Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB Messenger, varokaa

Vierailija
19.06.2014 |

Jos laitatte kaverille kuvia Messengerillä iPhonella tai iPadillä, niitä jaettuja kuvis/Shared photos ei saa poistettua millään. Ei millään tavoin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on mitä lähettää, niitä ei saa pois, kumpikaan, vaikka poistaa keskustelun ja aloittaa uudestaan.

Vierailija
2/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla ihmisille noin tyly. Poistuisikohan kuva jos hän poistaisi käyttäjänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä ko. ohjelmaa joten en tiedä miten poistaa kuvat mutta kysykää neuvoa FB:lta?

Vierailija
4/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko fb tietää henkilön kuvasta jotain esim. millainen se on? itsellänikin on sama ongelma mutta lähetin kuvia vain omasta matkastani Kreikkaan

Vierailija
5/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeks mitä. Ei whatsapissakaan saa poistettua. Hä.

Vierailija
6/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä whatsapissa kuvat ja videot ja äänitallenteet saa poistettua.

Vierailija
7/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa estää se henkilö jolle laitoitte kuvan, jonka haluatte pysyvän salassa. Hänen ei pitäisi kaiketi enää nähdä sitä.

Vierailija
8/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta jos kerran lähettää kuvan niin miksi yllättäen haluaisi estää toista näkemästä sitä?

Vierailija
9/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on siis lähetetty Facebook Messenger sovelluksella ja jos estän kyseisen henkilön kenellä kuva on, niin poistuisiko se häneltä? tai eikö hän enää näkisi sitä kuvaa ?
help

Vierailija
10/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte että messengerillä on oikeus esim. Kuunnella mikrofonin kautta elämääsi milloin vain ilmoittamatta? Katsoa kameran kautta jne. Ootteko lukeneet käyttöehtoja?

Mä käytän puhelimessa fb-sovellusta, ja messengerin tilalla mulla on näytöllä suora linkki nettiin. Toimii siis ku messenger, ilman noita mielenkiintoisia käyttöehtolisiä..

Vierailija
11/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:58"]

Kai tiedätte että messengerillä on oikeus esim. Kuunnella mikrofonin kautta elämääsi milloin vain ilmoittamatta? Katsoa kameran kautta jne. Ootteko lukeneet käyttöehtoja? Mä käytän puhelimessa fb-sovellusta, ja messengerin tilalla mulla on näytöllä suora linkki nettiin. Toimii siis ku messenger, ilman noita mielenkiintoisia käyttöehtolisiä..

[/quote]

TIRSK! no ei todellakaan ole!! XD

Vierailija
12/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

estin kokeillakseni yhden kaverini ja itse näen kaverini kanssa jaetut kuvat, mutta en ole varma näkeekö kaveri itse ?

Vierailija
13/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.itviikko.fi/?page=showSingleNews&newsID=201411955&c=mobile&rss=mob

Facebook-käyttäjien kampeaminen Facebook Messengerin käyttäjiksi etenee. Yhtiö ilmoitti keväällä, että se eriyttää pikaviestimen pääsovelluksesta iPhone- ja Android-puhelimissa.

Käyttäjiä on hiljalleen käyttäjäryhmittäin pakotettu siirtymään Messengerin pariin. Tämä tapahtuu ilmoittamalla mobiilisovelluksessa käyttäjällä olevan uusi viesti, mutta viestiä ei näytetä. Sen sijaan sen lukemiseksi on ladattava erillinen sovellus.

Facebook Messenger -sovellus varaa Androidissa itselleen huomattavan laajat käyttöoikeudet. Se haluaa muun muassa oikeuden puhelimen, tekstiviestien, kameran ja mikrofonin käyttöön. Lisäksi se tahtoo muun muassa tarkastella laitteen wlan-yhteyttä ja laitteen puhelutietoja.

Facebook selittää sivuillaan, miksi sovellus ottaa käyttöoikeuksia. Selitykset eivät kuitenkaan kata kaikkea, esimerkiksi puhelimen kalenterin lukemista, wlan-yhteyden tietojen tarkkailua tai laitteen tunnuksen tutkimista.

Vierailija
14/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kyllä että itseltäni ne kuvat katoavat eikä toiselta.

Vierailija
15/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen levittäisi toisen kuvan millaiset seuraukset siitä olisi hänelle (kuvan levittäjälle)

Vierailija
16/25 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä ohjelmalla se kuva on toiselle jaettu, se on ja pysyy. Vastaanottajahan on saattanut tallentaa sen omalle tietokoneelleen. Ajatelkaa ennen lähettämistä. Ei tämmöistä pitäis enää joutua opettamaan kenellään, jolla on oma kännykkä/tietokone.

Vierailija
17/25 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sen huomasi ällömies joka lähetti mulle kuvan kullistaan.

Vierailija
18/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:02"]Jos laitatte kaverille kuvia Messengerillä iPhonella tai iPadillä, niitä jaettuja kuvis/Shared photos ei saa poistettua millään. Ei millään tavoin.
[/quote] Mitä voisin tehdä asialle, lähetin eksälleni kuvan minusta alastomana messengerillä ja hän ei voi poistaa sitä kuvaa. Toimisiko meidän jaettujen kuvien häviäminen jos poistaisin hänet kavereista, sillä pelkään joka päivä itkeäkseni että kuva minusta leviää joka puolelle nettiä. tv. 13 vuotias tyttö

Vierailija
19/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:02"]Jos laitatte kaverille kuvia Messengerillä iPhonella tai iPadillä, niitä jaettuja kuvis/Shared photos ei saa poistettua millään. Ei millään tavoin.
[/quote] Mitä voisin tehdä asialle, lähetin eksälleni kuvan minusta alastomana messengerillä ja hän ei voi poistaa sitä kuvaa. Toimisiko meidän jaettujen kuvien häviäminen jos poistaisin hänet kavereista, sillä pelkään joka päivä itkeäkseni että kuva minusta leviää joka puolelle nettiä. tv. 13 vuotias tyttö
[/quote]

Sairas aikuinen akka

Vierailija
20/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa sen messengerin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän