stub on robotti
Kommentit (17)
Kuunnelkaa Alexander Stubin haastatteluja
Stub on jenkkien robotti, älkää suomalaiset uskoko Stubia!
Siis aivan aikuisen oikeasti: eikö aikuinen ihminen voi muistaa sana indeksikorotus jos siitä on jauhettu pari päivää?
Älkää menkö Natoon. Stub on jenkkien robotti.
Miksi olette valinneet Stubin pääministeriksi? Hän ei ole Suomen puolella! Hän on jenkkien robotti. Hän tulee putoamaan korkealta. Stub ei ole meidän puolellamme, hän on vain itsensä puolella.
Stubb vaikuttaa pyrkyriltä, joka päässyt huipulle mielistelemällä muita. Valitsee ne kansan suosimat linjat ja korostaa niitä. Ei koskaan kunnon perusteluja vastauksilleen vaan kun esim. Halla aho sanoi virolaisten lapsilisien olevan turha meno, vastaa stubb "heidän maksamat verot on paljon enemmän kuin se lapsilisä", leveä hymy...thats it. Ajattelisi vähän pidemmälle niin tajuisi, että se virolaisten tekemä halpatyö aiheuttaa omille kansalaisille työttömyyttä, joka lisää työttömien korvauksia ja suomalaiset tekisivät ne virolaisten rakennustyöt ja samat verot. En ymmärrä en...tuntuu ettei oikeen osaa ajatella kovin pitkälle.
Alex on kuningas, Kuningas Rolexanter Stupido I
Stub on tyhmä poika joka lähti isojen poikien peliin. Älkää ihmiset enää uskoko Suomen politiikkaan. Kohta on sota.
Jollain tais jäädä levy päälle kirjoitusvirheistä päätellen.
Suomi on kuolonkurssilla. Nyt tarvitaan oikaisua.
Ap - kun vastaat itsellesi niin kannattaa opetella kirjoittamaan henkilön nimi oikein niin se ei ole niin ilmiselvää että olet itse vastannut itsellesi useita kertoja... ;-)
Olen vastannut itselleni, tunnustan, olen vain huolissani kotimaastani.
En halua joutua isojen poikien pelinappulaksi. Haluan Suomen jossa mies omistaa mäntymetsänsä, haluan Suomen jossa kasvoin. Haluan Suomen jossa minulla on oikeus kertoa mitä mieltä olen Putinistä, en Suomea jossa minun on pakko mielistellä jotakin herraa, olkoon se Obama tai Putin.
Lukekaa mahdollisimman moni tämä aloitus
Ei ole omia mielipiteitä
toistelee sivistyssanoja
älkää menkö lankaan