Kuinka monta tuntia teillä suurinpirtein kestää juoda 14 olutta?
Mielenkiinnosta kyselen, sillä itse juon tuon määrän 4 tunnissa ja haluan tietää onko se lyhyt aika juoda tuo määrä.
Kommentit (48)
Olutta olen juonut tähän asti tahdilla 1/25vuotta eli ei taitaisi minun elämäni aikana mennä noin paljon.
Hmmm… tällä juomatahdilla ehkä viisi vuotta.
Olen nyt 40v ja tähän ikään mennessä olen juonut ehkä 2 kaljaa. Tällä tahdilla olen juonut 14 kaljaa 280 vuodessa. 😄
Loppuikä menisi, ja vielä jäisi kymmenen pulloa perinnöksi.
Aikoinaan kun join enempi kaljaa niin 4 tuntia.
Nykyään kun en ole vuosiin ollut kännissä, niin se olisi:
Ekana iltana 6 kaljaa ja nukkumaan.
Toisena iltana 8 kaljaa ja nukkumaan
Kyllä toi vois mennä jos aamulla heti aloittaisi. Arvelisin että 10-12 tuntia. Ja mä todella pidän oluesta.
Alle kahteen tuntiin on 10 tuoppia neloskaljaa vedetty. Älytöntä puuhaa, myös muita viinaksia samalla lailla.
Noin 118 tuntia.
Eli neljä ja puoli vuorokautta, kolme olutta päivässä.
Nykyisellä tahdillani 7-10 vuotta.
7 viikkoa, 2 olutta/ viikonloppu
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tähän ikään saanut alas kokonaista pullollista/tölkillistä, joten sanoisin että n. 450 vuotta tai enemmän.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Joskus 14 vuotiaana yritin sitä juoda, mutta oli pahaa. 17 vuotiaana yritin uudestaan, oli pahaa. 20 vuotiaana yritin vielä kerran sen juomista. Jäähdytin kaljan jääkylmäksi, otin suuhun kolme Turkinpippuri karkkia, lussutin niitä aikani ja yritin hörppiä niin nopeasti kuin pystyin, mutta ei, ei uponnut. En kokeile enää ikinä, olen 47 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En juo koskaan noin montaa olutta, eli aika kauan menis. haudon yhtä drinkkiäkin yleensä vaikka kuinka kauan.
En käytä alkohoolia.Sain tarpeeksi vuosikymeniä sitten: Virtahepo olohuoneesani! Erosin meinaan, kamuni laitoin kanssa pois muutama vuosi sitten.Hän kittasi kaljaa,ei syönnyt sai kaljan ales plandas mehulla sen.Kehu humala pysyy yllä sillä tavalla 24h.Sit nukuu 24h. selvitää päänsä,kyetäkseen töihin. Selvänä on kiva jurrissa täys sika.Maailman mies ymm.
10 tuntia sanoisin pikaisesti. Jos siis pystyisin juomaan olutta noin paljon . 6 taitaa olla maksimi mitä oon viime aikoina juonut ja pitää olla 5,2 %
Riippuu toki tilanteesta joita 14 pilsnerin kanssa on kaksi.
A) kevyt kesäilta kavereiden kanssa rantakalliolla, n. 3-4 tuntia, ja sitten onkin niin kova jano että jatkolaatikko lähikaupasta.
B) All-in nyt lähtee rälläpäivä ennen baariin menoa, 2 tuntia.
// 198 cm ja 105 kg, joka ei pysty koskaan käymään "parilla".
Enpä tiedä, en ole koskaan kokeillut. Mutta arvelen että ainakin parisen viikkoa menisi.
Menisi loppuelämä, että saisin kuravettä noin paljon juotua.