Miehen keksimä juhannusohjelma…
Suomenlinnaan piknikille. Voi hyvää päivää nyt taas. Pitää roudaa jotain sakelin kasseja ympäri stadia vaan jotta pääsee syömään jotain voileipiä Suomenlinnaan nurtsille punkkien syötäväksi ja hanhenpaskan sekaan. Jep jep.
Kommentit (23)
Säälin miestäsi, toivottavasti löytää kivemman naisen joka ei vietä iltojaan provoillen vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Säälin miestäsi, toivottavasti löytää kivemman naisen joka ei vietä iltojaan provoillen vauvapalstalla
Piknikkejä Suomenlinnassa harrastaa vain pussikaljateinit, ei aikuiset.
Ja en, en aio lähteä. Pysyttelen täällä omalla pihalla missä ei ole hanhenpaskaa ainakaan ja siisti vessakin lähellä eikä mikään haiseva baja-maja.
Ap
Toivottavasti miehesi löytää positiivisemman daamin juhannusheilaksi. Vaimo vaihtoon.
Kuulostaa kivalta. Suomenlinna on hieno paikka.
Piknik meren rannalla on monen mielestä mukavaa. Ilahtuisin itse tuollaisesta suunnitelmasta. Mutta sinä selvästi toivoisit jotain muuta.
Suomenlinnasta löytyy kyllä ihan kivoja piknikkipaikkoja, jossa on tuolit ja pöydät eikä tarvi maassa istua. Tai raunioiden kivillä. Lähtisin varmasti, jos ehdotettais!
Älä suostu. Sanot että haluat päättää omasta juhannuksenvietosta tasa-arvoisesti, hän ei voi päättää puolestasi asioita etukäteen. Asioista muutenkin neuvotellaan yleensä tai sitten mies tekee oman retken sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kuljetti ukkosi talutushihnassa?
Nää jotka valitaa miehestään tai poikaystävistään.Ovat juuri niitä jotka eivät uskalla erota ja selän takana puukotaa puolisoa,kundi kaveria. Mutta niilä on paksut lompakot ja jos eroais,millä sit eläisi? Parempi siis naisten olla tossun alla,kuin taivasalla!Puhuisivat miehille,mitä mieltä heidän ideoista on.Täällä tuskin heidän mieht lukee aihe?
Vierailija kirjoitti:
Suomenlinnasta löytyy kyllä ihan kivoja piknikkipaikkoja, jossa on tuolit ja pöydät eikä tarvi maassa istua. Tai raunioiden kivillä. Lähtisin varmasti, jos ehdotettais!
Ihan varmana saa juhannuksena kaksin joku pöydän, tuolit ja grillipaikan.
Toki jos haluaa istuskella 500:n humalaisen teinin huutaessa ympärillä.
En pääse rantakallioille kun olen liikuntarajoitteinen ja mies tietää sen. En myöskään erityisemmin pidä koko Suomenlinnasta, ankea ja tylsä paikka.
Ehdottaa aina jotain sellsista ohjelmaa johon en pysty vammani takia. Tekee sen tahallaan ja sit suuttuu kun minä en halua tehdä mitään.
Ap
Sulla mitään miestä ole. Valivali.
Ehdota retkeä Lonnaan. Siellä voitte syödä ravintolassa ja käydä (aattona yhteis)saunassa.
Vierailija kirjoitti:
En pääse rantakallioille kun olen liikuntarajoitteinen ja mies tietää sen. En myöskään erityisemmin pidä koko Suomenlinnasta, ankea ja tylsä paikka.
Ehdottaa aina jotain sellsista ohjelmaa johon en pysty vammani takia. Tekee sen tahallaan ja sit suuttuu kun minä en halua tehdä mitään.
Ap
Miksi et sitten itse ehdota jotakin mikä sulle sopis? Turha valittaa jos ei sulla ei ole muuta vaihtoehtoa itselläsi.
Suomenlinna on ap:n mielestä ankea ja tylsä paikka, ihme ettei tykkää itsensä kaltaisesta paikasta. :D
Jätä se sika! Hae Delistä ihanat raikkaat voileivät sekä pari pulloa skumppaa ja painu tyttöjen kanssa biitsille!
Älä mene. Problem solved.