joka on erilainen kuin hän. Todella monella tuntuu olevan myös hyvin vääristynyt käsitys siitä, mitä sosiaalisuus on. Treffi-ilmoituksissahan kaikki ovat "sosiaalisia ja tulen kaikkien kanssa toimeen"-ihmisiä.
Vika taitaa olla ilmeisesti myös itsessäsi. Miksi et itse aloittanut jotain kivaa keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vika taitaa olla ilmeisesti myös itsessäsi. Miksi et itse aloittanut jotain kivaa keskustelua?
Mistäs sinä tiedät, mitä kaikkea olen jo kokeillut?
- ap
Et nostattanut friikin kullia, joten sitä ei kiinnostanut edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Et nostattanut friikin kullia, joten sitä ei kiinnostanut edes yrittää.
Ehkäpä nostinkin, mistäs tiedät. En kuitenkaan saanut häntä avautumaan enkä puhumaan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa paska kommentti :D
tuo on puoli, jota ei-introvertit eivät voi ymmärtää. Minäkin olen joidenkin kavereideni mielestä tylsä, koska ketä nyt kiinnostaisi mitään syvällisiä pohtia :D paljon mielenkiintoisempaa on puhua vaikka edellisistä bileistä ja suunnitella seuraavia XD
Nämä kaverit yleensä yrittävät parittaa minua miehille, jotka pelkäävät, ovat ujoja eivätkä uskalla tehdä itse aloitteita. Ihan vääränlaiset tyypit minulle. Kaikenkaikkiaan kenenkään ei pitäisi parittaa ketään kenellekään, ellei sitten oikeasti ole kysynyt toiselta millaisesta tyypistä tykkää, mitä saa olla, mitä ei jne.