Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä ootte lapsiperheiden verovähennys päätöksestä?

Vierailija
19.06.2014 |

Ja muutenkin tuosta hallitusohjelmasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päätös

Vierailija
2/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin linkkiä?

Vierailija
4/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli juuri.

Vierailija
5/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono juttu, koska jos ei maksa veroja, ei saa vähennystä. Tuo ei siten koske esim. sossun asiakkaita lainkaan.

Vierailija
6/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono juttu, koska jos ei maksa veroja, ei saa vähennystä. Tuo ei siten koske esim. sossun asiakkaita lainkaan.

Vierailija
7/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä sellaista hallitusta, joka uskaltaisi vihdoin ottaa myös lapsiperheiltä. :( Siinä on hyysättävä erityisryhmä, jonka ei tarvitse koskaan osallistua säästötalkoisiin.

Vierailija
8/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun asiakkaat jo muutenkin saavat liikaa kaikkea. Olisi hyvä jos tuo nyt koskisi vain meitä kunnon kansalaisia! Meitä jotka käymme töissä ja maksamme veroja!

Vierailija
9/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:57"]

Ei taida löytyä sellaista hallitusta, joka uskaltaisi vihdoin ottaa myös lapsiperheiltä. :( Siinä on hyysättävä erityisryhmä, jonka ei tarvitse koskaan osallistua säästötalkoisiin.

[/quote]

Kuntien tiukka taloustilanne koskee nimenomaan lapsiperheitä: kiristyksiä tehdään päivähoitoon, koululaitokseen, terveydenhuoltoon. Kouluja ei korjata, uusia päiväkoteja ei rakenneta. Verot kiristyy, ruoka kallistuu. Mm. Lahti korottaa kiinteistöveroja kaikilta, miten tämä ei sinusta liity lapsiperheisiin? 

Kotihoidontuki periaatteessa vähenee, lapsilisää leikataan... 

Missä kuplassa sinä elät? 

Vierailija
10/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:55"]Huono juttu, koska jos ei maksa veroja, ei saa vähennystä. Tuo ei siten koske esim. sossun asiakkaita lainkaan.

[/quote]

Eikös tuo ole sitten hyvä juttu? Kannustetaan töihin. ...olen muuten siellä sossun kassalla ollut. Tässä kuussa loppui, koska mies sai töitä.

Vierailija
11/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain jo tarkempaa tietoa miten tuo lapsiperheiden ja pienituloisten cerokevennys tehdään? Voisko tämä jopa tarkoittaa sitä, ettei niistä jo muutenkin pienistä kelan tuista tarvis aina maksaa väh 20% veroja??? Oi että mie tuuletan täälä jos tuo prosentti pienenisi edes hieman! :P

Vierailija
12/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:55"]Huono juttu, koska jos ei maksa veroja, ei saa vähennystä. Tuo ei siten koske esim. sossun asiakkaita lainkaan.

[/quote]

Eikös tuo ole sitten hyvä juttu? Kannustetaan töihin. ...olen muuten siellä sossun kassalla ollut. Tässä kuussa loppui, koska mies sai töitä.

[/quote]

Hieno juttu, Onneksi olkoon miehen työpaikan johdosta :) Siitä se talous lähtee vankistumaan.

Vierailija
13/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän maksaa veroja, sitä isommat vähennykset saa eli ihan OK. Tietty tuosta ei ole mitään iloa, jos ei maksa veroja kuin muutaman satasen vuodessa.

Vierailija
14/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tuensaajat näyttää olevan vielä idiootteja kun maksavat aina 20% veroja :) mä maksoin 4% aikoinaan kotihoidontuesta.

Vierailija
15/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki 15 millä siinä onnistuit vai oliko sulla palkkatuloja joiden vuoksi pienempi prosentti? Normi verokortin kun kelaan laittaa, perivät kuitenkin aina vähintään 20% ja ainut millä mie olen sitä alemmas saanut, on samanaikaiset palkkatulot jotka tasanneet verotusta alemmas..

Vierailija
16/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske muutosverokortti netissä.

Vierailija
17/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:24"]

Kerro toki 15 millä siinä onnistuit vai oliko sulla palkkatuloja joiden vuoksi pienempi prosentti? Normi verokortin kun kelaan laittaa, perivät kuitenkin aina vähintään 20% ja ainut millä mie olen sitä alemmas saanut, on samanaikaiset palkkatulot jotka tasanneet verotusta alemmas..

[/quote]

Kokeile jotain, mun kaveri on tehnyt 9 prossalla niin kauan...

Vierailija
18/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ottaa sen 20% jos et toimita sinne uutta prosenttia, jonka voi laskea verovirastossa. Mulla ei oo koskaan ollu noin korkea.

Vierailija
19/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut silloin palkkatyössä. Asuntolainaa toki oli.

Vierailija
20/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksan tuon 20% kotihoidontuesta, mutta sehän tulee veronpalautuksena joten sou?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän