Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri esitteli minut tosi tylsälle tyypille

Vierailija
24.06.2021 |

"Minusta olette jotenkin samanhenkisiä." Näin minulle sanottiin.

Todellisuus: Tyyppi ei puhu juuri mitään, ei kerro itsestään paljon mitään eikä kysykään oikein mitään. Kysyttäessä vastasi, että haluaisi joskus ehkä nähdä - sen verran sain hänestä irti. Vaikuttaa myös siltä, että alkoa kuluu reippaasti. Itse en juurikaan juo.

Samanhenkisiä my ass. Ilmeisesti kaverini ei tunne minua yhtään.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko loukkaantunut, ehkä vähän vihainenkin?

Vierailija
2/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vakavaa? Minäkin olin yksillä kaverin järjestämillä treffeillä ennen kuin tapasin toisen kaverin järjestämillä treffeillä nykyisen puolisoni. Ne ensimmäiset eri kaverin järjestämät treffit johtivat lyhyeen seksisuhteeseen mutta ei todellakaan sen vakavampaan. Ei se silti minusta ollut mitenkään huono asia.

Rohkeammin vaan tapaamaan uusia ihmisiä ja pyytämään kavereita järjestämään treffejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.

Vierailija
4/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä tuossa menetit? Hetken aikaasi. Sanot ettei kiinnosta ja siinä se. 

Vierailija
5/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi ilmiselvästi kokee, että olette samalla lailla tylsiä.

Vierailija
6/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo paritukset tuntuu järjestään olevan jonkinlaista v*ttuilua kavereilta, varmaan tiedostamattaan, ajattelevat että olette samaa tasoa ja sun pitää muka saada edes joku. Sinänsä jos joku on hiljainen niin eihän se välttämättä kerro kaikkea, ehkä hän on ujo mutta teillä olisi silti yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Mutta hän voi olla hiljaa myös koska ei pidä sinusta, ja tosiaan jos alkoakin menee niin ei oikein hyvä catch. Olisin vähän varuillani ko "kaverin" kanssa ehkä tästedes. Joskus voi olla vilpitöntäkin tuo paritus, ettei tunne sinua vaan yhtään, kai.

Vierailija
7/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö: aina kannattaa kieltäytyä kavereiden ja tuttujen naittamisyrityksistä ja sokkotreffiehdotuksista. Vastapuoli ei lähestulkoon ikinä ole fiksu ja oikeasti samanhenkinen. Yleensä pikemmin päinvastoin, eli esimerkiksi alko-ongelmainen, sosiaalisesti huomattavan kömpelö, huonokäytöksinen jne. Jostain syystä fiksuille sinkuille halutaan aina "esitellä" joku tämänkaltainen tyyppi. En ole vielä osannut päättää, onko kyse ajattelemattomuudesta vai kiusanteosta.

Vierailija
8/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko loukkaantunut, ehkä vähän vihainenkin?

Jotenkin irrationaalisella tavalla olen kyllä. Pitäisi kai unohtaa suhteet vähäksi aikaa ja keskittyä ihan muihin asioihin.

- ap

Vierailija
9/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta irrationaalista ole loukkaantua tuosta. Kyllähän tuo nyt saa ihmettelemään jos joku yrittää parittaa tuppisuu alkkiksen kanssa. 

Vierailija
10/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaverisi ilmiselvästi kokee, että olette samalla lailla tylsiä.

Tämä kieltämättä kävi mielessä. Olen melko introvertti, ja minua pidetään yleisesti tylsänä. Nautin kuitenkin hyvistä keskusteluista ja mielipiteiden vaihdosta.

- ap

Vierailija
11/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntö: aina kannattaa kieltäytyä kavereiden ja tuttujen naittamisyrityksistä ja sokkotreffiehdotuksista. Vastapuoli ei lähestulkoon ikinä ole fiksu ja oikeasti samanhenkinen. Yleensä pikemmin päinvastoin, eli esimerkiksi alko-ongelmainen, sosiaalisesti huomattavan kömpelö, huonokäytöksinen jne. Jostain syystä fiksuille sinkuille halutaan aina "esitellä" joku tämänkaltainen tyyppi. En ole vielä osannut päättää, onko kyse ajattelemattomuudesta vai kiusanteosta.

