Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjuus, 3 vapaapäivää edessä perheen kesken

Vierailija
19.06.2014 |

Lasten kanssa keskenään olisi ihan jees, villiä menoa mutta sentäs iloinen tunnelma. Mutta mies jotenkin pilaa koko tunnelma, murisee ja mörisee, piereskelee ja huokailee, makoilee sohvalla. Ei juo tai mitään sellaista, mutta on vaan vetämätön ja ankea tyyppinä. Sitten lapset riehuu ja mies ärähtelee, jos jotain tekemistä niin kaikki mun kekstittävä...miten taas kestää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Onko sinun ja lasten pakko olla miehen seurassa. Sanoisin suoraan, että me mennään esim. puistoon, kun olet ankeaa seuraa. Tuskin se mies osaa ajatuksia lukea.

Vierailija
2/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sivuuttaa mies, ole, kuin  häntä ei olisikaan. Keksi jotain varmasti kivaa tekemistä tenavien kanssa, mutta älä pyydä miestä mukaan. Anna hänen itsensä tehdä aloite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies kotiin mököttämään ja teette lasten kanssa ihan omat juhannussuunnitelmat. Voihan sitä miestä kysyä mukaan mutta tuskin se lähtee kun tollanen mörökölli on.

Vierailija
4/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella tyytyväinen, kun minä menen ja teen: huolehdin lapset, vien puistoon, hoidan ja rajoitan ja keksin puuhat. Hän saa vaan makoilla, katsella telkkaria, juoda kahvia. Minua suututtaa, kun pääsee helpolla ja minä olen sitten se vastuunkantaja. Olisi minustakin kiva olla itsekäs, mutta jonkun on ajateltava lapsiakin. ap

Vierailija
5/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta parisuhteelta, jos pari vapaapäivää jo noin ahdistavia. Tiedät AP varmaan, ettei tuo ole ihan normaalia? Voisiko asialle tehdä jotain? Ainakin pitäisi!

Vierailija
6/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten teko on suomessa vapaaehtoista...

Vierailija
7/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet helmen löytänyt. Mitä tuollaisella miehellä tekee? Tuskin on muinakaan päivinä yhtään sen seurallisempi, kuin nyt juhannuksena. Eikö miestä valitessa ole ideana löytää itselleen kumppani, jonka kanssa jakaa loppuelämän ilot ja surut? Vai hankitko miehen vain lapsentekokoneeksi ja rahan tuojaksi? 

Ja jos mies oli alussa ihana, seurallinen, mukava ja varsinainen sieluntoveri, mutta ajan ja lasten myötä muuttui, niin on oma valintasi mitä muutoksia hyväksyt ja jaksat katsella. Jos minun mieheni muuttuisi tuollaiseksi, niin en kyllä näkisi parisuhteessa enää mitään syytä jatkamiseen. Eipä tuo kuulosta kovin kaksiselta isältäkään.

Vierailija
8/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitteko lapsia hoitoon joksikin aikaan? Jos kahdenkeskinen aika muuttaisi tilannetta?

Vierailija
9/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans tuollainen saamaton. Yksi syy miksen tee lapsia. Voin vain kuvitella, kuinka ärsyttävää tuollainen on.

Vierailija
10/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kurkkaisit peiliin... sieltä löytyy syyllinen kurjuuteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme