Mitä jälkkäriä grilliruokien jälkeen?
Mitä te syötte yleensä jälkkäriksi? Grilliruuat ovat kuitenkin välillä suht raskaitakin, mutta kun on vieraita, niin olis ihan kiva tarjota jälkiruokakin.
Kommentit (28)
Britakakun teen, tuoreita mansikoita sisälle. On mielestäni vaan niiiin hyvää. Toinen melkei yhtä hyvä on pavlova.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 09:06"]
Suklaa laitetaan banaanin sisälle. Tai mun tapauksessa useampi pala. Tungetaan banaanin sisään. =)
Tuo marenkikakku tulee päätymään ainakin meidän jälkkäripöytään. Jäätelöä voisikin tehdä itse, onhan se nyt jotenkin ainakin olevinaan hienompaa kuin kaupan. Teen aina jouluksi jätskejä, en tajua miksi en tee koskaan kesäisin. No nyt siihen tulee muutos. =)
Rahkajälkkärit myös hyvä idea.
Kiitos! Palstaan voi aina luottaa. =)
ap
[/quote]
Hei tosiaan - niin minäkin teen jäädykkeitä aina jouluksi mutta en koskaan kesällä vaikka voisi hyödyntää tuoreet marjat - kiitti takaisin vinkistä:)
11
Meillä on synttärikakkua :) kuopus täyttää 20pv vuoden ja isälläni on 19pv synttärit, siis meillä on aina ollut kakkua :D
Mistä te saatte tuoreita marjoja? Ulkomaalaisia?
Kyllä tuolla ihan kotimaisia mansikoita on myynnissä. Tosin ne mitä inä ostin oli tosi kirpeitä. Lidlistä ostet7ut grillimaisterin mansikat oli paremman makuisia vaikka eibät kotimaisia olekkaan.
grilliruoat raskaana?
kokeile persehiki/sillinvitunhaju-jäädykettä ! =)
ohje löytyy mamma palstalta!
Grilliruuan jälkeen grillibanaani voi olla liian tuhtia.
Kevyttä & tuoretta, jotain raikasta mielummin.
Grilliruuan perään grillattu jälkkäri...hmmmm, en tiedä. Ehkä toimii jos
itse pääruoka jotain kevyempää tyyliin: kanaa/vihanneksia tms.