Sinulla on ihmeellisiä kavereita. Omat kaverini ihan varmasti uskoivat, että meidän nimenomaan kannattaa tavata (koskee sekä ensimmäistä että jälkimmäistä tapaamaani miestä, joista toinen on siis nykyisin puolisoni). Molemmat olivat korkeasti koulutettuja, hyvännäköisiä, ongelmattomia, paljon matkustelleita ja ulkomaillakin asuneita miehiä. Ensimmäisen kanssa ei vain ollut mitään muuta yhteistä kuin fyysinen puoli, toisen kohdalla osui sitten molemmin puolin nappiin.

Vierailija
12/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on itse niin kiihoittava ja haluttu että jättää tuhkat jälkeensä. miksi kaverisi edes esitteli sinulle ketään kun olet noin maailmanluokan kulkija. et varmasti löydä omantasoistasi tyyppiä mutta jatka itse etsintöjäsi. kyllä oli ikävä kaveri kun toi tuollaisen näytille, nyt vaadit vähintään 1000e korvauksia hukatusta ajasta ja toinen tonni pahoittuneesta mielestäsi.

Vierailija
13/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri yritti järjestää minusta kaveria toiselle kaverilleen. Tämä kaveri oli bilehile joka otti reippaasti alkoa. Ulkonäkö oli hänelle hyvin tärkeä asia, ja hän oli sitä tyyppiä, joka tulee vihaiseksi jos ei puhuta juuri hänestä. En halunnut tutustua sen paremmin, ja kaverini taisi siitä ottaa itseensä.

"Mikset halua olla hänen kaveri??" "No kun kaverisi on pinnallinen juoppo." No en sanonut noin, mutta oli tosi akward olo sen aikaa kun kaverini yritti saada tätä ystävyyssuhdetta tapahtumaan minun ja tämän toisen kanssa. Myöhemmin sitten hän lakkasi pitämästä yhteyttä tähän bilehileeseen.

Vierailija
14/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Ehkä kaverini ajatteli, että kaksi introverttia sopisi hyvin yhteen. Mutta kun introverteissakin on erilaisia ihmisiä...

- ap

Vierailija
15/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on niin mustasukkainen eläin, että ei se niitä parhaita varakorttejaan ja päiväunien kohteita kaverilleen parita.

Vierailija
16/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on itse niin kiihoittava ja haluttu että jättää tuhkat jälkeensä. miksi kaverisi edes esitteli sinulle ketään kun olet noin maailmanluokan kulkija. et varmasti löydä omantasoistasi tyyppiä mutta jatka itse etsintöjäsi. kyllä oli ikävä kaveri kun toi tuollaisen näytille, nyt vaadit vähintään 1000e korvauksia hukatusta ajasta ja toinen tonni pahoittuneesta mielestäsi.

En ole väittänyt olevani erityisen tasokas. Ikävää, jos aloitukseni loukkasi sinua. Jos luet kaikki viestini, huomaat, että olen itsekin ihmeissäni ajatuksistani ja reaktioistani.

- ap

Vierailija
17/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että mies vain jännitti ja meni puihin. Sitäkin sattuu. Kaikki eivät aina onnistu ensivaikutelman antamisessa, mutta se ei silti kerro ihmisestä koko totuutta.

Vierailija
18/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette tunteneet kaverisi kanssa? Entä kauan tämä kaveri on tuntenut kyseisen miehen? Tiedän erään, joka sääli kaverimiestään niin paljon, että se sokaisi sen verran, ettei nähnyt tämän "vikoja" (esim. kova alkoholin kulutus, kömpelyys sosiaalisissa taidoissa) ja ajatteli, että kyllä se mies ansaitsee tasapainoisen, nätin tyttöystävän. Voihan se olla, että kaverisi oli enemmän huolissaan miesystävästään, eikä sinusta ja ajatteli, että sinusta saisi hyvän, tasapainoisen kumppanin tälle säälittävälle reppanalle. Tajuamatta, että sinullakin on varmasti omat toiveesi kumppanin suhteen...

Vierailija
19/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin.

En ole ihan varma, mitä tarkoitat, mutta harrastan kyllä itsereflektiota koko ajan - tässäkin ketjussa.

- ap

Vierailija
20/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla että mies vain jännitti ja meni puihin. Sitäkin sattuu. Kaikki eivät aina onnistu ensivaikutelman antamisessa, mutta se ei silti kerro ihmisestä koko totuutta.

En suhtaudu mitenkään tuomitsevasti ujouteen tai hermostuneisuuteen. Keskustelua ei vain tunnu syntyvän edes viesteissä.

- ap