Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen keksimä juhannusohjelma…

Vierailija
23.06.2021 |

Suomenlinnaan piknikille. Voi hyvää päivää nyt taas. Pitää roudaa jotain sakelin kasseja ympäri stadia vaan jotta pääsee syömään jotain voileipiä Suomenlinnaan nurtsille punkkien syötäväksi ja hanhenpaskan sekaan. Jep jep.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin miestäsi, toivottavasti löytää kivemman naisen joka ei vietä iltojaan provoillen vauvapalstalla

Piknikkejä Suomenlinnassa harrastaa vain pussikaljateinit, ei aikuiset.

Ja en, en aio lähteä. Pysyttelen täällä omalla pihalla missä ei ole hanhenpaskaa ainakaan ja siisti vessakin lähellä eikä mikään haiseva baja-maja.

Ap

Pysy hamaan tappiin.

Vierailija
22/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse rantakallioille kun olen liikuntarajoitteinen ja mies tietää sen. En myöskään erityisemmin pidä koko Suomenlinnasta, ankea ja tylsä paikka.

Ehdottaa aina jotain sellsista ohjelmaa johon en pysty vammani takia. Tekee sen tahallaan ja sit suuttuu kun minä en halua tehdä mitään.

Ap

Tämä valitettavasti paljasti juhannusprovoksi. Vasta keskiviikko ja näitä on jo ollut ihan  liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää mee ollenkaan noihin miesten piknikjuttuihin. Se tarkoittaa vain sitä että mies keksii että nyt retkelle ja nyt piknikille mut mitään käytännön järjestelyjä tai hankintoja mies ei tee. Nainen eli minä joudun hoitamaan ja valmistamaan kaiken alusta loppuun. Jos mies jotain hoitaa niin ehkä kaljat itselleen. Sitten kehuu että eikös ollu kiva kun tehtiin näin. V....u tehtiin!!!??? MINÄ tein, MINÄ valmistin. Tungen HK:n sinisen väkevällä sinapilla sen persreikään kun seuraavan kerran yrittää puhuakkaan piknikistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi