Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö tiskikone asentajan kanssa jutella jotain?

Vierailija
24.06.2021 |

En ole kovin sosiaalinen niin en tiedä. Istunko vain hiljaa paikallani kun hän asentaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai paras antaa tehdä työ rauhassa, minä juttelin koska yksinkertaisesti tahdon tietää yhtä ja toista, yleensä asiantuntijalta saa neuvoja.

Vierailija
22/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tyhmä, haarukka auki ja rasvapullo käteen. voit saada jos et ole ämpäriruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Onko asentaja mies vai nainen? Miehenä voit jutella koneen tekniikasta, vesiliitoksista jne.

Joo, tuosta saa varmaan asentaja päivän naurut kun joku rupeaa siinä pätemään. Varsinkin jos ei saa konetta edes itse asennettua.

Meidän taloyhtiössä on kiellettyä asentaa itse. Ellei nyt satu olemaan lvi-ammattilainen.

Vierailija
24/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin puhuu edes suomea

mita tussukin puhuu mänä pane heti puhuvaa tussua.

Vierailija
25/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko maksun suorittaa jotenkin muuten kuin rahalla?

Vierailija
26/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille tuu asentajaa sen takia etten itse kykenisi laittamaan kahta putkea kiinni ja töpseliä seinään. Osaan kyllä, ja tarkistan aina että on oikein asennettu.

Maksan sen laskun vain siksi, että saan lähetettyä isännöitsijälle paperin siitä että ammattilainen asentanut. Helpottaa paljon jos joskus tulee vesi/sähkövahinko.

Toki jos tuosta menee yhtään monimutkaisemmaksi niin ammattilaista jo tarvitaankin. Moni tulva, asuntopalo tai tappava sähköisku on pellepelottomien käsialaa.

Joo ja annan kyllä näille työrauhan ellei nyt asentaja rupea sosiaaliksi. JOskus ne oikein näyttävät että kato tää menee tänne ja sitten tää laitetaan näin...ja joskus sähkäri on pyytänyt apuunkin, vaikka johdon vedossa.

Vierailija
27/27 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, normaalit tervehdykset jne.

Ole siinä saatavilla, jos sattuu olemaan puhelias kaveri tai hänellä on jotain asiaa.