Naisystävä haluaisi tulla mökilleni juhannukseksi, mutta ex-vaimo ja lapset
kumppaneineen on tulossa. En kehtaa sanoa naisystävälle tästä tilanteesta.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että uuden puolison mukana tulee uudet perinteet? Ne vanhat loppuu siihen. Ette ole ollut perhe enää hetkeen. Minunkin ex on uuden puolisonsa ja meidän lasten kanssa juhannuksen vietossa. Siellä en ole minä.
Kamalan rajoitettu tapa elää! En minä vaida perinteitä puolison myötä, pidän omista hyvistä tavoista kiinni. Kaiken lisäksi olen exän ja lasten kanssa elämäni loppuun asti perhe, vaikka emme enää ole parisuhteessa exän kanssa. Ei isyys tai äitiys tai lapsena oleminen katoa mihinkään eron myötä.
Aha. No mitenkäs luulet uuden naisystävän nuo perinteesi ottavan? Ei taida olla kauaa naisystäväsi, meinaatko jättää sen ulkopuoliseksi joka joulu ja juhannus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että uuden puolison mukana tulee uudet perinteet? Ne vanhat loppuu siihen. Ette ole ollut perhe enää hetkeen. Minunkin ex on uuden puolisonsa ja meidän lasten kanssa juhannuksen vietossa. Siellä en ole minä.
Kamalan rajoitettu tapa elää! En minä vaida perinteitä puolison myötä, pidän omista hyvistä tavoista kiinni. Kaiken lisäksi olen exän ja lasten kanssa elämäni loppuun asti perhe, vaikka emme enää ole parisuhteessa exän kanssa. Ei isyys tai äitiys tai lapsena oleminen katoa mihinkään eron myötä.
Ei katoa, mutta exän kanssa ei lomailla, ei siellä ole minunkaan jälkeen tullut ex vaimo. Silläkin on lapsi exäni kanssa. Kuinka monta ex vaimoa oikein pitää olla näissä haaremeissa läsnä juhlatilanteissa?
Vaikutat exän vedättämältä ja nyt et uskalla puolustaa uutta rakastasi hänen edessään?
Mitä hittoa ex-vaimo tekee mökillä?
Uuden perheen pitää päästä kytkeytymään ja tutustumaan toisiinsa: sinä +uusi puolisosi+lapsesi kumppaneineen.
Sairas ajatuskin, että uusi ja vanha vaimo häärisivät ja saunoisivat yhdessä mökillä.
Nyt rohkeasti ilmoitat exälle, että hänkin jatkaa kohti uutta elämänvaihetta. Olette eronneet.
Tsemppiä! Toivottavasti uusi naisesi on ymmärtäväinen...
Tuo on sitä nykyajan moniavioisuutta. Avioero ei käytännössä merkkaa mitään silloin kun parilla on yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katoa, mutta exän kanssa ei lomailla, ei siellä ole minunkaan jälkeen tullut ex vaimo. Silläkin on lapsi exäni kanssa. Kuinka monta ex vaimoa oikein pitää olla näissä haaremeissa läsnä juhlatilanteissa?
Miksi joku haluaa miehen, jolla on haaremi ex-vaimoja? Kertoo miehestä ja miehen sitoutumiskyvystä paljon. Aina joku stupido lankeaa, siksi näillä onnistaa.
Miksi sulla, ap, on naisystävä, jos olet yhä exän kanssa kimpassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä houkuttaisi ottaa miestä, joka pitää itseään exän kanssa vielä perheenä. Ei ihme, ettet kehtaa kertoa naisystävälle, osaat sentään hävetä.
Jos en voisi viettää juhannusta miesystäväni kanssa, niin silloin hän olisi heti entinen miesystävä.
Sekavaa touhua. Toki lapsesi tulevat, mutta että ex vaimo tulee ja nykyinen kumppani jätetään pois....
Onko nykyistä esitelty lapsille? Missä vaiheessa suhde on? Vai onko edes vakava? Ehkä ap:n pitäisi vain jatkaa sen exän kanssa.
Kukaan uusi kumppani nyt ei tuota kattele, se on varmaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos välität naisestasi enemmän kuin exästäsi, jäät naisesi luo juhannukseksi ja annat exän olla siellä mökillä.
Eikö niin että sun on PAKKO siitä ja tästä ja tuosta syystä mennä sinne mökille? Ja ajattelet, että naisystäväsi ei saa koskaan tietää, kun et kerro?
