Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tarvitseeko ruotsinlaivalle muka lapsille passit?
Kommentit (5)
Passi tai henkilöllisyystodistus. Se henkilöllisyystodistus kannattaa olla muutenkin lapsella aina mukana sen vuoksi että onnettomuuden tapahtuessa saadaan vanhemmat helpommin kiinni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pohjoismaissa matkustettaessa ei passia tarvita.
Tallink Siljalla ainakin riitti lapsille kuvaton kelakortti. Vanhemmilla täytyy olla joku virallinen.
Ei tarvii.kuvaton kela kortti riittää. Tämä kerrotaan ainakin viikkarin sivuilla selvästi joten olisit löytänyt tiedon myös sieltä
Alue: Aihe vapaa
Ei tarvii, mistä tuollaista repäiset googlen aikaan`?