Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholiton juhannus

Vierailija
19.06.2014 |

Onko sellasta edes keksitty? Ennen joulua yms fb:ssä kiertää näitä "anna lapselle selvä joulu" -juttuja. Onko juhannuksesta, pakollisesta pämppäyspäivästä samanlaista? Vois besserwissermäisesti jakaa sellasen kavereiden juhannuskuvien keskelle.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:39"]En ole alkoholisti, joten minun ei tarvitse tehdä alkoholijuomien nauttimisesta tai niistä pidättäytymisestä suurtakaan numeroa.

[/quote]

Mistä teitä mustavalkoisia ihmisiä oikein löytyy?

Vierailija
22/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juhannusta varten monta päkkiä alkoholitonta olutta! Ei käytetä alkoholia, mutta kalja on hyvää :) Sitä voi juoda niin paljon kuin maistuu eikä tarvi miettiä että onko liikaa. Ja sitä muuten meillä menee! Harmi vaan kun on kalliimpaa kuin keppana :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kukaan käytä pisaraakaan alkoa. Se on joku kumma vimma ihmisessä. Sellainenkin, joka normaalisti ei juo, saattaa kuitenkin juhannuksena vetää lärvit. Onneksi sää on nyt mitä mainioin juhannusta ajatellen. Se hiukan ehkä voi rajoittaa ja se näkyy aina tilastoissa.

J-P

Vierailija
24/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:39"]En ole alkoholisti, joten minun ei tarvitse tehdä alkoholijuomien nauttimisesta tai niistä pidättäytymisestä suurtakaan numeroa.

[/quote]

Mistä teitä mustavalkoisia ihmisiä oikein löytyy?

[/quote]

Luitko viestini oikein? Minä siis en tee juomisestani numeroa. Mustavalkoiseen ajatteluun sortuvat ihmiset ajattelevat, että ihmisen pitää olla joku juomista vastaan tai sitten känniääliö.

Vierailija
25/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:46"]

Meillä on juhannusta varten monta päkkiä alkoholitonta olutta! Ei käytetä alkoholia, mutta kalja on hyvää :) Sitä voi juoda niin paljon kuin maistuu eikä tarvi miettiä että onko liikaa. Ja sitä muuten meillä menee! Harmi vaan kun on kalliimpaa kuin keppana :O

[/quote]

En ole koskaan maistanut hyvää alkoholitonta olutta.

Vierailija
26/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo ja tekis mieli kutsua kaikki kosteaa juhannusta viettävien lapset meille.

Vierailija
27/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:46"]

[/quote]

En ole koskaan maistanut hyvää alkoholitonta olutta.

[/quote]

Siihen tottuu kun lopettaa alkoholillisen juomisen. Kun siitä puuttuu "se jokin" (alkoholi) mausta, niin se ei muutu hyväksi niin kauan kun juo alkoholillista.

Vierailija
28/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:55"]

Siihen tottuu kun lopettaa alkoholillisen juomisen. Kun siitä puuttuu "se jokin" (alkoholi) mausta, niin se ei muutu hyväksi niin kauan kun juo alkoholillista.

[/quote]

Jos joutuisin jostakin syystä luopumaan oikean oluen juonnista (kihti vanhuuden päivillä tms.), en kyllä aloittaisi alkoholittomien oluiden juomista. Mieluummin olen kokonaan ilman kuin koetan surkeaa korviketta. Alkoholi on oleellinen makutekijä oluessa, ja tämän huomaa ihan markettioluita siemaillessa: etenkin moni ale hyötyisi siitä, että voltteja olisi yksi tai kaksi enemmän. Mutta löytyyhän noita nautintoaineita muitakin onneksi.

Vierailija
29/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo Juhannuksena alkoholia, koska en halua. Viime Juhannuksena join valkkaria. Nyt olen omasta vapaasta tahdostani herkku- ja alkoholilakossa. Jatkan vielä 2 viikkoa tämän viikon jälkeen. Sitten alkaa mieheni kesäloma.