Nyt viimeistään on tähdennettävä itselleen kumpi naisista on tärkeämpi. Exä vai nyxä?
Ja täytyy sanoa, että on exällä aika paljon liikaa valtaa, kun voi mökin omistajan kumota. Exältä käyttöoikeus pois! Keksiköön uudelle perheelleen jonkun toisen kesäpaikan. Älä ap ole nössö. Olet selkeästi exäsi tossun alla. Toki taidat viihtyä siellä ja haluatkin mielummin sivuuttaa nykyisen naisesi, koska exä yhä (liian) tärkeässä asemassa elämässäsi?
Ei kannata itseään riistää taikka sekaantua muidenkaan uus(p)erhehelvetteihin. Ap tyri ja junansa meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Perheen kanssa on ollut tapana viettää juhannukset, vaikka erottiin. Vaimolla on mökkiin käyttöoikeus.
Vaimolla. Niinpä niin. EX-puolisostasi käyttämäsi ilmaus kertoo kaiken, ja toivottavasti uusi naisystäväsi tajuaa juosta äkkiä karkuun tuosta kuviosta
Tapailin aikoinaan yhtä miestä, jolla on 3 sisarusta.
Vanhemmat olivat eronneet ja äiti kuoli suht nuorena, mökki meni lapsille perinnöksi.
Sisarukset päättivät viettävät aina juhannuksen yhdessä. Vanhin sisarusparvesta lunasti mökin ja hän viettää siellä aikaa perheineen, mutta juhannuksena muut lähtevät pois ja sisarukset tulevat.
Aika ihana perinne !
Vierailija kirjoitti:
Sekavaa touhua. Toki lapsesi tulevat, mutta että ex vaimo tulee ja nykyinen kumppani jätetään pois....
Onko nykyistä esitelty lapsille? Missä vaiheessa suhde on? Vai onko edes vakava? Ehkä ap:n pitäisi vain jatkaa sen exän kanssa.
Kukaan uusi kumppani nyt ei tuota kattele, se on varmaa.
Miten niin toki lapset tulevat? Ehkä eivät tulekaan kun kuulevat 17. naisystävästä tänä vuonna. Hassua miten täällä aina aliarvioidaan aikuisia lapsia ja kuvitellaan että he ovat edelleen vanhempiensa pompotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa miehen, jolla on haaremi ex-vaimoja? Kertoo miehestä ja miehen sitoutumiskyvystä paljon. Aina joku stupido lankeaa, siksi näillä onnistaa.
Tämä on hänen kolmas suhteensa koko elämänsä aikana. Pääsikö sulta nyt vähän laukalle..
Vierailija kirjoitti:
Tapailin aikoinaan yhtä miestä, jolla on 3 sisarusta.
Vanhemmat olivat eronneet ja äiti kuoli suht nuorena, mökki meni lapsille perinnöksi.Sisarukset päättivät viettävät aina juhannuksen yhdessä. Vanhin sisarusparvesta lunasti mökin ja hän viettää siellä aikaa perheineen, mutta juhannuksena muut lähtevät pois ja sisarukset tulevat.
Aika ihana perinne !
No hiukan eri tilanne, jos sisarukset yhdessä omistavat. Mutta se, että exällä on käyttöoikeus, onko hullumpaa kuultu.
Lapsille tekee hyvää uida, mutta jostain syystä ex-vaimokin eksynyt mökille. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä houkuttaisi ottaa miestä, joka pitää itseään exän kanssa vielä perheenä. Ei ihme, ettet kehtaa kertoa naisystävälle, osaat sentään hävetä.
Sinulla on kamalan rajoittunut käsitys perheestä. Naisystävän kanssa voi olla parisuhteessa, vaikka edelleen exän kanssa olisi perhe. Se taas ei edellytä sek'iä exän kanssa, asialliset välit riittää hyvin.
Meillä on mökillä 5 eri asuinrakennusta, ei ole pakko edes exää nähdä, jos ei halua. Lapsilla kuitenkin on koko perhe samaan aikaan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hänen kolmas suhteensa koko elämänsä aikana. Pääsikö sulta nyt vähän laukalle..
Ei päässyt. Valitettavasti olen joutunut seuraamaan isäni edesottamuksia naisten kanssa eron jälkeen. Sika pellossa, eikä ole ainoa. Matit, tonit ja tauskit, näitä piisaa.
Aika nössö olet. Ilmankos exä jätti sinut.