Naisystävä haluaisi tulla mökilleni juhannukseksi, mutta ex-vaimo ja lapset
kumppaneineen on tulossa. En kehtaa sanoa naisystävälle tästä tilanteesta.
Kommentit (76)
Mua ihmetyttää toi että joku on sitä mieltä, että avioeron jälkeen expuolisot muodostaisivat edelleen keskenään perheen.
Ei se ole niin. On lapsia tai ei, expuolisot eivät ole enää keskenään perhe. Korkeintaan rikottu perhe.
No ap, onko mitään ajatuksia heränny?
Vierailija kirjoitti:
Siis vietät juhannusta ydinperheenä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Sanopa vaikka ex-vaimolle että aiot ottaa uuden kumppanin mukaan. Katsotaan kumpi naisista lähtee kävelemään.
Haluaisin kanssa tietää kumpi vaimoista lähtee käpälän mäkeen kun näkevät toisensa juhannusseppeleissään mökillä?
Hieman karheutta saattaa olla ilmassa,jos eivät oikeasti toistensa bestiksiä ole.
Ex-vaimon virallinen käyttöoikeus paperilla,vaikuttaa järjettömältä osituksessa. Hyvin pelannut ex valta-aseman itselleen. Eihän uudella ole mitään sanottavaa,ellei ap nyt pysty valitsemaan häntä ja puolustamaan "vierasta". Naisparka!
Aika epeli ap on. Eikä pelimiehenä uskalla sanoa (ex)vaimolleen vastaan.
Tästä naisystävästä tulisi hyvin äkkiä exä tuon miehen kanssa
Popparit esiin kun naiset kohtaavat. Tuu ap sitten kertomaan, miten juhannus sujui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että uuden puolison mukana tulee uudet perinteet? Ne vanhat loppuu siihen. Ette ole ollut perhe enää hetkeen. Minunkin ex on uuden puolisonsa ja meidän lasten kanssa juhannuksen vietossa. Siellä en ole minä.
Kamalan rajoitettu tapa elää! En minä vaida perinteitä puolison myötä, pidän omista hyvistä tavoista kiinni. Kaiken lisäksi olen exän ja lasten kanssa elämäni loppuun asti perhe, vaikka emme enää ole parisuhteessa exän kanssa. Ei isyys tai äitiys tai lapsena oleminen katoa mihinkään eron myötä.
No eipä houkuttaisi ottaa miestä, joka pitää itseään exän kanssa vielä perheenä. Ei ihme, ettet kehtaa kertoa naisystävälle, osaat sentään hävetä.
Sinulla on kamalan rajoittunut käsitys perheestä. Naisystävän kanssa voi olla parisuhteessa, vaikka edelleen exän kanssa olisi perhe. Se taas ei edellytä sek'iä exän kanssa, asialliset välit riittää hyvin.
Meillä on mökillä 5 eri asuinrakennusta, ei ole pakko edes exää nähdä, jos ei halua. Lapsilla kuitenkin on koko perhe samaan aikaan paikalla.
No miksi sitten ei uusi naisystäväsi voi tulla sinne? Vai pelkäätkö, että VAIMO suuttuu?
Asetan panokseni tälle oletukselle;D
Jos ilmoitat nykyiselle puolisolle ettei ole mökille tulemista,niin ensi juhannuksena ei ole enää tätä ongelmaa. Ainakaan nykyisen rakkaasi kanssa.
Tää on kyllä varmaan tän juhannuksen paras. 😂
Vierailija kirjoitti:
Näin muuten kaupassa päivällä uhkean naisen kesämekossaan. Oli vaalea mekko ja alla mustat pikkuhousut. Kaupan kassajonossa seisoi edelläni ja tunsin olevani mies. Olisi siinä sitten vaimolle autossa vaikea peitellä, kun heppi toljottaa täydessä 30 senttisessä mitassa ja teltta on pystyssä. Mitäs teet?
Tarkemmin ajatellen, ehkä tämä sopii ketjun aiheeseen kuitenkin ihan hyvin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla olla rehellinen? Noh, uusi kumppani lähtee tuosta vauhdilla kun saa osankaan selville.
Tapana ja perinne. Voi hellanlettas.
No voi olla tapana ja perinne, mutta kyllä nyxän on tiedettävä aikaisessa vaiheessa että "vietän sitten muuten juhannukset exän kanssa".
Eikö se Dannylläkin ole tuollainen jouluperinne ainakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla olla rehellinen? Noh, uusi kumppani lähtee tuosta vauhdilla kun saa osankaan selville.
Tapana ja perinne. Voi hellanlettas.No voi olla tapana ja perinne, mutta kyllä nyxän on tiedettävä aikaisessa vaiheessa että "vietän sitten muuten juhannukset exän kanssa".
Eikö se Dannylläkin ole tuollainen jouluperinne ainakin?
Voi näitä tapoja ja perinteitä tosiaan. Nyksän olis hyvä tietää myös, että ap kokee olevansa edelleen perhe kesän kanssa. Ap varmaan rohkeasti kertoo tämän, koska muutenhan se nyksä on ap:n makuun aivan liian rajoittunut. Vai onko sittenkään?
Ajatteleeko se vaimokin, eikun siis ex-vaimo (aina nää menee sekasin...) olevansa ap:n kanssa perhe ja siksi tulee sinne mökille? Ja miksi hänen uuden puolison on sopivaa tulla ap:n mökille mutta ap:n uuden kumppanin ei?
Vastaus tähän taitaa olla selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että uuden puolison mukana tulee uudet perinteet? Ne vanhat loppuu siihen. Ette ole ollut perhe enää hetkeen. Minunkin ex on uuden puolisonsa ja meidän lasten kanssa juhannuksen vietossa. Siellä en ole minä.
Kamalan rajoitettu tapa elää! En minä vaida perinteitä puolison myötä, pidän omista hyvistä tavoista kiinni. Kaiken lisäksi olen exän ja lasten kanssa elämäni loppuun asti perhe, vaikka emme enää ole parisuhteessa exän kanssa. Ei isyys tai äitiys tai lapsena oleminen katoa mihinkään eron myötä.
No jokainen tietysti tyylillään. Minusta olisi outoa, jos mieheni pitäisi ex-puolisoaan ja heidän yhteistä lastaan edelleen perheenään, kun minä olen vaimo ja meillä yhteinenkin lapsi. Kyllä meillä on ihan oma perheyksikkömme, johon ei kuulu mieheni ex-puoliso ja olen ihan varma, ettei hänkään ajattele olevansa mieheni kanssa edelleen perhe. Aikuisia kuitenkin kun ollaan ja ihan jo lastenkin vuoksi tulemme juttuun, niin ei minua sinällään haittaisi vaikka hän joskus kävisikin meidän mökillä, jonka muuten minä omistan.
Toivottavasti ap tulee kertomaan miten juhannus etenee.
Mistä vetoa, jos ap:n ex vaimo kieltää uuden naisystävän saapumisen paikalle, niin ap täyttää toiveen mukisematta. Sitten se käy salaa iltaisin halkopinon takana, jotta ex ei kuulisi, soittamassa pikaisen puhelun naisystävälleen. :D
Perustelee kaiken itselleen sillä, kuinka lapset tykkäävät, että molemmat vanhemmat ovat samaan aikaan paikalla ja näin saavat koko perheenä viettää yhteistä aikaa.
Eikö ole pokkaa myöntää edes täällä nimettömänä, että oot totaalisen kiinni ex vaimossa? Eikö yksi kakku riitä?