Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pankkien maksupalveluissa ollut jotain vikaa viime aikoina?

Vierailija
19.06.2014 |

Jo kaksi ihmistä on sanonut maksaneensa tililleni rahaa maanantaina, eikä nyt torstaina näy vieläkään mitään. 

Kaksi pankkipäivää on kai maksimi, joka voi rahan siirrossa mennä? Vaikka olisi siis maksanut maanantai-iltana 23.59, kaksi pankkipäivää olisi tiistai ja keskiviikko. Nyt on torstai, eikä raha vieläkään näy tilillä.

Olisi ollut kiva ostaa jotain ruokaa juhannukseksi, mutta milläs ostat! 650 euroa olisi pitänyt tulla tilille näiltä kahdelta yhteensä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan oman pankin kohdalla huomannut mitään erikoista.. Harmillista. Kannattaa soittaa pankkiin ja kysyä asiaa. Onko nuo ihmiset luotettavia, ovatko varmasti maksaneet?

Vierailija
2/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään erityistä ainakaan Nordean palveluissa. Olen siirtänyt rahaa omien tilien välillä tosin (lapsille käyttörahaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään erityistä ainakaan Nordean palveluissa. Olen siirtänyt rahaa omien tilien välillä tosin (lapsille käyttörahaa).

Vierailija
4/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla vielä tämän päivän aikana, kaikkia maksuliikeajoja ei tehdä yöllä vaan pitkin päivää.

Vierailija
5/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luotettavia ihmisiä. Olen lastenhoitaja ja teen keikkatöitä, olen ollut näissä kahdessa perheessä pitkään. Toinen perhe on viimeisen kolmen vuoden aikana kaksi kertaa unohtanut maksaa sovittuna päivänä, mutta maksanut heti, kun olen kysynyt. Toinen perhe on maksanut säntillisesti tasan sovittuna päivänä aina kahden viimeisen vuoden aikana.

Voi olla, että unohtivat nyt molemmat, en tiedä. Palkanmaksupäivä oli siis 14.6., joka osui viikonloppuun. Soitin jo pankkiin, mutta eivät sieltä tietenkään näe rahaa, jota ei ole olemassa tai vasta tulossa tilille. Ei pitäisi olla mitään hämminkiä missään. Tyhmää nyt soittaa noille perheille, ovat mökeillänsä juhannusta viettämässä. En vain haluaisi odottaa ensi maanantaihin ja kysyä vasta sitten. On aika iso raha tuollainen 650 euroa opiskelijalle :( Tilillä on 17,80 € ja sillä eletään maanantaihin asti. Ei kai huomenna ole enää pankkipäivä, ei voi tulla enää tilille? 

Plääh.

ap

Vierailija
6/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pankki sulla on?

Vierailija
7/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi mennä kolmekin pankkipäivää pankkien välisissä tilisiirroissa. Ainakin Danske Bankista maksaessa menee yleensä.

Vierailija
8/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ei ole pankkipäivä, toivottavasti rahat tulevat vielä tänään. Oletko miettinyt, että avaisit tilejä eri pankkiin, niin saisit rahat viipeettä? Yleensä pankeissa saa ilmaisen tilin, nettitunnukset ja Electronin alle 27- tai 28-vuotiaana.

Vierailija
9/9 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksupv. 14.6 niin rahojen pitäisi jo olla tililläsi, oli maksajan pankki sitten mikä tahansa.